Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"ooks sä homo?" tätä kuulen tasaisin väliajoin....

Vierailija
21.01.2016 |

Se on omalla tavallaan hauskaa, mutta kun sitä kuulee vähän väliä niin aloin kysymään miksi näytän homolta?
vastaukset yllätti. top kolme 3. kammatut hiukset 2. siistitty parta 1. tyylikkäät vaatteet.
siis jos mies pitää vähääkään huolta ulkonäöstään niin on automaattisesti homo?
mites av-raadin mielipide. mikä tekee miehestä homon näköisen?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kuvitellaan olevan hetero vaikka en ole. Kuvitellaan olemattomia tyttöystäviä minulle yms. Ulkonäöstä se ainakaan ole kiinni, koska saan usein tyylistäni kehuja.

Vierailija
22/39 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo vaan millaisia turaukkoja heteromiehet ovat. Jos miehellä on homo veli, se on säännönmukaisesti parempi ja siistimpi versio heteroveljestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooks sä homo?

Vierailija
24/39 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kuvitellaan olevan hetero vaikka en ole. Kuvitellaan olemattomia tyttöystäviä minulle yms. Ulkonäöstä se ainakaan ole kiinni, koska saan usein tyylistäni kehuja.

Liikutko paljon naisten kanssa? Ehkä ihmiset olettavat että ovat tyttöystäviäsi.

Vierailija
25/39 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aalto Purontie 5 Sastamala odottaa kulli-imuria nuorista pojista. Kaikki käy. Mustassa minivanissa  UZS-544 onnistuu oraali- ja anaalipenetraatio.

!!!!!!!

Perseeseen, perseeseen, perseeseen..Perseeseen, perseeseen, perseeseen..
Gay all the way...Gay all the way...Gay all the way...Gay all the way...

Vierailija
26/39 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kuuluu näyttää epäsiisteiltä ja junteilta ilmeisesti

se mukarenttu parransänki kaikilla esim...

Vierailija
27/39 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se narsis...tuota, naisillakin ole aikas yleistä että jos mies ei kiinnostu niin "ooksää joku homo vai?"

Vierailija
28/39 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oletko homo? 

Vierailija
29/39 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin pienelle maalaispaikkakunnalle ja täällä katsotaan muutenkin ihmisiä kieroon. Kaupunkilaispuketuminen ei täällä ole mitenkään yleistä muutenkaan, joten olen alkanut kulkea virttyneissä huomiovaatteissa ja muutaman päivän parransängessä jotta sulaudun joukkoon - hampaat sentään harjaan vielä. 

M 47 

Vierailija
30/39 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homon tunnistaa puhetyylistä. Se on sellaista lässytystä.

Vierailija
31/39 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänensävy

Ei liity suuntaukseen, pölö.

Vierailija
32/39 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ironista että olin yläasteen luokallani ainut oppilas joka ei koskaan värjännyt fledaansa ja silti minä olin se jota haukuttiin homoksi :D Ilmeisesti siihen riitti pitkä fleda. Mistäköhän sekin ajatus on tullut että pitkätukat ois homoja, eipä ole tullut koskaan vastaan ainuttakaan pitkätukkahomoa mutta niiden yläastehaukkujien näköisiä senkin edestä. M22

Minun poikaa, vaan koska oli rauhallisempi, ei ole äänikään mitenkään homomainen, eipä vaan kertonut meille ennen kuin vuosia myöhemmin.

Vierailija
33/39 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pidättäytyväinen tai liian intoutunut miesten keskuudessa... Voi olla myös, kuin jättäisi näkemättä vuorovaikutuksessa sen/ne miehet. Tämä olisi defenssiä, torjuntaa omia himojaan kohtaan.

Myös korvakorut ja isot, tietynkaltaiset tatuoinnit ovat vahva merkki... Mutta tämä voi olla myös pähdeongelmainen nisti olematta homo... 

Vierailija
34/39 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oo mai gaad mä en kestä!

Vierailija
35/39 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et osoita kiinnostusta jotakuta naispuolista kohtaan, lienet homo. Naisilla kynnys jauhaa peetä ja juoruta olemattomia mielikuvituksen tuotoksiaan on olematon.

Vierailija
36/39 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä etenkin jos asuu suurten kaupunkien ulkopuolella 

Vierailija
37/39 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oo mai gaad mä en kestä!

Tuokin on sellaista telkkarista opittua, on paljon myös homoja joita ei vaikka perus raksaäijästä tai rekkamiehestä erota taikka sitten jostain yrityksen johtajasta, puhuvatkin ihan normaalisti. Jostain syystä media haluaa maalata tietyntyyppisen kuvan homosta ja heteromiehestä taas sellaisen että ne ei ei huolehdi hygieniasta tai pukeutuu huonommin kuin homot, on siistejä heteroita ja epäsiistejä homoja.  OLen käynyt esimerkiksi moottoriteiden levareilla imettämässä munaani ja harvemmin ne on sellaisia homoja kuin telkkarissa, ei välttämättä homoksi tunnista.

Vierailija
38/39 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tuskin vaikuttaa asiaan. Kävelytyyli, eleet ja naismainen puhetyyli sinusta homomaisen tekee.

Vierailija
39/39 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole siisti niin olet homo. Ole välinpitämätön niin olet hetero muttet parisuhdemateriaalia. Älä vaan puhu tai liiku, olet silloinkin homo.