Äidin epälojaalius harmittaa
Näin raskaana ollessa kaikki harmittaa ja tunteet ovat pinnassa, joten voin osittain laittaa nämä fiilikset senkin piikkiin. Harmittaa vain, että äiti mainosti iloisena puhelimessa miten on kaikkien nuoruuden aikaisten eksieni kaveri Facebookissa ja sanoi perään että "eiväthän ne mulle ole mitään tehneet!" Samassa hän mainosti miten kirjottelee niiden kanssa netissä ja on hyvää pataa. Samalla tajusin miksi yhdestä tyypistä oli kamalan vaikea päästä eroon ja miksi se tiesi seurusteluistani tms. niin tarkasti vielä vuosia jälkeen päin.. Eipä niin yksikään ole tehnyt äidilleni mitään pahaa, mutta jokainen niistä on tehnyt mulle niin kamalia temppuja, että yhden takia käytiin kyttikselläkin tekemässä imoitusta (äidin kanssa). Hän pitää jotenkin kunnia-asiana säilyttää noita urpoja listoillaan, mutta eikö normaali tyttärensä puolella oleva äiti lakkaisi hyyssäämästä tuollaisia joista tietää että on vain harmia?
Osa miesten tekosista on osittain äitmuorin hyvällä myötävaikutuksella aikaansaatuja, mutta sitähän ei äiti myönnä. Vetoan kohta, että ensimmäinen lapsenlapsi jää näkemättä jollei ääni kellossa muutu. En oikeasti keksi muuta, koska olen niin väsynyt tähän epälojaaliuteen.