Tajusin juuri, etten pidä tv-sarjoista joissa "tykitetään" nokkelaa dialogia jatkuvalla syötöllä
Esimerkkinä huonosta vaikkapa tämä Netflixin Master of None, jota on kauheasti kehuttu. Tykkään hienovaraisemmasta ja oivaltavammasta huumorista. Vinkkaapa mulle joku sarja?
Kommentit (5)
Mä tykkään Master of Nonista, mutta en pidä Gilmoren tytöistä koska niiden keskustelut on aina jatkuvaa nokkeluutta, varsinkin Rorylla ja Lorelailla. Raskasta katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Master of None näyttää aivan kauhealta kuralta. Surkeaa läppää ja kokoajan itkemistä jostain rasismista. Hohhoijaa, arvaan kyllä miltä piiriltä nämä kehut ovat tulleet. Oksettavaa.
Voisit kontrastin vuoksi katsoa nk. hyvän sarjan jossa 'tykitetään nokkelaa dialogia', eli Californication. Sitten jos et siitä tykkää, niin tule kertomaan mistä kategoriasta tykkäisit ja mietitään sitten lisää.
Miten sulle voi nokkela läppä mennä läpi, kun et ole tarpeeksi nokkelta toimittamaan pyydetyn suuntaista suositusta?
Olet varmaankin työpaikan läppäveikko, joka kertoo rasistisia vitsejä, joita kukan ei haalua kuula. Muut pakenevat kun saavut paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Master of None näyttää aivan kauhealta kuralta. Surkeaa läppää ja kokoajan itkemistä jostain rasismista. Hohhoijaa, arvaan kyllä miltä piiriltä nämä kehut ovat tulleet. Oksettavaa.
Voisit kontrastin vuoksi katsoa nk. hyvän sarjan jossa 'tykitetään nokkelaa dialogia', eli Californication. Sitten jos et siitä tykkää, niin tule kertomaan mistä kategoriasta tykkäisit ja mietitään sitten lisää.
Miten sulle voi nokkela läppä mennä läpi, kun et ole tarpeeksi nokkelta toimittamaan pyydetyn suuntaista suositusta?
Olet varmaankin työpaikan läppäveikko, joka kertoo rasistisia vitsejä, joita kukan ei haalua kuula. Muut pakenevat kun saavut paikalle.
Perustelin jo minkä takia en toimittanut pyydettyä suositusta, sulta se meni ohi, joten en valittais mitään kenenkään nokkeluudesta.
Ja sitten haukut mua rasistiksi, ihan vaan kaupan päälle, ilman syytä. Oletpa mukava ja fiksu ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään näistä molemmista. Californicationissa vaan on liikaa seksiä. Ja tuo Master of None on sellainen sarja, jota ei kai kuulukaan ottaa vakavasti.