Leikkautin hiukset lyhyiksi, mies on selvästi pettynyt mutta valehtelee (ja häpeää minua?)
Ei mikään siilikampaus vaan tämäntyyppinen
https://41.media.tumblr.com/0f30144a2636684705a53a3cf8223ae6/tumblr_nf2…
Oli ennen hiukset vähän olkapäiden ylitse mutta kyllästyin niihin. Olin puhunut hänelle että aion leikata lyhyemmäksi, mutta hän oli käsittänyt sen niin että tasaan sentin-pari latvoista. Kun tulin kampaajalta niin hän näytti selvästi pettyneeltä mutta naamioi sen nopeasti hymyksi. Kysyin että onko noin paha, hän naurahti ja sanoi että yllättyi vain kun ei odottanut näin isoa muutosta.
Meillä oli torstaina vuosipäivä ja _aina_ ennen hän on laittanut meistä facebookiin päivityksen yhteiskuvan kera (yhdessä 5 vuotta) , nyt ei. Ei vienyt minua syömään, toivotti vain hyvää vuosipäivää kasvotusten. (älkää ymmärtäkö väärin, se ei ole mikään maailman tärkein asia mutta miksi jätti sen tekemättä juuri nyt)
Meidän piti viettää eilen iltaa hänen ja hänen kavereidensa kanssa, hänen serkkunsa luona. Kun tulin töistä niin hän sanoi että suunnitelmiin tuli muutos, kenenkään naisystävät ei tulekaan mukaan iltaan vaan lähtevät miesten kesken biljardia pelaamaan. Kuitenkin miehen parhaan kaverin sivuilla oli tänään kuva eilis-illasta ja siellä näkyi kaikkien muiden naisystävät taustalla. Minut siis oli tarkoituksella jätetty pois ja vielä valehdeltu päin naamaa.
Mies on nyt töissä enkä oikein tiedä miten otan asian esille. Kysynkö suoraan että häpeääkö hän hiusmalliani niin pahasti ettei voi enää edes kutsua mukaan illanviettoon?
Kommentit (144)
Karu totuus on se, että nainen on moninkertaisesti viehättävämpi pitkässä tukassa kuin lyhyessä poikatukassa. Monet pitää lyhyitä hiuksia suurena turn offina, toivottavasti miehesi ei ole tälläinen. Itse olen.
No miksi leikkasit?
kampaajani näytti mulle kuvan asiakkaasta (siis takaapäin otettu ja oli kysynytluvan saako ottaa kuvan), jolla oli aivan mielettömän upea punainen, pikkuisen luonnonkihara tukka hieman yli lapaluiden. Oli kuulemma leikkauttanut aivan lyhyen tukan, ihan siis poikamallin. Kampaaja kysyi minulta että tiedäkö miksi? No, en tiennyt. Sanoi, että oli mennyt kesällä naimisiin ja sanoi että hämmästyttävän suuri osa naisista leikkautaa lyhyen "poikatukka" -tyyppisen mallin melkein heti häiden jälkeen.
Lyhyt tukka sopii hyvin, hyvin harvalle naiselle. Pitää olla todella laihat kasvot, että lyhyeksi leikattu malli sopii edes jotenkuten, hyvin harvaa se kaunistaa, mutta on niitäkin olemassa.
Jos olet itse tyytyväinen, niin mitä se sitten kenellekään kuuluu?
No en ihmettele, miksi ihmeessä leikkasit tuollaisen rekkalesbotukan?
Lyhyt hiusmalli kaunistaa todella harvaa naista. ja ne harvat ovat pitkillä hiuksilla vieläkin kauniimpia.
Uusia miehiä löytyy ja hiukset kasvavat takaisin.
ei tullut sitten mieleen näyttää kuvaa miehelle etukäteen? mun mies on sanonut suoraan ettei halua mulle ihan tommosta poikatukkaa ja se on ihan ok ..
Mäkin leikkasin pitkät hiukseni polkkapituisiksi ja mies voivotteli monta kuukautta, ehkä jopa vuoden ajan kun olin mennyt leikkaamaan hiukseni lyhyiksi.
Sun tilanne kuulostaa tosi kurjalta, meillä ei noin pitkälle mennyt. Hiuksesi ovat varmasti hienot, tuon tyylisethän ovat taas tulossa muotiin! Kysy ihan suoraan asiaa mieheltäsi, jospa hän heräisi ja tajuaisi kuinka inhottavasti on käyttäytynyt.
Mun mies haluaisi et leikkaan sellaisen miley-tukan. Sen vestiksen vaimo on sellanen liikunnanohjaaja, jolla lyhyt sekainen tukka, paksut huulet, pitkät ripset ja mieletön kroppa, 50kg pelkkää lihasta. Koko kaveripiiri kuolaa sitä mimmiä :D mies ei tajua, et pitkillä hiuksilla me ei niin kuumat ja hoikat yritetään peittää muita ominaisuuksiamme:D ap, jos miehesi kaljuuntuu, niin toimitko samoin ;D
No miesten nielestä pitkät hiukset on seksikkäät. So simple.
Sun pää, sun hiukset - mitä siinä on kellään ukolla mitään kitisemistä jos itse tykkäät.
Lyhyet hiukset vaatii paljon laittamista ja naisellisempaa pukeutumistyyliä, mun mielestä. Muuten tulee vähän rekkalesbo-look, valitettavasti. Lyhyet hiukset sopii muutenkin ihan äärimmäisen harvoille, lähinnä pienikokoisille ja siroille.
Mielestäni tuo leikkaus on kaunis kun taas ukkosi tuntuu olevan pässinpää :)
Mä olisin pettynyt ja häpeisin mun miestä jos käyttäytyisi tuolla tavoin, miettisin jopa vaihtoon laittamista.
Hieno hiusmalli! Itselläni on ollut samanlainen ja mies oli vähän nihkeänä kun tykkää pidemmistä hiuksista. Itselleni tuo malli sopi kuitenkin loistavasti! Toi piirteitäni esille ja sai kasvot näyttämään kapeammilta. Mietin silloin, että harmi jos ei tykkää, mutta en sen kummemmin asiaa vatvonut. Itse olin todella tyytyväinen ja sain paljon kehuja muiltakin. Ulkonäköni on oma asiani eikä mieheni (vaikka rakas onkin) siitä päätä. Jos aloittajan kirjoitus on totta (jota tosin vähän epäilen) niin epäilen, että taustalla on nyt jotain muuta kuin yksi hiusten leikkaus. Jos ei, ja hiusmallin muutos saa aikaan tuollaista niin miettisin kahteen kertaan, että onko mies tosissaan se, jonka kanssa haluaa olla. Voiko hiukset olla niin tärkeät?
Mikä v*ttu teitä ihmisiä oikein vaivaa? Se on pääasia, että Ap tykkää tukastaan. Miehellä on tietysti oikeus olla pitämättä uudesta hiusmallista, mutta syyllistävät kommenttinne ovat todella pinnallisia ja jopa huolestuttavia. Päätättekö te oikeasti kumppaninne puolesta, millaista kampausta tai vaatteita hän saa käyttää? Nyt ei ole kyse mistään kovinkaan vakavasta muutoksesta.
Kysy Ap mieheltäsi asiasta suoraan ja muistuta häntä siitä, ettet ole mikään näyttelypalkinto. Jos miehesi on oikeasti toiminut tuolla tavalla hiustesi takia, hän on todella lapsellinen. Lisäksi kaverit ovat täysin typeriä, jos uusi hiusmallisi on heille jokin ongelma. Todennäköisesti ei edes ole, mikä tekee miehestäsi vielä hölmömmän. Turhaan hän sellaisia olettelee.
Tsemppiä!
No mä ymmärrän kyllä miestä siinä mielessä, että sitä harmittaa. Kyllä muakin harmittaisi, jos oma mies hankkisi ananastukan. Vähän ehkä hävettäisikin... Kuitenkin, hän olisi se sama rakas ihminen, eikä tulisi mieleenikään kohdella toista eri tavalla kuin ennen. Etenkin tuo illanviettojuttu oli ihan hirveä :( Hänen "rakkautensa" sinuun taitaa olla liian suorassa yhteydessä ulkonäköösi.
Itse leikkasin lyhyet hiukset muutama vuosi sitten, hiukseni oli niin huonokuntoiset että oli pakko leikata, nyt hiukset ovat taas pitkät ja hyväkuntoiset. Huomasin että lyhythiuksisena ei tosiaankaan saa huomiota samalla tavalla kuin pitkillä hiuksilla. Toki jotkut miehet tykkää lyhyistä hiuksista mutta suurinosa pitkistä, samalla tavalla kun suurinosa naisista tykkää lyhyemmästä mallista miehillä kuin pidemmistä hiuksista.
Mutta outoa että mies jonka kanssa on ollut 5 vuotta yhdessä alkaa häpeämään rakastamaansa naista vain hiusmallin muutoksen vuoksi.
Ohhoh, eka sivu täynnä yhden ihmisen kommentteja? Ihme nillittämistä. Nätit on hiukset. Ota asia puheeksi, mutta anna myös miehellesi aikaa totutella.
Jo otsikosta tajusi että kyseessä on trolli.
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, eka sivu täynnä yhden ihmisen kommentteja? Ihme nillittämistä. Nätit on hiukset. Ota asia puheeksi, mutta anna myös miehellesi aikaa totutella.
Mä oon ainakin kirjoittanut vaan yhden kommentin eka sivulle. Kuvitteletko olevas joku meedio joka näkee ihmisten iipeet?
Hanki peruukki.