Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi, ajeltiin asumattoman tien päähän kääntöpaikalle ja siellä oli joku auto parkissa!

Vierailija
23.01.2016 |

Kojelaudan valot näkyivät pimeässä, mutta auton sisältöä en uskaltanut jäädä enempää katselemaan kun tuli kiire kääntää auto ja lähteä takaisin ihmisten ilmoille.

Huh huh, mikä tilanne...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah, pettäjät autopanoilla vaan....

Vierailija
2/34 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo taas, mikä reaktio. Sarjamurhaajatkin on ihmisiä, mutta vihaajat vihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siel oltii salee hässimässä vaan :)

Vierailija
4/34 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo taas, mikä reaktio. Sarjamurhaajatkin on ihmisiä, mutta vihaajat vihaa.

No ei mulla kyllä sarjamurhaajat tulleet mieleen vaan huumekauppa tai joku pariskunta "hommissa"... ap

Vierailija
5/34 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoitte itse asumattoman tien päähän, mutta sinusta oli pelottavaa, että siellä oli joku muukin?

Vierailija
6/34 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin jonnekin ja siellä oli jo joku, kauheata, millainen ihminen menee sinne, minne minä menin!

Vierailija
7/34 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoitte itse asumattoman tien päähän, mutta sinusta oli pelottavaa, että siellä oli joku muukin?

Ajatuksena oli käydä katsomassa joko sinne on rakennettu taloja. Olen kans muutaman kerran käynyt kävelylenkillä tuolla, kävelytietä pääsee siis oikaisemaan isommalle tielle mutta enpä viitsi enää kävellen mennä. Vähän spooky tienoo muutenkin, sumua kertyy usein ja siellä kääntöpaikalla on ollut jotain hylättyjä sohvanrotiskoja tms ainakin viime kesänä. ap

Vierailija
8/34 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kerran myös tuollaisen auton. Oli vedetty imurin letku ikkunasta sisään, tilkitty rako ilmastoititeipillä ja annettu käydä tankki tyhjäksi, tai siis kukapa sitä olisi sammuttanut. Tekijä istui vankasti kuskin penkillä, oli jo jäykistynyt.

Vierailija
9/34 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olittehan tekin sielä!

Vierailija
10/34 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin kerran myös tuollaisen auton. Oli vedetty imurin letku ikkunasta sisään, tilkitty rako ilmastoititeipillä ja annettu käydä tankki tyhjäksi, tai siis kukapa sitä olisi sammuttanut. Tekijä istui vankasti kuskin penkillä, oli jo jäykistynyt.

Voi raasua. Siis sitä kuskia :( ap

Vierailija
11/34 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumekauppa! :D oikeastiko ihmiset luulee, että huumeet kaupataan leffatyyliin jossain varjojen keskellä aurinkolasit silmillä? Kyllä sitä huumekauppaa käydään ihan kaduilla ja ihmisten kotona, valitettavasti. Jospa joku muukin oli ajanut sinne muuten vaan tutkimaan, kuten tekin. :) ymmärrän kyllä, että mielikuvitus lähtee laukkaamaan.

Vierailija
12/34 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatuksena oli käydä katsomassa joko sinne on rakennettu taloja. Olen kans muutaman kerran käynyt kävelylenkillä tuolla, kävelytietä pääsee siis oikaisemaan isommalle tielle mutta enpä viitsi enää kävellen mennä. Vähän spooky tienoo muutenkin, sumua kertyy usein ja siellä kääntöpaikalla on ollut jotain hylättyjä sohvanrotiskoja tms ainakin viime kesänä. ap

Entä jos jollakin muullakin oli ajatuksena käydä katsomassa, onko sinne rakennettu taloja? Entä jos joku ei tiennyt, että se tie on asumaton ja oli ajanut harhaan ja oli vaikka juuri soittamassa reittiohjeita? Entä jos joku oli vain ajelulla ja pysähtynyt syrjätielle tupakalle tai luonnollisille tarpeilleen? Entä jos joku oli katsomassa tulevan talonsa paikkaa? Miksi ihmeessä pitäisi jotenkin pelästyä?

Vierailija
13/34 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Oli odotellessaan jonkinlaisen kirjeenkin kirjoittanut. Äidilleen.

Vierailija
14/34 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi varmaan tullut ekana mieleen sarjamurhaaja, joka on dumppaamassa sinne paloittelemaansa ruumista. Hyi! Mutta mulla nyt onkin vilkas mielikuvitus, haha.

Vierailija
15/34 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua säälittää löytäjäkin. :(

Vierailija
16/34 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doging?

Vierailija
17/34 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks just pettäjät?

Kyllä mä olen hässinyt autossa paljonkin nuorena miehenä ihan muuten vaan...

Vierailija
18/34 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyii tuli oikeasti paha mieli! Sekä kuskin, että sun puolesta. Ei varmasti ole helppoa käsitellä tuollaista...löydöstä... huh. :(

Vierailija
19/34 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyii tuli oikeasti paha mieli! Sekä kuskin, että sun puolesta. Ei varmasti ole helppoa käsitellä tuollaista...löydöstä... huh. :(

Olin silloin ammatissa jossa tällainen oli jos ei arkipäivää niin sanoisinko yksi tapaus muiden joukossa. En sano, että ei missään tuntunut mutta ei yöuniakaan vienyt.

Vierailija
20/34 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks just pettäjät?

Kyllä mä olen hässinyt autossa paljonkin nuorena miehenä ihan muuten vaan...

Joo, eipä ole mullekaan ihan outo juttu nuorena sinkkuna, ja olen mä oman ukon kanssakin harrastanut sienestämisen yhteydessä, eli tattituntemusta löytyy   :) Epäilen kuitenkin , että nykysin autopanijoissa on enemmistö pettäjiä. Mutua.