"ooks sä homo?" tätä kuulen tasaisin väliajoin....
Se on omalla tavallaan hauskaa, mutta kun sitä kuulee vähän väliä niin aloin kysymään miksi näytän homolta?
vastaukset yllätti. top kolme 3. kammatut hiukset 2. siistitty parta 1. tyylikkäät vaatteet.
siis jos mies pitää vähääkään huolta ulkonäöstään niin on automaattisesti homo?
mites av-raadin mielipide. mikä tekee miehestä homon näköisen?
Kommentit (39)
Kertoo vaan millaisia turaukkoja heteromiehet ovat. Jos miehellä on homo veli, se on säännönmukaisesti parempi ja siistimpi versio heteroveljestä.
Vierailija kirjoitti:
Minun kuvitellaan olevan hetero vaikka en ole. Kuvitellaan olemattomia tyttöystäviä minulle yms. Ulkonäöstä se ainakaan ole kiinni, koska saan usein tyylistäni kehuja.
Liikutko paljon naisten kanssa? Ehkä ihmiset olettavat että ovat tyttöystäviäsi.
Aalto Purontie 5 Sastamala odottaa kulli-imuria nuorista pojista. Kaikki käy. Mustassa minivanissa UZS-544 onnistuu oraali- ja anaalipenetraatio.
!!!!!!!
Perseeseen, perseeseen, perseeseen..Perseeseen, perseeseen, perseeseen..
Gay all the way...Gay all the way...Gay all the way...Gay all the way...
Vierailija kirjoitti:
Miesten kuuluu näyttää epäsiisteiltä ja junteilta ilmeisesti
se mukarenttu parransänki kaikilla esim...
eikös se narsis...tuota, naisillakin ole aikas yleistä että jos mies ei kiinnostu niin "ooksää joku homo vai?"
Vierailija kirjoitti:
Muutin pienelle maalaispaikkakunnalle ja täällä katsotaan muutenkin ihmisiä kieroon. Kaupunkilaispuketuminen ei täällä ole mitenkään yleistä muutenkaan, joten olen alkanut kulkea virttyneissä huomiovaatteissa ja muutaman päivän parransängessä jotta sulaudun joukkoon - hampaat sentään harjaan vielä.
M 47
Homon tunnistaa puhetyylistä. Se on sellaista lässytystä.
Vierailija kirjoitti:
Äänensävy
Ei liity suuntaukseen, pölö.
Vierailija kirjoitti:
Ironista että olin yläasteen luokallani ainut oppilas joka ei koskaan värjännyt fledaansa ja silti minä olin se jota haukuttiin homoksi :D Ilmeisesti siihen riitti pitkä fleda. Mistäköhän sekin ajatus on tullut että pitkätukat ois homoja, eipä ole tullut koskaan vastaan ainuttakaan pitkätukkahomoa mutta niiden yläastehaukkujien näköisiä senkin edestä. M22
Minun poikaa, vaan koska oli rauhallisempi, ei ole äänikään mitenkään homomainen, eipä vaan kertonut meille ennen kuin vuosia myöhemmin.
Liian pidättäytyväinen tai liian intoutunut miesten keskuudessa... Voi olla myös, kuin jättäisi näkemättä vuorovaikutuksessa sen/ne miehet. Tämä olisi defenssiä, torjuntaa omia himojaan kohtaan.
Myös korvakorut ja isot, tietynkaltaiset tatuoinnit ovat vahva merkki... Mutta tämä voi olla myös pähdeongelmainen nisti olematta homo...
Vierailija kirjoitti:
Oo mai gaad mä en kestä!
Jos et osoita kiinnostusta jotakuta naispuolista kohtaan, lienet homo. Naisilla kynnys jauhaa peetä ja juoruta olemattomia mielikuvituksen tuotoksiaan on olematon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä etenkin jos asuu suurten kaupunkien ulkopuolella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oo mai gaad mä en kestä!
Tuokin on sellaista telkkarista opittua, on paljon myös homoja joita ei vaikka perus raksaäijästä tai rekkamiehestä erota taikka sitten jostain yrityksen johtajasta, puhuvatkin ihan normaalisti. Jostain syystä media haluaa maalata tietyntyyppisen kuvan homosta ja heteromiehestä taas sellaisen että ne ei ei huolehdi hygieniasta tai pukeutuu huonommin kuin homot, on siistejä heteroita ja epäsiistejä homoja. OLen käynyt esimerkiksi moottoriteiden levareilla imettämässä munaani ja harvemmin ne on sellaisia homoja kuin telkkarissa, ei välttämättä homoksi tunnista.
Nuo tuskin vaikuttaa asiaan. Kävelytyyli, eleet ja naismainen puhetyyli sinusta homomaisen tekee.
Ole siisti niin olet homo. Ole välinpitämätön niin olet hetero muttet parisuhdemateriaalia. Älä vaan puhu tai liiku, olet silloinkin homo.
Minun kuvitellaan olevan hetero vaikka en ole. Kuvitellaan olemattomia tyttöystäviä minulle yms. Ulkonäöstä se ainakaan ole kiinni, koska saan usein tyylistäni kehuja.