Mies sanoi tahtovansa erota, nyt ei haluakaan, huoh
Tekstailee nyt mulle niitä näitä, suunnittelee yhteistä kesälomaa jne. Just?
Perjantaina veti kilarit tyhjästä, haukkui persoonallisuushäiriöiseksi ja kaikkea. Mitä tuon päässä liikkuu?
Kommentit (5)
Kerro nyt vähän lisää... mitä tapahtui ennen kuin sanoa eroavansa? Mitä sitten tapahtui jne...?
Uusi nainen antoikin pakit ja nyt joutuu palamaan vanhalle reiälle.
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt vähän lisää... mitä tapahtui ennen kuin sanoa eroavansa? Mitä sitten tapahtui jne...?
Tulin töistä, mies ilmoitti että haluaa erota. Kertoi kaiken mikä minussa on vikana, haluan eristää hänet perheestään, hällä on nii. Huono omatunto kun ei ole mun kanssa, olen kauhea ämmä, tiuskin, odotan liikoja, päätän kaikesta ym ym. What.
En ikinä ahdistele miestä että pitäisi nähdä, lännä hän pyytää mua jatkuvasti luokseen ja haluaa nähdä, haluaa muuttaa yhen. Mä viihdyn yksin, kaipaan omaa rauhaa. Kieltämättä olen välillä pahalla tuulella, olen yrittäjä ja työpäivät voivat venyä pitkiksi.
Joo, haukkui, käski pakata tavarat. Mä pyysin kunnollisista selitystä, mikä tän aiheutti? Sen jälkeen mies oli hiljaa eikä puhunut mitään.
No, sitten seuraavana päivänä otti yhteyttä ja vastasinkin puheluun. No ei kiinnostanut, lopetin. Nyt tulee jatkuvasti viestiä, missä ikävöi. Anteeksi, jne jne, kertoo mitä on tehnyt, haluaisi kesällä mennä sinne ja siihenhotelliin, käykö? En ole enää vastannut.
En tiedä mitä itse haluan, mutta olen kyllä tosi loukkaantunut. Seksiä meillä ei juuri ole, joten miehellä voi olla toinen.
Ap
En ole vastailut mitään, mutta näen kyllä mitä viestejä pistää. Mitä tässä pitäisi tehdä?