Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lenzishop?

Vierailija
23.01.2016 |

Ajattelin tilata yhden peruukin sieltä, mutta en tiedä että onko se luotettava sivusto. Onko kukaan tilannut sieltä mitään?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/17 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luotettava. Suomalainen asiakaspalvelu, nopeasti saa vastauksen. Plussana kylkiäiset toimituksen yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin kengät 17.01 kk meni niin tuli suomeen jäi tulliin tänään jouduin maksamaan vielä 17€ lisää kengät maksoivat 69€ nyt odottelen että tulisi postim toimitettavaksi, tuotteesta en osaa sanoa toivottavasti on hyvät kengät kun tuli tuota lisähintaakin tullimaksujen takia 😠

Vierailija
4/17 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis Joo.. luotettava ja luotettava. Itsellä on aika huono kokemus koko kaupasta.

Tilasin cosplay asun ja peruukin. Tilauksen postittamisessa meni 13 arkipäivää. Ja pikatoimitus josta maksoin 30euroa lisähintaa kesti 10 arkipäivää vaikka pikatoimituksen piti Olla perillä 3-7 päivässä postituksesta.

No, ei siinä vielä kaikki. Saan paketin postilaatikkoon ja avaan sen niin en ollut tyytyväinen.

Cosplay asun paita oli todella laaduton. Kuin joku lakana Kangas ja lankoja ja saumoja repsotti siellä täällä tosi rumasti. + Että paita ei vastannut ollenkaan niitä mittoja minkä mukaan paidan tilasin. Kokoa M Odotin mutta sainkin koon xs. No siitä voi sitten päätellä että mahtuiko päälle vai ei...

Hame osa puvutsa oli taas todella kauniisti tehty ja hyvästä materiaalista sekä täysin sopiva, että siitä kuitenkin plussaa.

Peruukin kanssa mentiin myös vähän metsään. Ei vastannut ihan myyntiluvan (otsatukka oli semmoinen lyhyt vaikka piti olla pitkä sivu otsis.) Mutta väri oli sentään osunut oikeaan.

Harmittaa kyllä, että heidän kysymys vastaus osiossa he kertovat, että heidän tuotteet ovat hintavampia koska tuotteiden laatu on parempi kuin jossain ebayssa tms. Mutta kun saat tilauksen perille ja katsot niin huomaat ettet saakaan rahoillesi vastinetta vaan vähän sitä Sun tätä.

En voi kauheasti suositella. Itse tuskin tilaan tuolta enää mitään jos samaa tavaraa saa ebayssa halvemmalla. :D

Vierailija
5/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri sain tilaamani asun ja peruukin. paketti saapui ovelle odotettua nopeammin ja olivat tyttärelleni todella mieleiset. olen tilannut aiemminkin ja mikäli on ollut ongelmia olen saanut avun asiakaspalvelusta todella nopeasti. Itse suosittelen +++++

Vierailija
6/17 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenzishop on Kiinassa ja Kiinassa Japanissa ja koreassa on paljon pienemmät koot kuin Suomessa koska kiinalaiset japanilaiset ja korealaiset on paljon pienenpiä kuin suomalaiset . Ja sieltä Kiinasta se paketti tulee suunilleen 3 päivässä mutta se riippuu suomen postista ne otta ne sieltä lentokoneen ruumistaki vaa sillo ku ne jaksaa

Vierailija
7/17 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) kirjoitti:

Lenzishop on Kiinassa ja Kiinassa Japanissa ja koreassa on paljon pienemmät koot kuin Suomessa koska kiinalaiset japanilaiset ja korealaiset on paljon pienenpiä kuin suomalaiset . Ja sieltä Kiinasta se paketti tulee suunilleen 3 päivässä mutta se riippuu suomen postista ne otta ne sieltä lentokoneen ruumistaki vaa sillo ku ne jaksaa

Eli kannattaa ottaa vaha isompi koko

Vierailija
8/17 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin hankkimassa asua Hypeconiin. Tarvitsisin Miku Hatsune asun. Että toivittavasti Lenzishop on luotettava. Paljon halvemmalla saisi LightInTheBoxista, mutta se ei vaikuta kovin luotettavalta. Mutta uskoisin tämän olevan melko luotettava kun palaute on suurimmaksi osaksi positiivista:)

Vierailija
9/17 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenzishop on luotettava kauppa.

Kauppaa pyörittää suomalainen mies. Aina yhtä avulias ja hyvä asiakaspalvelija. Suosittelen lämpimästi!

