Kuinka lähestyä naista tanssilattialla ilman että leimautuu lääpijäksi?
Nythän on leimattu jokainen mies lääpijäksi, joten kuinka naista uskaltaa lähestyä baarissa ettei tule karatepotkua mahaan?
Kommentit (46)
Mies 29v ja 1v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun näin miehen lääppivän tanssilattialla, mies levitteli estottomasti naisen pakaroita (oli toki hame päällä onneksi) ja hymyili kuin hangon keksi nenä naisen naamaa vasten ja naisellakin oli hauskaa. Ymmärtääkseni nämä ihmiset eivät tunteneet toisiaan aiemmin ja yhdistin tämän naisen ihan toiseen mieheen. Myöhemmin samana iltana jotakin miestä lyötiin useampi kerta; olisiko voinut olla se lääppijämies uhrina?
Tuo kympin neuvo on vähän turhankin ritarillinen. Juomien ostelu ei vaikuta naisen mielipiteeseen miehestä, mutta rahat voivat mennä hukkaan.
Jos nainen tulee lähelle tanssimaan ja heiluttelee käsiä yms. niin mies voi ristiä sormensa naisen sormien kanssa tai vaikka heiluttaa kevyesti ranteista tai pidellä olkapäistä. Sitten voi pitää taukoa ja antaa naisen tehdä seuraavan liikkeen. Jos nainen ei tee mitään, hän ei ehkä sitten haluakaan enempää. Liika varovaisuus on kyllä pahasta, koska negatiiviset seuraukset virheen tehdessä ovat yleensä lähes olemattomat, mutta onnistuessa positiiviset seuraukset paljon suuremmat.
Ainoa mies joka minulle saa tarjota yhtään mitään on oma puolisoni, hän ei yritä ostaa yhtään mitään.
Vastenmielinen ajatus rahojen menemisestä hukkaan, monenko juoman arvoiseksi mahdat panosi hinnoitella?En ymmärrä höpinöitäsi.
Siis sinulle jumalalle saa tarjota vain oma mies, mutta on vastenmielistä jos miehen mielestä juomien ostelu on tuhlausta? Eikö siinä vastenmielistä pitänyt olla se tarjoaminen?
Kuulostaa aika ristiriitaiselta.
Ei tuossa ole kyse panoista, vaan tutustumisesta ja tutustumisessa ei tarvita rahanarvoisia kohteliaisuuksia. Ehkä jonkun kokiksen voi yhdessä juoda. Toki niinkin saa tehdä mutta se viesti, missä niin kehotettiin tekemään, vaikutti niin epäaidolta ja naurettavalta nykypäivän maailmassa, missä naiset puhuvat miehistä "hoitoina" ja "panoina" ja "säätöinä" ja miehen pitäisi muka olla varpaisillaan ja kysyä saisiko ostella juomia. Nainen kyllä kiinnostuu ilman sitä juomaakin jos on kiinnostuakseen. Tietysti naiset haluavat ylläpitää hienoa kuvaa itsestään, vaikka oikeasti reagoivatkin johonkin muuhun.
Onko sinulla itsetunto-ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on taas yksi tuplastandardi. Ei naiset tämmöisiä miehiltä kysy - he tekevät mitä haluavat. Vailla seuraamuksia, koska miehet eivät valita ja ovat otettuja jos edes joku nainen lähestyy.
Minuakin on tanssilattialla lähestytty rynkyttämällä takapuolta haaroväliin, niin kuin nainen olisi halunnut ajaa jonkun paholaisen pois housuistani. Oliko tuota ennen katsekontaktia, kohteliasta tiedustelua tanssihalukkuudesta tai juttelua?
Ei ollut joo.
Ei-lääppijämiehet eivät ole vastuussa lääppijä-miesten lääpinnästä, kuten ei-lääppijänaiset eivät ole vastuussa lääppijänaisten lääpinnästä. En hyväksy kenenkään lääppimistä ilman lupaa, oli lääppijän sukupuoli mikä tahansa. Se että sua on lääpitty ei tee lääppimisestä oikeutettua. Minä en ikinä menisi ketään hinkkaamaan ilman lupaa, vaikka mulle onkin niin tehty. Samoin uskallan sanoa koko ystäväpiirini naisista ja miehistä, oli heitä ahdisteltu tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän riippuu ainoastaan siitä oletko kyseisen naisen mielestä viehättävä ja haluttava miesyksilö.
Käytössäännöt ovat täysin erilaiset riippuen naisen kiinnostuksen asteesta.
Ja niin pitää ollakin.
No eihän tää näin käytännössä voi toimia. Jos annetaan oikeus sille komealle miehelle lähestyä tarraamalla perseeseen kiinni, niin kyllä se on avoin kutsu kaikille muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun näin miehen lääppivän tanssilattialla, mies levitteli estottomasti naisen pakaroita (oli toki hame päällä onneksi) ja hymyili kuin hangon keksi nenä naisen naamaa vasten ja naisellakin oli hauskaa. Ymmärtääkseni nämä ihmiset eivät tunteneet toisiaan aiemmin ja yhdistin tämän naisen ihan toiseen mieheen. Myöhemmin samana iltana jotakin miestä lyötiin useampi kerta; olisiko voinut olla se lääppijämies uhrina?
Tuo kympin neuvo on vähän turhankin ritarillinen. Juomien ostelu ei vaikuta naisen mielipiteeseen miehestä, mutta rahat voivat mennä hukkaan.
Jos nainen tulee lähelle tanssimaan ja heiluttelee käsiä yms. niin mies voi ristiä sormensa naisen sormien kanssa tai vaikka heiluttaa kevyesti ranteista tai pidellä olkapäistä. Sitten voi pitää taukoa ja antaa naisen tehdä seuraavan liikkeen. Jos nainen ei tee mitään, hän ei ehkä sitten haluakaan enempää. Liika varovaisuus on kyllä pahasta, koska negatiiviset seuraukset virheen tehdessä ovat yleensä lähes olemattomat, mutta onnistuessa positiiviset seuraukset paljon suuremmat.
Ainoa mies joka minulle saa tarjota yhtään mitään on oma puolisoni, hän ei yritä ostaa yhtään mitään.
Vastenmielinen ajatus rahojen menemisestä hukkaan, monenko juoman arvoiseksi mahdat panosi hinnoitella?En ymmärrä höpinöitäsi.
Siis sinulle jumalalle saa tarjota vain oma mies, mutta on vastenmielistä jos miehen mielestä juomien ostelu on tuhlausta? Eikö siinä vastenmielistä pitänyt olla se tarjoaminen?
Kuulostaa aika ristiriitaiselta.
Ei tuossa ole kyse panoista, vaan tutustumisesta ja tutustumisessa ei tarvita rahanarvoisia kohteliaisuuksia. Ehkä jonkun kokiksen voi yhdessä juoda. Toki niinkin saa tehdä mutta se viesti, missä niin kehotettiin tekemään, vaikutti niin epäaidolta ja naurettavalta nykypäivän maailmassa, missä naiset puhuvat miehistä "hoitoina" ja "panoina" ja "säätöinä" ja miehen pitäisi muka olla varpaisillaan ja kysyä saisiko ostella juomia. Nainen kyllä kiinnostuu ilman sitä juomaakin jos on kiinnostuakseen. Tietysti naiset haluavat ylläpitää hienoa kuvaa itsestään, vaikka oikeasti reagoivatkin johonkin muuhun.
Onko sinulla itsetunto-ongelmia?
Niitäkin, muutenkin on sekaisin kuin seinäkello.
Kävelet luo, ojennat kätesi ja kysyt lähdetkö tanssimaan/saanko luvan. Näin ainakin tanssilavoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on taas yksi tuplastandardi. Ei naiset tämmöisiä miehiltä kysy - he tekevät mitä haluavat. Vailla seuraamuksia, koska miehet eivät valita ja ovat otettuja jos edes joku nainen lähestyy.
Minuakin on tanssilattialla lähestytty rynkyttämällä takapuolta haaroväliin, niin kuin nainen olisi halunnut ajaa jonkun paholaisen pois housuistani. Oliko tuota ennen katsekontaktia, kohteliasta tiedustelua tanssihalukkuudesta tai juttelua?
Ei ollut joo.
Ei-lääppijämiehet eivät ole vastuussa lääppijä-miesten lääpinnästä, kuten ei-lääppijänaiset eivät ole vastuussa lääppijänaisten lääpinnästä. En hyväksy kenenkään lääppimistä ilman lupaa, oli lääppijän sukupuoli mikä tahansa. Se että sua on lääpitty ei tee lääppimisestä oikeutettua. Minä en ikinä menisi ketään hinkkaamaan ilman lupaa, vaikka mulle onkin niin tehty. Samoin uskallan sanoa koko ystäväpiirini naisista ja miehistä, oli heitä ahdisteltu tai ei.
Kyllä, olenkin ihmetellyt miten paljon viime aikoina julkisuudessa on keskusteltu lääppijänaisista. Ehkä vähempikin riittäisi.
Minä teen aina niin, että menen nylkyttämään naisia kalu puolikovana ja ihan umpikännissä. Ne tykkää aina. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut joo.
Kyllä, olenkin ihmetellyt miten paljon viime aikoina julkisuudessa on keskusteltu lääppijänaisista. Ehkä vähempikin riittäisi.
Keskustelu pahantekijöistä on aina tarpeen. Sen sijaan että kieltää ilmiön olemassaolon siksi "kun en minä" tai oikeuttaa sen "koska naisetkin", on typerää, väärin ja haitallista.
