Haluaisin kissan.
Miten saisin otettua kissan ilman, että sukulaiset saisivat tietää asiasta? He eivät anna minun ottaa kissaa, koska eivät usko minun pystyvän huolehtimaan siitä mutta minä haluan kissan.
Kommentit (11)
Asutko sukulaistesi kanssa tai hengaavatko he päivittäin luonasi tai oletko kenties alaikäinen? Jos vastaat kaikkiin kysymyksiin ei, niin mikään ei estä sinua hankkimasta kissaa.
Hennakos se siinä, joko Akkapentu vietiin?
Miten sukulaiset perustelevat, ettet pystyisi kissasta huolehtimaan?
Paha sanoa, kun en tilannettasi tiedä. Siis sitä, miten paljon olet sukulaistesi kanssa tekemisissä jne.
Mäkin haluaisin kissan (olen ihan henkisesti ja fyysisesti terve, eikä kukaan kyseenalaistaisi), mutta järki sanoo vastaan. Pitäisi aina etsiä hoitopaikka reissuille, eikä voisi spontaanisti lähteä vaikkapa kaverin luokse viikonloppua viettämään. Onneksi kavereillani on kisuja, joita pääsee paijaamaan. <3
Vierailija kirjoitti:
Asutko sukulaistesi kanssa tai hengaavatko he päivittäin luonasi tai oletko kenties alaikäinen? Jos vastaat kaikkiin kysymyksiin ei, niin mikään ei estä sinua hankkimasta kissaa.
Olen täysi-ikäinen, asun itsenäisesti ja sukulaiset eivät käy juuri koskaan luonani. Silti he eivät halua, että ottaisin kissan.
Vierailija kirjoitti:
Paha sanoa, kun en tilannettasi tiedä. Siis sitä, miten paljon olet sukulaistesi kanssa tekemisissä jne.
He sanovat, että en jaksa kantaa kissanhiekkaa kaupasta kotiin ja että en kuitenkaan vaihda kissanhiekkaa koskaan ja en muutenkaan hoitaisi kissasta lainkaan. Kuitenkin minulla on ollut akvaariokaloja ja muitakin eläimiä, joista olen pitänyt hyvää huolta.
Kissa elää noin 16-18 vuotta jos kaikki hyvin menee.Siihen jos pystyy sitoutumaan ja mahdollisiin lääkärikuluihin kuljetusongelmiin , elämän tilanteen muutoksiin .vuokranantajien lemmikkiehtoihin. voisi rueta harkitsemaaan , mutta vasta harkitsemaan asiaa.
Pahoittelut ap, mutta kuulostat hieman jälkenjääneeltä tai mielenterveysongelmaiselta. Jos kuitenkin koet pystyväsi hoitamaan kissaa, voisitko sopia jonkun sukulaisesi tai vanhempasi kanssa, että he kävisivät tarkastamassa kissan voinnin? Vaikkapa kerran-pari viikossa ensimmäiset pari kuukautta.
ap ov kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He sanovat, että en jaksa kantaa kissanhiekkaa kaupasta kotiin ja että en kuitenkaan vaihda kissanhiekkaa koskaan ja en muutenkaan hoitaisi kissasta lainkaan. Kuitenkin minulla on ollut akvaariokaloja ja muitakin eläimiä, joista olen pitänyt hyvää huolta.
Mistähän ne sukulaiset ovat saaneet sellaisen käsityksen? Jos et heidän kanssaan ole tekemisissä niin paljoa, niin aika helposti voit kissan hommata huomaamatta.
Ja jos nyt kissan päädyt hommaamaan, niin katso millaisia kisuja paikallisella eläinsuojeluyhdistyksellä on hoivissaan. Sieltä voi löytyä mukava kissa juuri sinulle. Itselläni on kaksi ihanaa eläinsuojeluyhdistykseltä adoptoitua kisua :3
Minä haluaisin jauhen. :(