Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun palkka oli jo nyt 200 euroa pienempi kuin viimevuonna, pakkolakien myötä

Vierailija
22.01.2016 |

mulle ei jää palkasta käteen mitään :/ Oli tullut jotain korotuksia eläke tms. maksuihin plus veroprosentti oli jostain syystä suurempi kuin viime vuonna, vaikka mun tilanne on ihan ennallaan. Palkasta jäi käteen 200e vähemmän kuin aiemmin. Miksei näistä ole ollut samanlaista rummutusta kuin noista pakkolaeista, tuskin mä nyt ainoa ihminen olen jonka tilipussi oli pienentynyt?
Mitä järkeä enää edes käydä töissä, kun todellakin saman saa jo kotona makaamalla. :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes tullut voimaan ne lait mitä suunniteltu.

Vierailija
2/4 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole edes tullut voimaan ne lait mitä suunniteltu.

No ei vielä, mutta nykyinen hallitus on niin hullu että jos ei parempaakaan kuritusta kansalle löydy, niin voimaan ne tulee. Mutta nuo muut maksut oli nousseet, miksen ole kuullut/nähnyt mitään uutista niistä? Tiesikö kaikki muut siitä? Miksei niistä ole nostettu mitään äläkkää? Vai onko nämä näitä yhtä kivoja ylläreitä kuin päivähoitomaksujen suuret nostot yms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä enää edes käydä töissä, kun todellakin saman saa jo kotona makaamalla. :(

No, lopeta työnteko ja jätä duunisi vaikka minulle.

Vierailija
4/4 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kokoomuksen ja demareitten suomella menee huonommin kuin pitkään pitkään aikaan. Edellinen hallitus ei tehnyt mitään, nykyinen sentään yrittää pitää laivan pinnalla.