Rakastan vaimoani ja perhettän yli kaiken, mutta silti olisi ihan kiva aina toisinaan käydä panemassa jotain parikymppistä opiskelijaneitoa
Kommentit (79)
Tuomitsen, jos toimit vaimosi selän takana.
Kävelevä legenda. The legend is alive.
En tuomitse, jos sallit vaimosi käydä panemassa jotain parikymppistä opiskelijapoikaa.😉
Ei löydy ymmärrystä. Ilmeisesti oot kaiken lisäksi joku ikäloppu. Eli pitäydy vain vaimossas.
Opiskelijaneitokainen
Ja susta olis ihanaa, kun vaimosi kulkisi herrasmiesrakastajansa lahjoittamissa timanttikoruissa ja kävisi luksusmatkoilla ja kynttiläillallisilla hänen kanssaan.
Tuomitsen vasta teot, fantasiointi taas on viatonta.
Kyllä vaimosiki haluaisi käydä silloin tällöin jäntevän opiskelijapojan luona. Jospa otat aiheen avoimesti puheeksi, niin saatte molemmat jännitystä ja elämyksiä elämäänne? =)
En todellakaan käsitä. Miksi haluat rakastella naista jota et rakasta? Todella omituista. Et rakasta vaimoasi yhtään, hän on luultavasti sulle ystävä, talouskone ja lastesi äiti, ei rakastettu intohimon kohde.
Kyllä minulle kävisi jos hinnasta sovitaan
20v opiskelija
:)
ois niin paljon kaikkea kivaa tässä maailmassa: Mustakin ois just nyt kiva lähteä jonkun naiskaverin kanssa viikoksi etelään lomailemaan ja käyttää siihen meidän kuukauden ruokarahat. Ja itse asiassa musta ois kiva mennä viikoiksi töihin toiselle paikkakunnalle ja elää siellä omaa elämää ma-pe samalla kun mies pyörittäis arjen yksinään. Sit viikonloppuisin voisin viettää perheen kanssa laatuaikaa. Musta ois kiva lähteä nyt just tällä sekunnilla elokuviin ja ens perjantaina musta ois kiva vetää pitkästä aikaa kunnon kännit ja nukkua koko lauantai sen jälkeen. Ja oishan se kiva tosiaan panna jonkun 2-kymppisen viriilin kundin kanssa.
Saisiko ap vaimo panettaa itseään ylimaskuliinisilla, tosi isokullisilla miehillä, jopa kolmen kanssa yhtä aikaa, joiden kanssa laukeaisi seksissä? Joskus mukana kuvankaunis nuori binainen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle kävisi jos hinnasta sovitaan
20v opiskelija
Lul sama.
18v opiskelija
Musta olisi ihanaa panna miehen parhasn kaverin kanssa... Uuh.
Ymmärrystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan käsitä. Miksi haluat rakastella naista jota et rakasta? Todella omituista. Et rakasta vaimoasi yhtään, hän on luultavasti sulle ystävä, talouskone ja lastesi äiti, ei rakastettu intohimon kohde.
Kuka tässä on mistään rakastelusta puhunut? Panemaan olisin menossa. Viehättää nuoren naisen kokemattomuus, kiinteä vartalo, herkät rinnat sekä kireä ja liukas pillu.
Arvaa moniko nuori nainen haluaa vanhaa pappaa. Ei kovin moni. Ja niistäkin jotka haluaa, niin yli puolella on motiivina vain raha. ;)
Vierailija kirjoitti:
:)
ois niin paljon kaikkea kivaa tässä maailmassa: Mustakin ois just nyt kiva lähteä jonkun naiskaverin kanssa viikoksi etelään lomailemaan ja käyttää siihen meidän kuukauden ruokarahat. Ja itse asiassa musta ois kiva mennä viikoiksi töihin toiselle paikkakunnalle ja elää siellä omaa elämää ma-pe samalla kun mies pyörittäis arjen yksinään. Sit viikonloppuisin voisin viettää perheen kanssa laatuaikaa. Musta ois kiva lähteä nyt just tällä sekunnilla elokuviin ja ens perjantaina musta ois kiva vetää pitkästä aikaa kunnon kännit ja nukkua koko lauantai sen jälkeen. Ja oishan se kiva tosiaan panna jonkun 2-kymppisen viriilin kundin kanssa.
Mikäpä tuossa. Vähän kyllä ihmetyttää miksi olet hankkinut itsellesi lapsiperhearkielämän jos et sellaista haluu elää?
Aika harva parikymppinen nainen kelpuuttaisi itselleen monta vuosikymmentä vanhemman miehen.
Olen itse 24-vuotias nainen, ja ajatus nelikymppisestä perheenisästä panokaverina ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tässä on mistään rakastelusta puhunut? Panemaan olisin menossa. Viehättää nuoren naisen kokemattomuus, kiinteä vartalo, herkät rinnat sekä kireä ja liukas pillu.
Jooh eipä tuollaisia paljoa nykynaisista löydy. Itsekkin nyt 18-veenä uskon olevani kokeneempi mitä osa minua puolet vanhemmista on ja minkälaiset ovat "herkät rinnat"? Pillu on kyllä kireä aktiivisen treenaamisen takia, kuten koko muukin kroppa, mutta pillun kireys ei ikää katso. E-pillerit taasen ovat kuivattaneet limakalvot ja se tuntuu olevan todella yleistä.
Ei naimisissa saa olla hauskaa. Itse on valintansa tehnyt ja loppuelämänsä pilannut kun on tossun alle jäänyt. Haaveilen minäkin nopeasta autosta mutta koskaan en tule sellaista saamaan. Enkä 20-vuotiasta opiskelijaneitoa vaikka kuinka haluaisin. M36
Jos vaimostasi ja lapsistasikin on ihan kiva, että mies/isi käy välillä panemassa parikymppisiä opiskelijaneitoja, en näe asiassa mitään ongelmaa.
Ei löydy ymmärrystä.