Vierailija kirjoitti:
KYSYT naista tanssiin, et vaan tunkea siihen hinkkaamaan. Jos nainen kieltäytyy tai lähtee omilleen sen jälkeen kun on hetken aikaa joraillut, niin annat olla. Moni mies oikeasti tekee näin, mm. oma poikaystäväni aikoinaan kun tutustuttiin.
Ja sitten heräsit...?
Vierailija kirjoitti:
Minä teen aina niin, että menen nylkyttämään naisia kalu puolikovana ja ihan umpikännissä. Ne tykkää aina. :D
Tämä oli nyt vitsillä heitetty, mutta on silti kuitenkin asian ytimessä. Tai ongelman.
Tanssia voi pitää esileikkinä tai ainakin eroottisenä ilmaisun muotona.
Onko siis ihme, jos miehellä hieman alakertakontrolli pettää ja tuulenhalkoja vaihtaa asentoa? Tästäkin on saanut monenlaista signaalia. Ehkä se on taas se vanha totuus, että kiinnostavalla miehellä jeespoks ja toisinpäin ei niin jees.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on tullut tästä lääppimisjutusta mieleen, että naisia ei saisi lähestyä ollenkaan. Kun ei ole tullut mitään spesifistä kuvausta, että mitä lääppiminen tarkoittaa. Se on päässäni "tavallisen miehen kömpelö iskuyritys, ei välttämättä kosketus edes".
Taas on laskenut lähestymisuskallus ihan nolliin minulla. Ilmeisesti pitäisi jotenkin lämmitellä viikkojen ajan kaveripiirissä jotain naista juttelemalla säästä, mutta kun kaveripiirissä ei ole yhtäkään naista.
Jos sinä menet uppo-oudon naisen vieraan, mittailet katseella pari kertaa päästä varpaisiin ja sanot, että lähdetäänkö meille panemaan tai jotain muuta kaksimielistä, niin se ei toimi, inhottaa vain.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin koira on tuollainen, tosin leikattu ja selvinpäin... eikä kukaan tykkää 🐕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli nyt vitsillä heitetty, mutta on silti kuitenkin asian ytimessä. Tai ongelman.
Onko siis ihme, jos miehellä hieman alakertakontrolli pettää ja tuulenhalkoja vaihtaa asentoa? Tästäkin on saanut monenlaista signaalia. Ehkä se on taas se vanha totuus, että kiinnostavalla miehellä jeespoks ja toisinpäin ei niin jees.
Harva nainen haluaa olla pumpattavana barbarana, kiinnostavat miehet ymmärtävät sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut joo.
Koska eihän voi olla niin, että ilmiö olisi paljon laajempi kuin mitä sinä pystyt havaitsemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva nainen haluaa olla pumpattavana barbarana, kiinnostavat miehet ymmärtävät sen.
Varmasti joo, mutta en mä ainakaan kykene kontrolloimaan täysin omia kehon reaktioitani.
Eikä kyse ole mistään naisen halventamisesta. Lähinnä päinvastoin.
Jotkut pitävät reaktiota imartelevana, kun taas toiset saavat ällötyksen tunteita.
Näet naisen johon haluaisit tehdä tuttavuutta, siirryt lähemmäs eli korkeintaan metrin päähän, haet katsekontaktia ja jos sellaisen saat, aloitat keskustelun. Kevyt small talk riittää. Jos nainen on kiinnostunut tai muuten vaan sosiaalinen, hän lähtee juttelemaan. Jos vastaus on ynähdys, nainen kääntää selän tms. hymyile ja lähde kohti uutta seikkailua. TOSIN nainen voi esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja kokeilla kiinnostaako sua ihan oikeasti, niin että jos tosissaan kiinnostaa, tee vielä uusi aloite keskusteluun.
ÄLÄ KOSKE ennen kuin olet aivan varma kiinnostuksesta. Kiinnostusta ei ole esim. se että nainen hymyilee, tanssii mielestäsi seksikkäästi tai vastaa keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut joo.
Koska eihän voi olla niin, että ilmiö olisi paljon laajempi kuin mitä sinä pystyt havaitsemaan?
Mikä ilmiö?
Selvitä lisää, sillä olenhan mies, joka ei kykene omaa vajaavaisuuttaan tunnistamaan.
Tuossa on hyviä liikkeitä. Voi huomata että ei tanssiliikkeet ole muuttuneet mihinkään noista ajoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti joo, mutta en mä ainakaan kykene kontrolloimaan täysin omia kehon reaktioitani.
Eikä kyse ole mistään naisen halventamisesta. Lähinnä päinvastoin.
Jotkut pitävät reaktiota imartelevana, kun taas toiset saavat ällötyksen tunteita.
Sen verran varmaankin pystyt hallitsemaan, ettet liimaudu naiseen kuin iilimato 🐍
Nuolaiset vain kulmakarvojasi ja katsot merkitsevästi.