Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva yli 40-vuotiaana?

Vierailija
24.01.2016 |

Haaveileeko kukaan? Oletko saanut vielä tuossa iässä lapsia? Menikö kaikki hyvin? Oletko mies vai nainen? Kiinnostaisi kuulla. En ole itse hankkimassa, mutta joskus leikittelen ajatuksella.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en todellakaan. Vanhemmat lapset alkaa olla jo täysi-ikäisiä ja nuoremmatkin isoja... ei todellakaan tee enää mieli aloittaa alusta, vaikka tokikaan en olemassaolevia lapsiani pois vaihtaisi.

Vierailija
2/8 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tehdä tähän maailmaan lapsia.

Stubbi vie Suomea sotaan, eikä tästä tosiasiasta pääse ulos, vaikka kuinka kieltäisi faktat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain luomuna esikoiseni 41 -vuotiaana. Terve lapsi, ei ole jaksamisongelmia. Ei siinä mitään ihmeellistä ole. 

Vierailija
4/8 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Täytin juuri 40 v. Toive on olemassa. En tiedä tuleeko onnistumaan. Olen kuitenkin kohdannut sen äidin peloista pahimman. Toiveikkain ja peloikkain mielin kuitenkin yritetään.

Vierailija
5/8 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsia ei olisi ennestään ja lapsia haluaisin  (siis todella, todella kovasti) niin toki yrittäisin raskautta. Mut kun lapsia jo on, niin en enää nelikymppisenä tekisi lapsia. Olen liian vanha elämään läpi uudelleen nämä kaikki pikkulapsivaiheet ja lasten menovaiheet, ne on nähtyjä juttuja.  Ja mietin sitäkin, että lapseni olisi kuitenkin melko nuori kun minä olisin jo iäkäs.

Vierailija
6/8 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja PÖH...

Vierailija
7/8 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi ainokainen, kun olimme 41, seuraavassa kuussa täytin 42. Suosittelen!

Vierailija
8/8 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että on eri asia ryhtyä lasta tekemään vanhempana, jos sellaista ei vielä ole. Nuorena luulin, että yli nelikymppisen on lähestulkoon mahdotonta tulla raskaaksi. Sittemmin olen kuullut useammasta 44-47 vuotiaana ja muutamasta 49-51 vuotiaana lapsen synnyttäneestä. Ihan onnellisia nuo vaikuttivat lapsestaan olevan.

Aika hullua ehkä, mutta joskus miettii, että jos menisi rakastumaan lapsettomaan mieheen, joka haluaisikin lapsen niin voisiko hulluuttaan alkaa yrittämään.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän