Kannattaa mennä tänään ulos nauttimaan -25 asteen pakkasesta ja talvesta!
Huomisesta eteenpäin Helsinkiin on luvattu enää parin asteen pakkasia, ensi viikolla plussaa, räntää ja vesisadetta ja on ennustettu, että kaikki kevyt pakkaslumi sulaisi vesisateen mukana.
Kommentit (26)
En. Aion tiukasti pysyä täällä peiton alla ja nauttia vapaasta.
Säätiedotus lupasi -2 astetta viikonlopulle Turkuun, pysyn sisällä siihen asti jos vaan mahdollista.
Kertokaa tämä myös niille liian innokkaasti naisia seuraaville tp-hakijoille, jotta niiden pilit jäätyis ja putoais ;) Sanokaa niille että tällaista pakkasta se tulee olemaan vappuun saakka.
Enkä mene. Pysyn sisällä koko päivän ja pelaan Pleikkarilla peitto tiukasti hartioilla.
Minä lähden sitten reissuun etelään vasta tiistaina kun lämpötila noussut jo plussan puolelle. Jos olisin 3 kk sitten tiennyt niin olisin varannut matkat tälle viikolle.
Mun matot ja vuodevaatteet on nauttimassa mun puolesta.
Onko puoli Suomea tänään "kotona sairaaana" tai "kotona sairaan lapsen kanssa" tai liukumavapaalla tai kotona etätöissä, koska tuolla liikenteessä oli todella vähän autoja, ehkä korkeintaan vain neljäsosa siitä mitä samaan aikaan muina aamuina. Nimittäin minun työmatka kestää autolla yleensä 25-30 min jonottaessa, mutta tänään meni vain 9 min! :D
Harmittaa niin paljon tuo lauhtuminen. Ihanaa kun on ollut pakkasta ja lunta!
Eilen kävin -25 pakkasessa 45min lenkin, yksikään päivä ei ole väliin jäänyt pakkasten vuoksi. Ei ede kylmä tullut, jotenkin ihanaa ja raikastavaa!
Tänäänkin ulos, nyt -32 mutta päivällä ei varmaan kuin -20
En mene ulos ennen kuin sää lauhtuu nollille. Olen tämän pakkaspaskan takia jo sairastunut. Työ on sellaista, ettei osaa laittaa päällensä oikein. Jos tällään kerroskamat sun muut niskaan, työnantaja päättääkin, että tänään mennäänkin sitten muhimaan Stockalle tai Sokokseen ja ei ole aikaa riipiä niitä vaatteita pois, muuta kuin päällystakki ja tietenki ta:n päällystakki ja kädet koko ajan pyörätuolin sarvissa kiinni.
Ensimmäinen hiki tulee heti aamusta pukiessa ta, seuraava kun pukee itsensä ja eiku kylmään taksiin tärisemään.
Kämppä heillä on kylmä kuin jäähalli.
Sieltä työpaikalta sitten lähden kotia kohti umpijäisellä autolla KUN EI OLE SITÄ STANAN LÄMPÖTOLPPAA KÄYTÖSSÄ. Auto ehtii lämmetä viiden kilometrin päästä kotoa, koska olen ymmärtänyt että moottori täytyy pitää lämpimänä, eikä puhaltaa sitä lämmintä ilmaa auton sisälle kuin hippasen verran ja matkaa minuuteissa on 40.
Pitäkää pakkasenne.
Joo, en mene ulos ollenkaan, keuhkot ei kestä. Voisi vaikka siivota kaappeja tai jotain.
Meillä on -30 ja kyllä ajattelin kävelyllä ainakin käydä, hiihtämään on ehkä hiukan turhan kylmä.
Masokismia mennä ulos yli 20 asteen pakkasilla. Toivottavasti kovat pakkaset loppuu tältä talvelta.
Damn, ei voinut mennä. Pakkasta oli aamulla vain -18 ja koko ajan lauhtuu...
Terveisiä Oulusta :-)
Minä nautin jo heti aamutuimaan -30 pakkasista, kun työ on sen luonteista, että välillä joutuu ulkona pyrähtämään eri mittaisia tuokioita. Nyt lämmittelen uuninkylkeä vasten ja nautiskelen teetä ja tuoretta pullaa sisäiseksi lämmikkeeksi. Iltapäivällä vielä toinen samanlainen urakka, mutta pakkanen varmaan vähän lauhtuu aamusta. Vilpoista siellä silti on.
Kiitos, mutta ei. Eilen pääsin sairaalasta, ja sain käskyn viettää kovimmat pakkaset sisätiloissa, kunnes saadaan lääkitys kohdilleen - ja silloinkin vaan pakolliset menot. Mun keuhkot hajoo tähän kylmyyteen... Onneksi töitä voi tehdä etänäkin :)
Lauhtuu ilahduttavasti, eilen -25. Nyt -12 joten kohta tarkenee olla ulkonakin.
Tänään katselen vain ikkunasta, huomenna nautin kunnon juoksulenkistä pitkästä aikaa.
Tääl on -33, ei kiinnosta pihatyöt