Ainoat Oikeat-leffa. Mitä paskaa.
Miten Suomessa tehdään jatkuvasti näin hiton huonoja leffoja. Juoni on kun viidesluokkalaisen teinitytön keksimä ja päälleäänitys tekee leffasta tosi rasittavaa katsottavaa. Suun liikkeet ja ääni ei käy yhtään yksiin. Kuka näitä käy leffateatterissa katsomassa vai käykö kukaan?
Kommentit (18)
Samaa mieltä, mutta Ilkka Villin takia jaksoin sivusilmällä seurata loppuun ;)
Vierailija kirjoitti:
No sinä ilmeisesti kun tiedät niin hyvin.
Ihan kotisohvalla eksyin hetkeksi katsomaan, kun ei ollut muuta tekemistä. Leffateatteriin en enää vaivaudu suomalaisten leffojen takia. Sen verran surkeita ovat kautta linjan.
Se oli jotenkin niin romanttinen, vaikka olikin naiivi. Mutta se romanttisuus sai katsomaan ja helppo juoni.
Tässä mielenkiintoinen juttu aiheesta:
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kulttuuri/elokuva/suomi-leffassa-on-vik…
Vierailija kirjoitti:
Se oli jotenkin niin romanttinen, vaikka olikin naiivi. Mutta se romanttisuus sai katsomaan ja helppo juoni.[/quot
Todellakin helppo juoni. Tollasen kirjottaa kuka vaan viidessä minuutissa. Kliseestä kliseeseen ja uskomattoman epäuskottava.
Mä tykkäsin. Just sellasta sopivan kevyttä hömppää työpäivän vastapainoksi.
Mä taas tykkäsin siitä leffasta, tosin mä oonkin 18v, että ehkä mulla on vähän erilainen leffamaku kun mammoilla. Mun mielestä se oli keskiverto suomi-leffaa vähän parempi.
Minusta leffa oli todella hyvä ja jännittävä, vaikkakin aika sellainen tietyllä tavalla ennalta-arvattava. Kuitenkin elokuvan loppu pilasi täysin koko elokuvan. Miksei voitu tehdä perinteistä onnellista loppua? Oli ihan hirveää, ettei nämä kaksi menneet heti yhteen vaan vasta hyvin monta vuotta lapsen syntymän jälkeen.
Suomalaiset leffat on kyllä parhaita. Miljoonasti parempia kuin tusinakama jenkkileffat.
Kumpi teistä on paremman näkönen Villi vai Reini?Mun on sanottava Reini. Vaikka vanhahan se kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi teistä on paremman näkönen Villi vai Reini?Mun on sanottava Reini. Vaikka vanhahan se kyllä on.
Molemmat ovat kyllä komeita, mutta ehkä Reinissä alkaa jo enemmän näkymään ikä, joten täytyy sanoa Villi näin nuorempana naisena.
Sehän oli tosi hyvä ja realistinen leffa.
Aika kauheeta kuraa, pakko sanoa vaikka Suomi filmien fani yleensä olen. Anders taisi olla parasta siinä leffassa. Niin paljon epäuskottavuuksia esim
miten pitkään ja vapaasti pääministeri liikkui naisen kanssa ennen kuin kukaan huomasi. Naapurit esim.... Sitten ajattelin että ei tuon näkönen nainen saa peräänsä kahta noin hyvän näköistä ja hyvässä asemassa olevaa miestä. . . Ilkka Villi on kyllä komea, aah! Mutta... Pakko sanoa että Reinissä on seksikyyttä aivan eri tavalla joten valinta olisi Reini, ja muutenkin oisin sen miehen valinnut pääosan esittäjänä :) Toisaalta se oli sille Reinin hahmolle liian tasoton
Aika kuraa mutta toisaalta mäkin nautin siitä miten helppo hömppä se leffa oli. Pääministeri oli kuin joku isompikin tähti. Siis se miten sitä pokkuroitiin siinä leffassa... Ei ihan uskottavaa. Ja eikö sen sivusuhteen ois voinu paljastaa jossain muussa tilanteessa. Sekin oli ärsyttävän epärealistinen kohtaus.
Vierailija kirjoitti:
Aika kauheeta kuraa, pakko sanoa vaikka Suomi filmien fani yleensä olen. Anders taisi olla parasta siinä leffassa. Niin paljon epäuskottavuuksia esim
miten pitkään ja vapaasti pääministeri liikkui naisen kanssa ennen kuin kukaan huomasi. Naapurit esim.... Sitten ajattelin että ei tuon näkönen nainen saa peräänsä kahta noin hyvän näköistä ja hyvässä asemassa olevaa miestä. . . Ilkka Villi on kyllä komea, aah! Mutta... Pakko sanoa että Reinissä on seksikyyttä aivan eri tavalla joten valinta olisi Reini, ja muutenkin oisin sen miehen valinnut pääosan esittäjänä :) Toisaalta se oli sille Reinin hahmolle liian tasoton
Mua häiritsi koko leffan ajan miten mitäänsanomattoman näköinen se nainen oli, persoonanakin tylsä :D ja sitä sitten jahtaa kaksi komeaa miestä, joista toinen on oikein pääministeri. Uskottavaa.
Musta se on parempi ku kanuiit ja rohkeat mutta sekavampi mutta komeita näyttelijöitä ja romantikkaa joten tollasta lisää vois tulla kaiken vadtapainoksi tai viihteen vuoksi.
mut se on pääasii et lasse sai millillä heikkoo pesää
No sinä ilmeisesti kun tiedät niin hyvin.