~* ENSKOJEN KESKIVIIKKO *~
Tervehdys kaikille :O)!
En huomannut, että joku olisi aloittanut meille uuden pinon näin keskiviikkopäivälle, joten minäpä tyttö intaannuin ja aloitin!
Aika tasainen vaihe taitaa useimmilla olla päällä? Tädit kyläilemässä, ovista odotellessa/bongaillessa tai piinapäivät... Kuten Dio kirjoitit niin taitaa + aalto tulla jossakin vaiheessa kun nyt munkin enska-aikana taitaa olla vain 1-2 plussannutta?!? Sehän olisi erittäin suotavaa ja loistava juttu!
Frendeistä sen verran, että itsekkin katsoin niitä joskus mutta epäsäännöllisten töiden takia jäi moni jakso katsomatta ja niin se jäi vähitellen pois ohjelmistostani... En edes jäänyt kaipaamaan sitä :O/ Olihan se hyvä sarja!
Eilen tuli helmikuun vauva-lehti jonka ahmin heti kotiinpäästyäni kannesta kanteen! Juttuja oli paljon ja mielenkiintoisia!
Omasta navasta senverran, että nyt kp 28/27-29. Vatsaa särkee mutta vielä ei merkkiäkään tädistä... Hieman epäuskoinen olo sen suhteen, että olisi tärpännyt mutta odotellaan nyt vielä muutama päivä jos jtkn tapahtuisi suuntaan tai toiseen.
Tänne kaikille enskattarille oikein hyvää päivää ja positiivisia tuulia
- JP -
Kommentit (11)
Cactuksella ja Jepenillä on kummallakin kohta tosi jännää. Olispa jo noin pitkällä, että vois jännittää menkkojen tuloa. Meillä voi mennä vähän huonosti tämä kierto, koska jos ovis tapahtuu mulla 28 päivän kierron mukaan (laskin pillerikierron mukaan, koska en tiedä normaalikierron pituuttani), niin me ollaan miehen kanssa just matkalla mun ja miehen pikkuveljien kanssa, ja yövytään samassa huoneessa. Pitänee tehdä pukukoppi tai vessakeikka?! En kyllä taida olla tarpeeksi rohkea.
Tuossa ruokatunnilla käydessäni mittasin vielä lämpöä, niin taas se näytti korkeampia lukemia...
Että tiedä sitten onko ne oikeasti laskeneet mihinkään sitten viime päivien.
Digimittarit pitäis varmaan kieltää, kun ainakin tämä minun omistama näyttää ihan mitä sattuu, vaikka on ihan uusikin...
Tämä yrittäis nyt olla miettimättä koko asiaa, vaikka tämä piinaviikko niin tuskainen onkin... =/
Onneksi tällainen palsta on olemassa. Kaverit varmaan hermostuis, jos niille purkais kaikki lämpöjen muutokset ja muut vastaavat tuntemukset... Kiitokset siis teille enskatt!!!
-cactus-
Ajattelin ekaa kertaa kirjoitella tänne teidän joukkoonne ilmoittautumisen jälkeen. Yleensä tulee oltua taustalla ja lueskeltua teidän kuulumisianne. Niin tulee varmaan jatkossakin oleen, mutta aina sillon tällön tulee myös kirjoiteltuakin.
Omasta navasta: Tosiaan jätin pillerit pois syyskuussa -05 ja sen jälkeen kierrot palasi samanlaisiksi kuin ennen pillereitä eli ei taida tällä tytöllä kiertoja olla ollenkaan. Ennen pillereitä todella epäsäännölliset. Kohta on puoli vuotta mennyt ilman pillereitä ja menkkoja ei oo vielä kuulunut. Raskaanakaan en valitettavasti ole. Nyt sitten vihdosta viimein sain soitettua tänään lääkäriin ajan, joka on tosin vasta kuukauden päästä. Toivottavasti sielä selviää mikä on, ilmeisesti pco, mutta katsotaan.
Tää odottaminen on tosi inhottavaa, kun vauvakuumeesta on kärsinyt yli neljä vuotta ja sit kun viimein olis mahdollisuus toteuttaa pitkä aikainen haave, se ei ookkaan niin helppoo. Nyt pitäs vaan jaksaa iloita kavereiden puolesta, joista kaksi sai pari viikkoo sitten lapsen, kolme saa tässä kuukauden sisällä ja yks syksyllä. Mutta on pirun vaikeeta iloita toisen puolesta, kun ei itsellä tärppää tai ole edes niitä menkkoja, että mahdollisuus tulla raskaaksi olis parempi.
No, se omasta navasta ja ajatuksista. Oli ihana päästä vähän purkaan omia negatiivisia tunteita ja toivon että omat ajatukset pikku hiljaa alkaa tulla positiivisemmiksi.
TÄNNE TEILLE TOIVOTTELEN PALJON +++ TUULIA ja toivottavasti ite tuun joskus perässä. =)
Hiljaista tosiaan, missä kaikki piileksii? Tervettähän se ois välillä pitää välipäivä tästä kauheasta kuumeilusta ja vauva-ajatuksista.. :)
Kylläpä aika kuluu nopeasti, taas on viikko puolessa. On se kumma että kp:t etenee silti niiiin hitaasti :)
Tervetuloa joukkoon kuumeilemaan kathy! Voi kuinka kurjaa ettet oo päässy kunnolla vielä yrittämään.. Toivottavasti saat pian gyneltä avun, ja kierrot normalisoituisi, että pääsisit sinäkin ihan kunnolla piinailemaan!
Cactus, ootko mittaillu lämpöjä vain kainalosta? Mulla tuo kainalolämmön mittailu oli ainakin tosi huono konsti, lämmöt heitteli miten sattuu. Kannattaa ehdottomasti mitata aina suusta! Siten saan ainakin itse samat lukemat ja oviksenkin oon onnistunu parhaiten löytämään (tai siis varmistettua, että tapahtunut.)
että älä vielä luovuta, pistäkää simpat asemiin ainaski lähtöpäivänä vielä, voivat elää useammankin päivän ovista odotellen jos hyvin sattuu! (Jos et sitten matkalla intoudu..;) Ja voihan se ovis olla ihan milloin vain muunakin ajankohtana, ei noista kierroista aina niin tiedä.
Lyhyesti oma ).( Kp 17, ovis kai oli toissapvänä, tosin lämmöt nousseet vasta 0,2 astetta..?
elikkäs VIELÄ lisäys jepenille: sulla onkin päivät hyvässä vaiheessa, nyt sitten aloitat sen aallon ja teet sen ensimmäisen plussan ruutuun!! bdbdbdbdbdbd
Kuluihan se työpäivä sit kuitenkin vaikka tuntui niiin pitkältä! Kotosalla ollaan miehen kanssa ja katsellaan olympialaisia. Tai no, mies katsoo ja minä nakotan koneella :O) Mikko Ronkanen tainnut ottaa vähintään hopeaa Suomelle.. JEE!! Hyvä Suomi!!
Masussa tilanne vielä sama eli tädistä ei ole vielä tietoakaan. Huomena on kp 29 ja ei ole vuosiin ollut kp yli 29 saatikka 30! Ei tästä kropasta kuitenkaan voi mennä takuuseen. Jos malttaisi tuonne vkl ennen testausta, mikäli tätsyä ei ala kuulumaan. Mittailin päivällä lämpöä ja oli 36,8. Viluttanut ja vatsaa vihlonut ja nippaillut ja hieman ollut myös tätimäisiä kipuja.. Tulen kertomaan, miten kävi.
Mukavaa illan jatkoa!
- JP -
Sama vika minulla kuin sinulla Cathy@. Menkkoja ei oo näkyny pitkään aikaan. Jätin pillerit kanssa 9/05 tai no siinä lokakuun vaihteessa, syyskuun puolta tais olla viimenen pilleri. Siinä oli tosin yhet luomumenkat 30 päivän jälkeen. Nyt kp95.
Tänään soitti lääkäri ja sanoi että voin hakea häneltä Terolut-reseptin. Sillä pitäs saada menkat aikaan. Huvitti, kun se sano vakavalla äänellä: Näitä lääkkeitä syödessä on sitten SUURI VAARA tulla raskaaksi.. Sanoin, että sehän tässä olis vähän niinku toiveena.
Muistin Kathyn nickin olevan kirjotettu C:llä
Olettepas te olleet hiljaisia tänään ;) Mä sain vasta nyt hätisteltyä miehen pois kurkkimasta, kun se ei oikein aina ymmärrä mun tsättäilyjä ;) Ei sillä siis mitään vauva-hanketta vastaan ole, mutta ei kai näe vielä vauva-sivuja ajankohtaisiksi tai jotain ;)) Parempi siis hengailla täällä " salaa" ;)
Joopa joo, tänääm o menossa jo kp 30, eikä mitään merkkiä sukulaisista havaittavissa. Rintoja kyllä " kolottaa" edelleen, ollu jo useemman päivää omituista " jomotusta" tms. Tänään kyllä kävin vähän apteekissa " shoppailemassa" , mutta miehen vastusteluista huolimatta en aio testailla ainakaan tänään, ehkä huomenna tai perjantaina. Katotaan nyt vielä... Vaikka toi kulta sanoikin, että sillä saisi sitten kertaheitolla selvyyden, oli niin tai näin ;) Joten pakko kai testata ennen viikonloppua, kun lähdetään viikoksi lappiin hiihtolomalle. Tietää sitten, mitä pakata mukaan ;) Varsinkin, kun mies vaatii :)
Jossain vaiheessa kyllä raportoin sitten tännekin, mutta voi olla etten ens viikolla oikein saa tilaisuutta eikä netiin pääsykään ole varmaa :)
Minäkin ihmettelin, kun on niin kovin hiljainen aamupäivä ollut... Mutta olihan tänne vihdoin aloitus ilmaantunut!
Oma ).( huolestuttaa vähän. Oli niin lupaavasti lämmöt koholla vielä maanantaina, niin eiköhän se kuumemittari sitten eilen näyttänyt taas normaalia lämpötilaa... Kovin sitten jo nyt olen harmissani ja luulen, että täti tulee vierailulle. Mahaa kyllä kivasti nipistelee ja viluttaakin hiukan, mutta kun se kuumemittarin lukema on ihan eri mieltä asiasta...
No, ehkei vielä kaikkia toiveita silti kannata heittää kankkulan kaivoon... (kp 31/35)
Kylmä tuuli puhaltelee täällä pohjanmaalla ja aamu tuntui kyllä todella hyiseltä. Nyt pitäisi tästä suunnata ruokatunnille...
-cactus-