Vierailija
10/17 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kokemukset (enemmän tilatessa olen saanut tingittyä hinnan esim. tietyksi könttäsummaksi/postimaksuja pois jne) ja suosittelen kyllä, varsinkin jos haluaa tilata toiselta suomalaiselta, mutta kun huomasin että samat tuotteet saa ebaysta järestään 3x halvemmalla, niin siirryin ostamaan suoraan ebayn kautta. Laatuhan on sitä samaa, eli paikoitellen vähän huonoa ja välillä todella hyvää., kuten yleensäkin kiinatuotteissa.

Vierailija
11/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks kukaa tilannu heilt kenkiä? Aattelin et voisin ostaa heilt lolita kengät mut en oo varma siit laadust et jos ne hajooki päivän sisällä.

Vierailija
12/17 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut täällä kehuu lightInTheBox verkkokauppaa paremmaksi mutta... se ei ole oman kokemuksen perusteella niin hyvä kuin lenzishop ensinnäkin kun tilasin LightInTheBoxsista tilauksessa luki että menee 3-7 arkipäivää mutta minä sain tuotteeni viiden viikon odotuksen jälkeen. Hinta ei ollut todellakaan tuotteen arvoinen (tilasin siis peruukin) olin maksanut 27€ sotkuisesta liian pienestä peruukista vaikka olin tilannut suoran S-kokoisen peruukin! Suosittelen lenzishopista ostamista ehdottomasti :)

Vierailija
13/17 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin selvennyksi kaikille, Lenzishopin sivuilla kerrotaan näistä tullaus ja käsittelymaksuista. Tuotteet tulveat kiinan varastolta, joten ne pitää tullata. Sivulla on kuitenkin tähän ohjeet.

Toimitusajatkin lukevat sivuilla. Tietenkin ne voivat vaihdella ihan tuotteiden saatavuuden ja ruuhkan takia.

Vatteiden laatu saattaa vaihdella, mutta sama homma aina kun tilaa jostain ulkomailta. Jotkut tuotteet on laadukkaampia kuin toiset. Japanin ja Kiinan koot ovat suomen kokoja pienempiä, joten kannattaa katsoa tuotetiedoista tarkemmat koot. 

Palautukseenkin löytyy ohjeet. 

Vierailija
14/17 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älköön kukaan erehtykö tilaamaan Lenzishopista mitään taikka koskaan! T

Tilasin paketin jouluksi ajoissa, ei lopulta saapunut kuusen alle ehtiäkseen. Helmikuussa paketti saapui ja sain tullaukseen liittyvän viestin, totesin joulun jo menneen eikä ko. tavaraa enää tarvittu. Tällöin erehdyin jättää hakematta paketin, koska kuvittelin sen palautuvan näin myyjälle ja kauppojen peruuntuvan tätä myötä (kuten olen tottunut muissa verkkokaupoissa). Kun peruutin laskua ja otin yhteyttä, ilmeni että paketti oli tosiaan mennyt tuhottavaksi suoraan (sekin kummallista tähän ilmastohädän keskellä) ja näin ei laskua suinkaan peruttu vaan jouduin maksamaan korkojen kera tuotteen jota en koskaan edes saanut! Eli kalliiksi tuli. 

Asiakaspalvelua en voi myöskään kehua avuliaaksi tms.

Vierailija
15/17 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläiset asiat kannattaa ensi sijaisesti hoitaa ENSIN myyjän kanssa, ennen kuin huutelee yleisillä foorumeilla.

Tiesithän, että noutamatta jäänyt paketti ei ole sama, kuin paketin palautus? Tästä on varmaan ohjeet firman nettisivuilla.

Huomaathan, että kyseisellä firmalla on kahdet nettisivut ja myymälä Helsingissä. Toinen nettisivu, josta sinäkin ilmeisesti olet tilannut, toimii Kiinasta. Tuotteiden toimitusaika on pitkä ja tavarat menevät tulliin. Toinen nettikauppa toimii Helsingistä. Tuotteet tulevat jopa seuraavaksi päiväksi tullittomasti ja aina kivan yllärin kera😊

Asiakaspalvelu on mielestäni hyvää ja asiallista. Aina olen saanut vastauksen sähköpostiini ystävällisesti ja nopeasti.

Voin suositella lämpimästi tätä nettikauppaa ja kivijalkamyymälää Uudenmaankadulla! Ystävällinen henkilökunta!

Hyvää kevättä ja kesää sinulle!

Vierailija
16/17 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivijalkakauppa Punavuoressa oli todella kiva, söpöjä vaatteita ja hyvä palvelu, suosittelen!

Vierailija
17/17 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kokemukset fi-nettikaupasta. Nopea toimitus!