Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa, aloitin tänään laihdutuksen!

Vierailija
22.01.2016 |

Olen saanut aiemmin painoa pois toistakymmentä kiloa karppaamalla mutta en pysynyt ruodussa ja tulivat takaisin. Nyt olen kyllästynyt kiloihini ja päätin ruveta taas kunnon ruokavaliolle- karppaus sopii minulle, koska mm. epämääräiset iho-oireet katoavat, kutinat häipyvät eikä ole suolisto-oireita kuten normiruokavaliolla. Joten ei pliis negatiivisia kommentteja valinnastani! Sen sijaan kaipaan nyt tsemppiä.

Kävin äsken kaupassa ja nyt on jääkaappi täynnä vihanneksia, kalaa, broileria sekä täysmaitotuotteita. Tästä se lähtee! :) Lounaaksi syön tänään savulohta ja salaattia, päivälliseksi pyöräytän lihapullia kermakastikkeella.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, hyvä! Hyvä suunnitelma sulla, käydä ensin kaupassa ja sitten vasta aloittaa. Ja vielä viikonloppua vasten. Kun maanantaina aloittaa, niin usein käy niin, että perjantaina tuntee jo itsensä sankariksi ja vähän höllää.

Oletko muuten tutustunut fodmap ruokavalioon? Mietin noita sun oireita normiruualla. 

Vierailija
2/12 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alotin tammikuun 1.päivä. Kaikki herkut pois ja normaalia ruokaa olen syönyt, mutta VÄHÄN. Oikeasti saman kokoiset annokset kuin vähä ruokaisella 2-vuotiaalla lapsellani. Lenkillä olen käynyt melkein joka päivä. Arvatkaa paljonko on pudonnut? Yksi hemmetin kilo. Kylläpäs motivoi!!

Vierailija
4/12 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempistä! En ole kokeillut fodmappia, joskus harkitsin sitä mutta koin sen jotenkin hankalaksi.

3, voi ei! Toivotaan että sulla lähtee sulamaan kilot vauhdilla lähiaikoina!

Ap

Vierailija
5/12 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen yleispätevä neuvo kaikkiin elämäntapa muutoksiin että jos repsahdat niin älä lannistu. Tärkeintä on päämäärä ja jos sinne mennessä kompastelee niin ei se mitään kunhan nousee ylös ja painaa eteenpäin. Eli jos nyt jonain päivänä perunan himo käy ylivoimaiseksi tai sorrut karkkia syömään niin älä lopeta siihen vaan ota itseä niskasta ja jatka hyvin alkanutta projektia. TSEMPPIÄ!

Vierailija
6/12 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni varoituksen sana ap:lle. Ne kilot ei välttämättä lähde yhtä helposti toisella kierroksella. Älä kuitenkaan heti lannistu, ruokavalio on kuitenkin terveellinen ja tunnut voivan sillä hyvin.

Vierailija
7/12 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Minä vedän saarioisten jauhelihakuraroiskeläppää lounaaksi.

Vierailija
8/12 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko ap sanoa mikä meni viime kerralla pieleen, kun kilot tulivat takaisin? Oliko esim. ruokavaliosi liian yksipuolinen, oliko liikaa asioita "kiellettyjen listalla", vai veikö jokin elämäntapahtuma motivaation? Kannattaa tuo määrittää ensin ja ottaa opiksi. :)

Vierailija
9/12 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin marraskuussa keventämään. En siis varsinaisesti laihduta.

Minulla on ahmimishäiriö joten en enää uskalla kovin tiukaksi vetää.

Siitä asti siis olen ollut ahmimatta :)

Kiloja tosin lähtenyt vaan neljä, mutta yritän ajatella että hiljaa hyvä tulee.

Olen luopunut kokonaan juustosta. Se on se ykkönen! Enkä osta suklaalevyä enää vaan patukan. Nykyään en edes syö joka päivä karkkia mikä on ihan uutta minulle :) Ei vaan tee mieli.

Annoskokojakin olen pienentänyt ja syön vain silloin kun on nälkä.

En enää stressaa kello kädessä ruoka-ajoista. Se ei sopinut minulle ja se tämän syömishäiriön laukaisikin!

Vielä en riemuitse parantumisesta mutta 3 kk ahmimatta on ollut ihan järkyttävän pitkä aika minulle! Ennen ahmin siis joka päivä kolmen vuoden ajan.

Minulla on paljon pudotettavaa. Olen 164cm pitkä ja painan nyt 88 kiloa. Marraskuun alussa painoin siis 92 kiloa.

Tavoite on saada syksyyn mennessä kymmenen kiloa pois eli hyvin maltillinen tahti. Jos lähtee enemmän niin se toki sopii mutta en vedä dieettiä tiukaksi etten taas palaa vanhaan.

Olen koko aikuisikäni jojolaihduttanut kymmeniä kiloja ja nyt koitan ihan eri taktiikkaa!

Vierailija
10/12 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta suklaalevy, on hyvää!

Vierailija
11/12 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä alotin tammikuun 1.päivä. Kaikki herkut pois ja normaalia ruokaa olen syönyt, mutta VÄHÄN. Oikeasti saman kokoiset annokset kuin vähä ruokaisella 2-vuotiaalla lapsellani. Lenkillä olen käynyt melkein joka päivä. Arvatkaa paljonko on pudonnut? Yksi hemmetin kilo. Kylläpäs motivoi!!

En suosittele tuollaista, vaikka olisit pudottanut vaikka kuinka monta kiloa. Noin iso pihistely määristä ja herkuista todennäköisesti ajaa sinut ennen pitkää mässäilemään ja huolella, tai ainakin kärsimään nälästä ja pahasta olosta (ja sekään tuskin on mielekästä, vaikka laihuus kuinka motivoisi). 

Vierailija
12/12 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta suklaalevy, on hyvää!

Niin on ja terveellistäkin. Kuuluu laihduttajan ruokavalioon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan