Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikävin tai noloin gynekologikäyntisi

Vierailija
24.01.2016 |

Tää ei varsinaisesti oo gynejuttu, mutta kierukan laitto aikoinaan sattui niin, että meinas taju oikeasti lähteä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun työnnettiin sormi sisään ja sattui niin pirusti kun olin neitsyt.

Vierailija
2/22 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok mennyt aina. Toki se kierukan laitto oli hetken epämiellyttävää lääkityksestä huolimatta muttei mahdotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskauksen jälkeen. (Enpä ole kyllä muulloin käynyt.)

Vierailija
4/22 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menin teini-iässä sukupuolitautitesteihin ja lääkäri "plarasi" läpi koko alapään ja peräosaton etsiessään mahdollisia kondyloomia :/

Vierailija
5/22 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo koskaan tapahtunut, mutta AINA pelottaa, että pääsee vahingossa paukku. Tai mietin, että miltä mun sheivaus näyttää tai persekarvat.

Vierailija
6/22 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun sain kuulla että olen hyvin vakavasti sairas. (Nyt jo terveen kirjoissa ellei uusiudu.)

Vierailija
7/22 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin lääkärille olevani neitsyt. Jännitti hirveästi ja toivoin hänen olevan varovainen. Lääkärin vastaus oli, että en ole kauaa HEHHEH. ja sattui muuten aivan tanasti se tutkimus.

Vierailija
8/22 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun en ollu käyny pesulla ja mun oli sanottava gynelle, että oota voinks mä käydä ensin jossain pikkupesulla.

Vierailija
9/22 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi nuori mieslääkäri. Jotenkin vaan tuli tunne, ettei hänellä vielä ammatillisuus ollut kehittynyt .

Vierailija
10/22 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin Naikkarilla menossa tutkimukseen lapsettomuuden vuoksi. Sattui olemaan just menkat ja lääkäri sanoi, että hyvä juttu, että ultrataan nyt paikat, niin saadaan hyvä otos kuukautiskierron eri vaiheista. Kysyin, saanko käydä pesulla ennen sitä. Oli alentava kokemus.

Vierailija
11/22 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle asennettiin hormonikierukka ja oksensin kivusta. Lääkäri totes vaa et oho.

Vierailija
12/22 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin terveyskeskuksen neuvolalääkärillä gynekologisessa tutkimuksessa. Lääkäri oli vastavalmistunut järkyttävän komea mies...no ei siinä mitään, mutta hän katsoi lattiaa joka kerta kun mainitsi sanan kuten seksi, emätin, kuukautiset tms. Se aiheutti vähän epämiellyttäviä olotiloja nuorelle ensimmäistä kertaa tutkimuksessa olevalle naiselle. Tutkimusta tehdessä raukka vielä hätääntyi, kun sanoin, että tutkimus sattuu... Alkoi hakemaan, että ei ollut tarkoitus satuttaa ja lopettaa kyllä jos haluan. Olin niin helpottunut, kun pääsin sieltä pois!

Vierailija
13/22 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle asennettiin hormonikierukka ja oksensin kivusta. Lääkäri totes vaa et oho.

Mulla kans se hormonikierukan laitto aivan järjettömän kivulias. En ollut synnyttänyt enkä saanut esilääkitystä. Haukoin kirjaimellisesti henkeä ja taisinpa vähän huutaakin. 

Vierailija
14/22 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään noloa tule mieleen.. Ikävin on yksi papakoe, joka sattui enemmän kuin muilla kerroilla.

Vierailija
15/22 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tk:ssa oli gyneharjoittelijana mun tutun mies, joka opiskeli lääkäriksi. Olin niin hämmentynyt, että otin vaan kiltisti housut pois. Olin silloin noin 25 v ja aika vetävän näköinen. Mies romplasi samalla klitoristani, vaikkei siihen olisi pitänyt koskea lainkaan. Nolotti ja ällötti.

Vierailija
16/22 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukan asennus (2 eri kertaa) sattui ihan vietävästi. Eka kierukka meni vielä vinoon ja osui kohdun seinämään aiheuttaen järkyttävät kivut. En kuitenkaan korjaamaan mennyt kun se laittaminen sattui niin saatanasti. Toisen kierukan asennus oli todella paljon helpompi kun osaava gyne.

Vierailija
17/22 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tk:ssa oli gyneharjoittelijana mun tutun mies, joka opiskeli lääkäriksi. Olin niin hämmentynyt, että otin vaan kiltisti housut pois. Olin silloin noin 25 v ja aika vetävän näköinen. Mies romplasi samalla klitoristani, vaikkei siihen olisi pitänyt koskea lainkaan. Nolotti ja ällötti.

Eikä!!

Vierailija
18/22 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle järkyttävin oli, kun mulla todettiin herpes alapäässä. Olin seurustellut puoli vuotta nykyisen avomieheni kanssa. Meillä molemmilla on ollut aiemmin yksi vakava parisuhde ja olemme molemmat toisillemme toiset seksikumppanit. Kumpikin on siis harrastanut seksiä vain parisuhteessa. Siksi olin todella järkyttynyt, miten mulle voi käydä näin. Lääkäri oli kyllä hyvin asiallinen, empaattinen ja rauhoitteli, että herpes on voinut olla jommallakummalla piilevänä aiemmin eikä kenenkään tarvitse hölmöillä seksisuhteissa herpeksen saadakseen, koska se löytyy noin 20-25 prosentilta aikuisista suomalaisista ja tarttuu erittäin helposti.

Epämiellyttävin käynti oli Naistenklinikan poliklinikalla, jossa lääkäri oli ulkomaalainen mies. Puheesta oli vaikeaa saada selvää. Koska Naistenklinikan lähete oli tullut vakavan syyn vuoksi, mieheni oli mun mukana siellä ja hänen läsnäollessaan sitten tämä ulkomaalainen mieslääkäri alkoi ronkkia mua. Tuntui todella oudolta. En itse koskaan varaa aikaa miespuoliselle gynekologille, mutta julkisella puolella ei voinut valita.

Vierailija
19/22 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raiskauksen jälkeen. (Enpä ole kyllä muulloin käynyt.)

Raiskaajasi etninen alkuperä?

Kysyjä ilmeisesti pitää kantasuomalaisen tekemää raiskausta lieventävänä asiana. Luulen kyllä, että raiskatulle asialle ai ole suurta merkitystä.

Vierailija
20/22 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kantasuomalainen raiskaa kohteliaammin. Somali vetää ensin turpaan muutaman kerran ja lopuksi viiltelee. Tekotapa on usein törkeämpi.

Ai kuten tämä kantasuomalainen joka kuristi uhrilleen vakavan aivovamman? Kuvottava ajatusmaailma että suomalaisten raiskaukset olisivat yhtään oikeutetumpia kuin ulkomaalaisten.