Millaiseen työhön voi ottaa koiran mukaan
kävin kampaajalla ja siellä oli iso saksanpaimenkoira lattialla :)
ei minua haitannut
Kommentit (12)
Tutulla psykologilla on koira mukana töissä, pieni villakoira.
Mulla on tilitoimistossa koira mukana. Koiran läsnäolo ihan selkeästi rentouttaa työntekijöitä, siitä on pomokin tullut sanomaan.
Ystäväni on töissä kehitysvammaisten asuntolassa(?), ja vie oman koiransa sinne silloin tällöin. Asukkaat tykkäävät :)
Walesissa näin kerran kun maidonjakelijalla oli bordercollie mukana. Maidonjakelija kulki pienellä avolava-autolla, koira istui repsikan puolella ja odotteli aina kun mies kiikuttti maitopullot oven taakse :)
Vierailija kirjoitti:
Tutulla psykologilla on koira mukana töissä, pieni villakoira.
Villakoira oli aikoinaan myös tamperelaisessa ratsutarvikeliikkeessä. Useimmiten makoili omalla paikallaan korissaan näyteikkunalla.
Kukkakaupassa näin rhodesiankoiran, se oli siinä tiskin takana työntekijän jaloissa.
Yhdellä kaverilla on koiransa, pikkuinen terrieri, mukana töissä vanhainkodissa.
Eläintarvikeliikkeiden työntekijät saavat ymmärtääkseni usein ottaa koirat mukaan. Monissa mustimirreissä ja vastaavissa on takahuoneesta kuulunut haukkumista tai koira ollut kassan takana hihnassa.
Minulla on ollut usein koiria mukana töissä. Olen tehnyt ikäni toimistotöitä ja minulla on ollut yleensä oma huone, jossa ei käy asiakkaita.
Eläinkaupassa, vanhainkodilla yövuorossa. En kyllä tajua miksi pitää raahata koira työpaikallekin.
Helpompi on kai määritellä minne koiraa ei voi ottaa. Kirurgi tuskin voi ottaa mitään lemmikkiä leikkaussaliin, mutta luulen ettei kokkikaan voi pitää koiraa keittiössä. Yrittäjä kai melkein milloin tahansa muulloin voi päättää asiasta, ellei hygieniaa säädellä viranomaisten toimesta.
Kalliossakin oli yksi kampaamo jonka ovella koiraportti ja näyteikkunassa makoili koira patjallaan ja nakersi luuta. :) Tuli aina hyvä mieli kun siitä käveli ohi.
Olen myös nähnyt kerran saksanpaimenkoiran postin jakelupakun kyydissä.