Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mennä yksin omaan kaupunkiin hotellii?

Vierailija
24.01.2016 |

Perhe jäisi kotiin. Mitä ajattelet tästä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet yli 18, saat mennä. Kenen lupaa tarkoitat?

Vierailija
2/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen ajattelu, puoliso, mitä näitä on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista tuhlausta olisi, vähän niinkuin se 20 tonnin paskapuukalan hankkiminen. Onko sulla noin paljon ylimääräistä rahaa oikeesti?

Vierailija
4/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus mennyt hotelliin, kun oon tarvinnut omaa rauhaa ja aikaa. Niille työntekijöille on aivan sama asuuko toisella puolella Suomea vai naapurikadulla. Täysi-ikäinen pitää olla, jotta saa huoneen varattua.

Vierailija
5/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä tekisit?

Vierailija
6/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä välität siitä mitä muut ajattelee? Jos sulle on tärkeää mennä, senkun menet. Suosittelen muutenkin elämää vailla liikoja paineita muiden mielipiteistä.

Vierailija
7/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, varo, se on ehdottoman kiellettyä!!! Erityisen raskauttavaa on, jos aiot vielä nauttia siitä!

Vierailija
8/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli viikon työmatkalta kotiin tähän lapsiperhehullunmyllyyn, vähän väsyneenä puuskahdin, että olispa ihanaa päästä joskus vähän hotelliin huilaamaan, oli ollut aika rankka viikko. En väitä, etteikö miehen työreissu olisi ollut raskas, mutta tämäpä tokaisi: Mene ihmeessä! Otat huoneen ja käyt vaikka syömässä hyvin jne. Ihana mies! En siltä istumalta lähtenyt, mutta kuulemma optio on voimassa, mikäli siltä alkaa joskus tuntua.

Eihän siihen tietysti lupaa tarvitse kysellä, mutta kyllähän näistä on hyvä perheen kanssa keskustella. Ei mieskään häivy ilmoittamatta työmatkalle, vaan useimmiten ennakoi lähtöä jollain arkea helpottavalla tavalla, esim. tekemällä parille seuraavalle päivälle ruuan, kun sitten loppuviikon pyöritän arkea kuitenkin yksinäni.

Vierailija
9/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut. Mieheni idea, varasi huoneen. Vähän kuin tuo edellinen, työmatkan jälkeen tuli idea. Lepäsin. Ah, kukaan ei häirinnyt, ei sitä koko suvulle julistettu, joku pitäisi outona.

Vierailija
10/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Hotelli tarkistaa, missä asut ja onko sinulla lapsia. Tekevät tarvittaessa lasun, jos lapset ovat vielä pieniä. Olen ollut respassa töissä, ja tämä on faktaa.

Vierailija
11/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.

Vierailija
12/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomalle jokainen yö on kuin rentouttava hotelliyö.

Vierailija
13/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ikävä ihminen voitkaan olla! Lapsettomuus ei ole rentoa!

Vierailija
14/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aapeen puolisosta me ei tiedetä mitään. Yleiselle mielipiteelle aapeen ei tarvitse kertoa. Eli juttu on kiinni hänestä itsestään ja hönen puolisostaan - jonka mielipidettä ei osata avata.

Sen mä voin työmatkoilla hotelleissa elävänä kuitenkin kertoa, että oikeasti siellä on tyyyyyylsää, eikä se lepuuta.

Vierailija
15/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa :D

Ei tää miltään autuudelta kyllä tunnu vaikka ihan ylhäisessä yksinäisyydessäni saan olla. 

Vierailija
16/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Hotelli tarkistaa, missä asut ja onko sinulla lapsia. Tekevät tarvittaessa lasun, jos lapset ovat vielä pieniä. Olen ollut respassa töissä, ja tämä on faktaa.

Tämä on totta. Olen mennyt kerran uupumuksen takia oman kotikaupungin hotelliin ja kaikki tsekattiin. Pitävät ihan vain huolta, katsos.

Vierailija
17/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Olen mennyt kerran uupumuksen takia oman kotikaupungin hotelliin ja kaikki tsekattiin. Pitävät ihan vain huolta, katsos.

joo, selvä se; pyytävät myös opiskelu-ja työtodistukset, KELA-kortin, vakuutukset nähtäväksi ja ottavat vielä sormenjäljet. Älkää ihmeessä menkö hotelliin, pysykää kotona. Ainoastaan toisella paikkakunnalla on hyväksyttävää yöpyä hotellissa jos voi todistaa että kotiin on liian pitkä matka.  

Vierailija
18/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en jaksa uskoa! En millään!

Vierailija
19/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut. Mieheni idea, varasi huoneen. Vähän kuin tuo edellinen, työmatkan jälkeen tuli idea. Lepäsin. Ah, kukaan ei häirinnyt, ei sitä koko suvulle julistettu, joku pitäisi outona.

Hih, jos epäilisin että joku pitäis mun hotelliyötäni outona, ihan taatusti kertoisin siitä koko suvulle! Hehkuttaisin miten ihanaa oli nukkua kunnolla ja olla vaan, tekemättä yhtään mitään hyödyllistä. :P

Vierailija
20/21 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan totta! Samoin kaikilta työmatkalaisilta tsekataan tiedot, ja jos kotona on lapsia, niin välitön lasu, ja asiakas kotiin. Jumankauta mitään kokouksia tai tapaamisia työn puolesta, jos on lapsia, nih!

Työskentelin vuosia myös ravintola-alalla, ja luonnollisesti jokaisen asiakkaan taustatiedot tarkistettiin, esim. pariskunnat, jotka tulivat kahdestaan syömään/ drinkille/ tanssimaan, lähetettiin välittömästi kotiin, ja lasu perään, koska lapset.

Alkoholia nauttivat äidit ja isät eivät ole tervetulleita baariin, koska lapset.

Risteilyaluksella työskentelevä ystäväni kertoi, ettei myöskään Siljalle oteta aviopareja ilman lapsia, koska ei niitä saa jättää. Ikinä. Edes minuutiksi. Ja tietenkin lasu.

Jepulis..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme