Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua olla raskaana :(

Vierailija
23.01.2016 |

En uskalla tehdä raskaustestiä, kun pelkään, että olen raskaana. Sellainen olo, että varmasti olen.
En halua sitä väsymystä, huonoa oloa, supisteluja ym. ym. Ja sitten se vauva-arki... Miksi mä en ajatellut tätä tarkemmin jo aiemmin?? Miehellä on ollut vauvakuume ja luulin, että niin minullakin, mutta nyt on sellainen olo, että en enää halua ollenkaan. Riittää nämä lapset mitä meillä jo on.
Mutta ihan varmasti olen nyt raskaana.
Tsempatkaa mua, että hyvin jaksan ja hyvin kaikki menee (jos raskaana olen).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin mitä vaan että oisin raskaana..

Vierailija
2/7 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ehkäisy nyt sitten olisi pettänyt?

Tee testi, pään pensaaseen laitto ei auta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluinta tässä on se, että vielä joku aika sitten ajattelin samalla tavalla. Olin kateellinen tuttaville, joille tuli vauvoja ja haaveilin itsekin. Nyt kun tuntuu, että saattaisin olla raskaana, niin en haluakaan enää ollenkaan...

ap.

Vierailija
4/7 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kannata lisääntyä.

Tulee työnantajalle kuluja, joten kantsii tehdä abortti.

Itsekästä tehdä lapsia.

(Sarkasmi)

Vierailija
5/7 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulluinta tässä on se, että vielä joku aika sitten ajattelin samalla tavalla. Olin kateellinen tuttaville, joille tuli vauvoja ja haaveilin itsekin. Nyt kun tuntuu, että saattaisin olla raskaana, niin en haluakaan enää ollenkaan...

ap.

Et uskalla tehdä raskaustestiä ja vauvan hakuamisesi liittyi siihen  että "kun muillakin on". Kuulostat teiniltä :(

Vierailija
6/7 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Et uskalla tehdä raskaustestiä ja vauvan hakuamisesi liittyi siihen  että "kun muillakin on". Kuulostat teiniltä :(

En ole koskaan halunnut lapsia "kun muillakin on". Aiemmin vain oli vauvakuume, mutta kun ei alkanut vauvaa näkyä, niin olin hiukan kateellinen niille, joille tuli.

Nyt sitten muutaman kuukauden aikana aloin päästä vauvakuumeesta yli, mutta nyt sitten onkin ensimmäistä kertaa pitkään aikaan sellainen olo, että voisin olla raskaana. Juuri, kun olo oli sellainen, että nyt on hyvä ja ehkä en enää haluakaan...

Mietin jo heti sen jälkeen, kun oviksen aikaan oltiin, että hakisinko jälkiehkäisyn, mutta ajattelin, että tuskin nytkään mitään tulee. Hölmöähän se...

ap.

Vierailija
7/7 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sulla on jo lapsia ennestään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme