Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, joilla ala- ja yläkroppa on ihan eri paria?

Vierailija
22.01.2016 |

Itse olen ylipainoinen (170/92), ja ylä- ja alakroppa on ihan eri paria. Mulla on alakroppa oikeasti jotenkin timmi, vaikken harrasta mitään urheilua kuin tosi harvoin, ei ole selluliittia, ei mitään hyllyvää ja peppukin on pyöreä ja nätti. Mutta yläkroppa, huhhuh, hyllyvää ja lyllyvää riittää vaikka muille jakaa. Jotenkin tuntuu siltä, että kaikki ylimääräiset kilot on pysähtyneet matkalla alaspäin :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla just toisinpäin.. Alakroppa hyllyy ja lyllyy, persettä ja reittä löytyy. Yläkroppa taasen, noh, esim rintojen välistä luut paistaa (ihan oikeasti) ja kuppikoko on AA. Näytän esim bikineissä täysin naurettavalta. Mitat 165/70. Kaikki läski on kertynyt alakroppaan.

Vierailija
2/10 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös tyypillinen päärynä. Kaikki ylimääräinen kertyy navan ja polvien välille. Ihan mahdotonta saada timmejä reisiä. Olen kokeillut alipainon puolelle joskus teininä. 

AP taas on tyypillinen omena. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas yläkroppa timmi ja alaosa leveä. Selluliitti vähentynyt kun aloin juomaan vettä ja kuntoilla. 178 cm ja 80 kg.  Jalat olleet kauhean paksut aina ja pohkeet varsinkin.

Vierailija
4/10 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös tyypillinen päärynä. Kaikki ylimääräinen kertyy navan ja polvien välille. Ihan mahdotonta saada timmejä reisiä. Olen kokeillut alipainon puolelle joskus teininä. 

AP taas on tyypillinen omena. =)

Toivottavasti kohta jo syöty omena kun aloitin laihdutuksen :DD

Vierailija
5/10 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ylipainoinen (170/92), ja ylä- ja alakroppa on ihan eri paria. Mulla on alakroppa oikeasti jotenkin timmi, vaikken harrasta mitään urheilua kuin tosi harvoin, ei ole selluliittia, ei mitään hyllyvää ja peppukin on pyöreä ja nätti. Mutta yläkroppa, huhhuh, hyllyvää ja lyllyvää riittää vaikka muille jakaa. Jotenkin tuntuu siltä, että kaikki ylimääräiset kilot on pysähtyneet matkalla alaspäin :D

Sama vika täällä :/

Vierailija
6/10 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös eriparia, ja rumimmalla mahdollisella tavalla. Minulla on hoikat, kauniit sääret, ja jalat yleensäkkin. Pieni sievä farkkupylly. Sitten se yläosa... Hartiat ja selkä ovat kuin ladon ovet ja mahassa läskiä tynnyrillisen verran. Sitä vielä edesauttaa insuliini, sekä monirakkulaiset munasarjat. Kovasti yritän laihduttaa, ja toivottavasti tuo läskimaha pienenee.

Vierailija
7/10 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/10 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkroppa (rinnat) kaksi kokoa isompi kuin vyötärö. Mekot ja jakut pakko teettää ellei halua jossain säkissä kulkea. >:(

Vierailija
9/10 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynä täälläkin. Parikymppisenä housukoko oli 40 ja yläosat 34. Nyt olen saanut yläkroppaan vähän lihasta ja alaosakin pysyy siedettävänä, kun ei päästä painoa nousemaan. Ärsyttävää.

Vierailija
10/10 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mitoiltani oikein ihanteellinen X-vartaloinen, tiimalasi siis. Joo, mittanauhaan ei ole sen enempää luottamista kuin vaakaankaan. Leveät hartiat ja paksut käsivarret, alavatsan makkara ja sievät, hoikat jalat terhakan pikkupepun kanssa. Onneksi pukeutumisella voi huijata.

Ja jos lihon, niin tulee vaan valtava kaljamiehen vatsa. Hoikkana tasapainottuu näkymä edes hiukan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä