Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin alkaa tilaamaan Hesaria

Vierailija
21.01.2016 |

Ajattelin alkaa tilaamaan iha lehteä vaan eli en aio lukea Hesaria verkkopalvelusta. Kuinka moni lukee lehteä verkossa? Jotenki tulee typerä olo,kun aion tilata lehteä kotiin kannettuna,koska tuntuu,että nykypäivänä kaiken pitää tapahtua tietokoneella/täppärillä/puhelimella. Syy siihen miksi haluan lehden nimenomaan kotiin on,että tulee päivässä vietettyä niin monta tuntia tietokoneella,että olisi kiva edes lukee lehteä esim kahvikupin ääressä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se paperilehti aika ihana aamukahvin kanssa.

Vierailija
2/5 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme tilaa lehteä kotiin, sillä niin harvoin sitä ehtisi kotona lukemaan. Lisäksi Hesari on aika tyyris. Töihin tulee paperinen lehti ja sitä ehtii pari kertaa viikossa silmäilemään. Olen muutaman kerran kokeillut nettiversiota, kun tutustumistarjouksena on ilmaiseksi saanut. En jotenkin osaa sitä. Yksittäisiä juttuja silloin tällöin voin lukea, mut koko lehti netin kautta on minulle hankala. Kuukausiliite on minusta paras ja sen ostan aina irtonumerona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen kaikki lehdet ja kirjat paperisena.

N23

Vierailija
4/5 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se paperilehti aika ihana aamukahvin kanssa.

Mahtaa maistua aika kuivalta 🙄

Vierailija
5/5 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen maksanut netti-Hesarista ja se on ollut minusta hyvä investointi. Näköislehti padilla on melkein sama lukukokemus kuin paperi. Ja toimitettu teksti on ammattitaitoista verrattuna iltalehtien lööppikamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme