Hyi, ajeltiin asumattoman tien päähän kääntöpaikalle ja siellä oli joku auto parkissa!
Kojelaudan valot näkyivät pimeässä, mutta auton sisältöä en uskaltanut jäädä enempää katselemaan kun tuli kiire kääntää auto ja lähteä takaisin ihmisten ilmoille.
Huh huh, mikä tilanne...
Kommentit (34)
Just joo taas, mikä reaktio. Sarjamurhaajatkin on ihmisiä, mutta vihaajat vihaa.
siel oltii salee hässimässä vaan :)
Vierailija kirjoitti:
Just joo taas, mikä reaktio. Sarjamurhaajatkin on ihmisiä, mutta vihaajat vihaa.
No ei mulla kyllä sarjamurhaajat tulleet mieleen vaan huumekauppa tai joku pariskunta "hommissa"... ap
Ajoitte itse asumattoman tien päähän, mutta sinusta oli pelottavaa, että siellä oli joku muukin?
Menin jonnekin ja siellä oli jo joku, kauheata, millainen ihminen menee sinne, minne minä menin!
Vierailija kirjoitti:
Ajoitte itse asumattoman tien päähän, mutta sinusta oli pelottavaa, että siellä oli joku muukin?
Ajatuksena oli käydä katsomassa joko sinne on rakennettu taloja. Olen kans muutaman kerran käynyt kävelylenkillä tuolla, kävelytietä pääsee siis oikaisemaan isommalle tielle mutta enpä viitsi enää kävellen mennä. Vähän spooky tienoo muutenkin, sumua kertyy usein ja siellä kääntöpaikalla on ollut jotain hylättyjä sohvanrotiskoja tms ainakin viime kesänä. ap
Löysin kerran myös tuollaisen auton. Oli vedetty imurin letku ikkunasta sisään, tilkitty rako ilmastoititeipillä ja annettu käydä tankki tyhjäksi, tai siis kukapa sitä olisi sammuttanut. Tekijä istui vankasti kuskin penkillä, oli jo jäykistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Löysin kerran myös tuollaisen auton. Oli vedetty imurin letku ikkunasta sisään, tilkitty rako ilmastoititeipillä ja annettu käydä tankki tyhjäksi, tai siis kukapa sitä olisi sammuttanut. Tekijä istui vankasti kuskin penkillä, oli jo jäykistynyt.
Voi raasua. Siis sitä kuskia :( ap
Huumekauppa! :D oikeastiko ihmiset luulee, että huumeet kaupataan leffatyyliin jossain varjojen keskellä aurinkolasit silmillä? Kyllä sitä huumekauppaa käydään ihan kaduilla ja ihmisten kotona, valitettavasti. Jospa joku muukin oli ajanut sinne muuten vaan tutkimaan, kuten tekin. :) ymmärrän kyllä, että mielikuvitus lähtee laukkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksena oli käydä katsomassa joko sinne on rakennettu taloja. Olen kans muutaman kerran käynyt kävelylenkillä tuolla, kävelytietä pääsee siis oikaisemaan isommalle tielle mutta enpä viitsi enää kävellen mennä. Vähän spooky tienoo muutenkin, sumua kertyy usein ja siellä kääntöpaikalla on ollut jotain hylättyjä sohvanrotiskoja tms ainakin viime kesänä. ap
Entä jos jollakin muullakin oli ajatuksena käydä katsomassa, onko sinne rakennettu taloja? Entä jos joku ei tiennyt, että se tie on asumaton ja oli ajanut harhaan ja oli vaikka juuri soittamassa reittiohjeita? Entä jos joku oli vain ajelulla ja pysähtynyt syrjätielle tupakalle tai luonnollisille tarpeilleen? Entä jos joku oli katsomassa tulevan talonsa paikkaa? Miksi ihmeessä pitäisi jotenkin pelästyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Oli odotellessaan jonkinlaisen kirjeenkin kirjoittanut. Äidilleen.
Mulle olisi varmaan tullut ekana mieleen sarjamurhaaja, joka on dumppaamassa sinne paloittelemaansa ruumista. Hyi! Mutta mulla nyt onkin vilkas mielikuvitus, haha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua säälittää löytäjäkin. :(
Vierailija kirjoitti:
Pah, pettäjät autopanoilla vaan....
Miks just pettäjät?
Kyllä mä olen hässinyt autossa paljonkin nuorena miehenä ihan muuten vaan...
Vierailija kirjoitti:
Hyii tuli oikeasti paha mieli! Sekä kuskin, että sun puolesta. Ei varmasti ole helppoa käsitellä tuollaista...löydöstä... huh. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyii tuli oikeasti paha mieli! Sekä kuskin, että sun puolesta. Ei varmasti ole helppoa käsitellä tuollaista...löydöstä... huh. :(
Olin silloin ammatissa jossa tällainen oli jos ei arkipäivää niin sanoisinko yksi tapaus muiden joukossa. En sano, että ei missään tuntunut mutta ei yöuniakaan vienyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks just pettäjät?
Kyllä mä olen hässinyt autossa paljonkin nuorena miehenä ihan muuten vaan...
Joo, eipä ole mullekaan ihan outo juttu nuorena sinkkuna, ja olen mä oman ukon kanssakin harrastanut sienestämisen yhteydessä, eli tattituntemusta löytyy :) Epäilen kuitenkin , että nykysin autopanijoissa on enemmistö pettäjiä. Mutua.