Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä omituiset asiat etoivat sinua raskausaikana?

Vierailija
24.01.2016 |

Onko sinulla ollut jotain epätavallisia ja erityisiä ällötyksen kohteita, jotka aiheuttivat raskauspahoinvointia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla raskauspahoinvoinnin ollessa pahimmillaan tiettyjen ruokien lisäksi ällötti kahvinpurujen, jääkaapin ja kuivausrummun tuoksu. Sen lisäksi kirjaston tuoksu (ihan normaali sisäilma) ja ostoskeskukset ja niiden tavaramäärä. Omituisimmasta päästä on ehkä se, etten myöskään pystynyt selaamaan Instagramin lifestyle-, ruoka ja sisustuskuvia, niistä tuli jotenkin kuvottava olo. Nyt kaikki tuo tuntuu naurettavalta ja ylireagoinnilta, mutta olivat silloin todellisia ahdistuksen aiheuttajia. -Ap

Vierailija
2/3 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitetyt perunat haisivat koko raskauden ajan ihan käyneeltä. Myös juustoissa oli kumma haju. Jäi syömiset siihen.

Alussa vein yhdenkin juuston tuohtuneena takas kaupaan ja vaadin rahat takas koska se oli väittämäni mukaan vanha. Kauppias katsoi mua kummastuneena mutta antoi rahat.

Ajan kanssa sitten tajusin että ne mun hajuelämykset johtuivat raskaudesta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penne-pasta ällötti!! Muita pastoja pystyin syömään ihan normaalisti, mut penne!! Yöh!!! Keskimmäisessä raskaudessa tämä :D