Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiseen työhön voi ottaa koiran mukaan

Vierailija
24.01.2016 |

kävin kampaajalla ja siellä oli iso saksanpaimenkoira lattialla :)
ei minua haitannut

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliossakin oli yksi kampaamo jonka ovella koiraportti ja näyteikkunassa makoili koira patjallaan ja nakersi luuta. :) Tuli aina hyvä mieli kun siitä käveli ohi.

Olen  myös nähnyt kerran saksanpaimenkoiran postin jakelupakun kyydissä.

Vierailija
2/12 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla psykologilla on koira mukana töissä, pieni villakoira.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostais tietää!

Vierailija
4/12 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tilitoimistossa koira mukana. Koiran läsnäolo ihan selkeästi rentouttaa työntekijöitä, siitä on pomokin tullut sanomaan. 

Ystäväni on töissä kehitysvammaisten asuntolassa(?), ja vie oman koiransa sinne silloin tällöin. Asukkaat tykkäävät :)

Vierailija
5/12 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Walesissa näin kerran kun maidonjakelijalla oli bordercollie mukana. Maidonjakelija kulki pienellä avolava-autolla, koira istui repsikan puolella ja odotteli aina kun mies kiikuttti maitopullot oven taakse :)

Vierailija
6/12 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutulla psykologilla on koira mukana töissä, pieni villakoira.

Villakoira oli aikoinaan myös tamperelaisessa ratsutarvikeliikkeessä. Useimmiten makoili omalla paikallaan korissaan näyteikkunalla.

Vierailija
7/12 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakaupassa näin rhodesiankoiran, se oli siinä tiskin takana työntekijän jaloissa.

Vierailija
8/12 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä kaverilla on koiransa, pikkuinen terrieri, mukana töissä vanhainkodissa. 

Vierailija
9/12 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläintarvikeliikkeiden työntekijät saavat ymmärtääkseni usein ottaa koirat mukaan. Monissa mustimirreissä ja vastaavissa on takahuoneesta kuulunut haukkumista tai koira ollut kassan takana hihnassa.

Vierailija
10/12 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut usein koiria mukana töissä. Olen tehnyt ikäni toimistotöitä ja minulla on ollut yleensä oma huone, jossa ei käy asiakkaita.

Vierailija
11/12 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinkaupassa, vanhainkodilla yövuorossa. En kyllä tajua miksi pitää raahata koira työpaikallekin.

Vierailija
12/12 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi on kai määritellä minne koiraa ei voi ottaa. Kirurgi tuskin voi ottaa mitään lemmikkiä leikkaussaliin, mutta luulen ettei kokkikaan voi pitää koiraa keittiössä. Yrittäjä kai melkein milloin tahansa muulloin voi päättää asiasta, ellei hygieniaa säädellä viranomaisten toimesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä