Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Migreeni ja sen aiheuttama turvotus? Poppakonstit miten neste pois?

Vierailija
22.01.2016 |

Olen jostakin syystä ihan nestepöhössä. Harmittaa kun tänään olisi yhdet juhlat. Ei taida olla paljon mitään tehtävissä. Maha pömpöttää ja silmäluometkin ovat turvonneet..naama hieman myös. Vaaka kertoo, että painoa tosiaan on 1-2 kiloa enemmän kuin normaalisti. Ei tunnu kivalta! Viimeyönä mulle taisi hiipiä orastava migreeni ja päänsärky ei nyt juuri ole pahimmillaan, olen ottanut buranaa ja panadolia. Sellainen orastava päänsärkyolo tuolla jossain pään sisällä kumminkin jossain on. Menkatki on lopuillaan ja suolaista en ole syönyt, joten en ymmärrä, yleensä olen menkkojen loputtua hoikimillani.

Mitä tolle turvotukselle voi tehdä tai koska se lähtee?? Miten edes näyttää hoikemmalta jos pöhö ei iltaan mennessä yhtään laske!?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ottamasi burana kerää nestettä elimistöön. Kokeile saunoa tai syödä ananasta, tai osta jotain nestettä poistavaa yrttiteetä.

Vierailija
2/3 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 minuutin kova juoksulenkki. Sitten sauna ja juot vain vettä. Lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No.. onneksi edes vatsa toimi äsken vilkkaasti (migreeni, buranan aiheuttamaa kenties)..  Taidan mennä suihkuun (kuuma ja kylmää vuoronperään) eiköhän sekin auttaisi? Saunaan en nyt ehdi. Ja sitä yrttiteetä ja ananasta voisi kokeilla vielä kun niitä kotona on. Fenkoliteetä vai detox? Mikäs auttais tohon naaman turvotukseen? Joku naamio?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi