Lue keskustelun säännöt.
Mitä epämieluisaa teette elämässänne ja miksi?
24.01.2016 |
Miksette vain jätä niitä epämieluisia asioita tekemättä tai vähemmälle, tai korvaa niitä mieluisilla?
Ettekö koe pilaavanne elämäänne tai haaskaavanne sitä vääriin asioihin?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minun mielestäni sulla on aika yksisilmäinen näkemys siitä, mitä on nautiskelu. Esim. nuo luettelemasi:
Matkustelu -> en matkustele juuri koskaan, koska en pidä siitä, ja vielä vähemmän siitä, että joudun jättämään lemmikit vieraille hoitoon
Viettää helppoa elämää -> joku tykkää asua alkeellisemmin ja tehdä itse enemmän, toiset taas ovat niitä kerrostalosieluja, ei voi yleistää. Itse asun maalla, koska tahdon, ja elän nykyelämän valossa varsin työlästä mutta ihanaa ja antoisaa elämää.
Upota sosiaaliseen mediaan -> en itse ole fb:ssä , en ikinä ole ollut enkä luultavasti koskaan tulekaan.
Sisustella pieniä kaupunkiasuntojamme vuodenaikojen mukaan ja järjestellä grilli-iltoja kavereiden kanssa -> no en sisusta kotiamme vuodenaikojen mukaan, meillä on paljon perintöhuonekaluja ja muutenkin paljon vanhaa ja perinteikästä
Käydä leffassa -> joo, joskus, mitä pahaa siinä on?
Hurahtaa konmari-ideaan -> mikä tuo edes on?
Mättää popcornia ja suklaata kaksin käsin -> hyvä ruoka on suuri nautinto, jonka eteen kannattaakin nähdä vaivaa! Tosin popcorn ei ole hyvää.
Juoda hipsterikahvia kesäterassilla -> jälleen, mitä se on?
Kierrellä kirppiksiä -> toki, niin myymässä kuin ostamassakin. Mitä pahaa kierrätyksessä on? Sehän on paitsi hyödyllistä myös antoisaa ja kivaa. On paljon hienompi fiilis löytää vaikka ihana uusi lamppu kympillä kuin maksaa siitä satku tai ylikin.
Minä koen eläväni sellaista elämää, mitä haluan, niiden ihmisten parissa, joiden kanssa viihdyn, tekeväni asioita, joista nautin.