ero raskaana -pelottaa!!
Viimeisellä kolmanneksella mennään ja huomenna käyn katsomassa kämppää itselleni ja vauvalle.
Hirvittää miten oikein selviän?? Ensimmäinen lapsi kyseessä. Plus nolottaa tietysti myöntää kaikille, että ero tuli :(
Kohtalotovereita?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ihan suunniteltu raskaus? Jos oli, jouduitko painostamaan miestä, edes ihan pikkuisen? Kannattiko?
Ap tässä. Asiattomia vastauksia riittää.. En painostanut. Mies itse halusi lasta. En vaan jaksa tehdä kaikkea. Ei ollut tällaista ennen raskautta. Nyt seksi loppu, asutaan yhdessä mutta täysin erillään eri puolilla taloa, joudun hoitamaan kaikki käytännön asiat, en saa kunnon unia kun mies katsoo tvtä yöt päästensä. Riidellään kokoajan jne jne.
Varmaan paljon syytä minussakin, en kiistä. Mutta Mielummin rauhallinen ympäristö lapselle.
No älä nyt ittees syytä tuosta. Vika on sun miehessä. Ihan sairasta kun joudut tekemään kaikki asiat. Mikä vittu teitä oikeesti vaivaa miehet? Suomi muka maailman paras maa ja ihmiset on tuollaisia tunteettomia paskiaisia. Jos oot tosissasi niin sano sille ukolles että auttaa edes pikkusen. Mä en oikeesti voi uskoo että nykyajan nuoret parit on tämmösiä.
Kyllä se vaan pätee miehissä, että sitä saa mitä tilaa. Ja naisissa tietysti myös.
Kyllä sinä selviät! Minä selvisin myös, vaikka aluksi olin varma että en. :)