Pitääkö mies minua ihan outona, kun en halua puhua puhelimessa, vaan tekstailla??
En ole puhujatyyppiä, ja se vaan haluaisi soittaaa... en kestä.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Siis joku uusi tuttavuus? Mahdollisesti pitäisi. Itsekin kyllä mielummin tekstaan.
Nytkin se kysyi tekstarilla, saisiko soittaa... mitä sanon, että en vaikuta ihan idiootilta? Puhelu menee sen yksinpuhumiseksi, onko se sitten kiva....?
ap
Voi ei, olen ihan samanlainen. En kestä puhua puhelimessa. Vanhemmille toki vastaan ja siskoille, mutta muuten jokainen puhelu ahdistaa. Voisko sille sanoa suoraan, että puhelimessa puhuminen ei oo sun juttu? Ettei saa sellaista käsitystä ettet halua pitää häneen yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, olen ihan samanlainen. En kestä puhua puhelimessa. Vanhemmille toki vastaan ja siskoille, mutta muuten jokainen puhelu ahdistaa. Voisko sille sanoa suoraan, että puhelimessa puhuminen ei oo sun juttu? Ettei saa sellaista käsitystä ettet halua pitää häneen yhteyttä.
olen jo sanonut, että en ole puhelimessaroikkuja-tyyppiä.... mutta silti se kysyy, että voisko silti soittaa? en kestä! mies on kiva ja kauan kaivattu ilo elämään, mutta en vaan ole sellainen puhujatyyppi. voi perse. nyt se odottaa vastausta, saako soittaa!!!
Perkele, olen yksin loppuikäni kun en taivu puheluun...
ap
Ota riski. Anna sen soittaa. Sen ei tarvitse kestää kauaa. Ja luultavasti mies ohjaa juttelua eteenpäin. :) DO IT! Itse nuorempana olin paniikissa, jos joku halusi puhua puhelimessa, mutta kun uskaltauduin se meni aika hyvin. Se vain haluaa kuulla sun äänen, jos on tykästynyt suhun. Kai säkin sen? T. 1
Siis aina* meni hyvin...
Ja voithan sä sanoa, että ok nopea puhelu, kun olet aloittamassa vaikka ruoan laittamista tms., niin ei kestä liian kauaa sulle.. T. 1
Ei se teidän juttu huonommksikaan voi mennä vaikka sanot että älä soita. Kauanko olette olleet, ikä jos vaikka nuoria olette?
Vierailija kirjoitti:
Ei se teidän juttu huonommksikaan voi mennä vaikka sanot että älä soita. Kauanko olette olleet, ikä jos vaikka nuoria olette?
no kun ei olla oltu, siinäpä se:)) ikää 40...... joo, aika noloa. ap
Miten tavatessa, tykkäätkö puhua silloinkaan? Kutsu se kylään! :)
ja mitä hittoa sanon syyksi, että "älä soita" ?? se on nyt tunnin odottanut vastausta:(
ap
Jos et uskalla, niin sano suoraan vaan. Muuten se miettii ties mitä. Kauanko olette kirjoitelleet/tekstailleet? Netissä tavanneet eikä ikinä kasvotusten? Kyllä se puhelu on joskus edessä kuitenkin suurell todennäköisyydellä, jos nettituttavuuden kanssa oikeasti haluu edetä asiassa..
En minäkään ole mikään puhelimessa puhuja, mieluummin kasvokkain tai tekstillä. Jospa kundi taas on sitten sitä ei-niin-kirjallisia ihmisiä? Koita kestää edes lyhyt puhelu :) jos kaveri kiinnostaa. Keksi joku tekosyy lopettaa, jos menee väkinäiseksi. Tai pyydä käymään.
Vierailija kirjoitti:
Jos et uskalla, niin sano suoraan vaan. Muuten se miettii ties mitä. Kauanko olette kirjoitelleet/tekstailleet? Netissä tavanneet eikä ikinä kasvotusten? Kyllä se puhelu on joskus edessä kuitenkin suurell todennäköisyydellä, jos nettituttavuuden kanssa oikeasti haluu edetä asiassa..
no hitto, ollaan työkavereita.. eli ollaan kyllä tavattu:D ap
Jaaa, no sitten.. Ei niin vakavaa. Puhutte kuitenkin myös kasvotusten. :D
Siis joku uusi tuttavuus? Mahdollisesti pitäisi. Itsekin kyllä mielummin tekstaan.