Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kollegani päättää kaikesta. En jaksa enää välittää!

Vierailija
22.01.2016 |

Kollegani on varsinainen päällepäsmäri. Selittää ja kälättää jatkuvasti. Hän kysyy kyllä muidenkin mielipiteitä, mutta niillä ei loppupeleissä ole mitään virkaa, sillä se on kollega jonka mielen mukaan asiat hoidetaan.

Muutaman kerran olen asiasta huomauttanut ja hyvinkin voimakkaasti ilmoittanut oman näkemykseni tietyistä asioista . Minkään muuttumatta. Tänään meni hermot. Päätin, etten kokouksessa esitä minkäänlaista mielipidettä tai ideaa, koska päällepäsmärin mukaan mennään kuitenkin. Ehdottakoon se, joka tietää miten kaikki tehdään. Ja pomoni on sellainen lassukka, että myös hänen ylitseen tämä kollega jyrää.
Toimipisteemme on juuri rempattu ja tänään iltapäivän viimeinen homma oli uusien verhojen valinta. Olen oman näkemykseni ilmoittanut jo aikaa sitten (yksiväriset) ja kollegani hösäsi parin muun kollegan kanssa. Vetäydyin sivuun ja odottelin ajan kulumista. Kollegat sitten kyselevät, että käykö tämä ja tämä. Mitä väliä!!! Johan kerroin, enkä uuteen keskusteluun ryhdy, kun ei sillä mun mielipiteellä kuitenkaan ole väliä. Miksi kysellä, kun jyrää joka tapauksessa oman tahtonsa ( ja ne kukkaverhot) läpi. Tee sitten niin, I just don't care!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla tällaisia kollegoja? Ja miten niistä selviää? Mä oon nyt vaan ruvennut käyttäytymään kylmän asiallisesti tätä kohtaan. Eipä turhia enää jutustella ja en myöskään enää juurikaan ehdotuksia tee.

Vierailija
2/6 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin työpaikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskasta...

Vierailija
4/6 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tällainen kollega löytyy ja jaksaa silti joka välissä kitistä esimiehelle, kun hän joutuu päättämään kaikesta ja hänellä on kaikki vastuu ja hän ja hän ja hän... Rasittavaa! Parempi olla puuttumatta mihinkään :) helpottaa itseäkin, kun ei tarvitse päätä vaivata millään ylimääräisellä.

Vierailija
5/6 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tällainen kollega löytyy ja jaksaa silti joka välissä kitistä esimiehelle, kun hän joutuu päättämään kaikesta ja hänellä on kaikki vastuu ja hän ja hän ja hän... Rasittavaa! Parempi olla puuttumatta mihinkään :) helpottaa itseäkin, kun ei tarvitse päätä vaivata millään ylimääräisellä.

Juuri tällaista strategiaa päädyin minäkin tästä lähtien käyttämään.

Ap

Vierailija
6/6 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää päällepäsmärikollegoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme