Ajattelin hommata naisen pidempään suhteeseen, mitä minun pitäisi tietää?
Vinkkejä, raivaanko hyllytilaa vaatteille ja naisen jutuille kuinka paljon, pitääkö kotini steriloida niin että on yhtä siistiä kuin sairaalassa?
Kommentit (23)
Ai että tuosta vaan hommaat. Niin kuin koiranpennun. Mistä ajattelit hommata?
Et siis ajatellut rakkautta, vaan hommata naisen? Jos etsisit rakkautta puhuisit , että "jos saan jonkun". Etsit siis naista rakkauden imitaatioon.
Juu kyllä multa onnistuu se hommaaminen, olen niitä onnekkaita miehiä jolle asia ei tuota mitään ongelmaa. Naiset jostain syystä pitävät minusta. Mutta se minusta, ajattelin kokeilla pidempää suhdetta joten mitä minun pitäisi tietää.
Minusta olisi vaivaannuttavaa, jos miehellä olisi valmiina jotain hyllytilaa tai komeroita naiselle. Eli jos mukaan olisikin tarttunut joku leena enkä minä, niin "kiva" ajatella, että nämä samat kaapit olisivat sitten olleet "leenalle".
Miksi se nainen tarvitsee hyllytilaa sinun kotoasi? Naisella on jo koti, jossa hyllytilaa. Vai hommaatko kodittoman?
Vierailija kirjoitti:
Juu kyllä multa onnistuu se hommaaminen, olen niitä onnekkaita miehiä jolle asia ei tuota mitään ongelmaa. Naiset jostain syystä pitävät minusta. Mutta se minusta, ajattelin kokeilla pidempää suhdetta joten mitä minun pitäisi tietää.
Eli jättipettymys kun selviää, että vain hommasit naisen, et rakastunut ja siksi alkanut suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se nainen tarvitsee hyllytilaa sinun kotoasi? Naisella on jo koti, jossa hyllytilaa. Vai hommaatko kodittoman?
Tämä selittäisi, miksi ap on niin itsevarma, että hänen mukaansa lähtisi heti joku.
Joku vaatekomeron alahylly riittänee, viettänee aikaa kuitenkin enimmäkseen hellan ja jääkaapin välissä. Toki herrasmies raivaa hammasmukille tilan kylppäristä.
Minä hoidan ruuanlaiton siitä ei tartte huolehtia ja hammasmukille löytyy aina tilaa, entäs ne muut voiteet, meikit, ties mitkä, paljonkos niille tilaa?
Tarkistat kilometrit ja stefan tiiviyden. Aiemmilta omistajilta kannattaa kysellä pikkuvioista ja yleisestä luotettavuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä hoidan ruuanlaiton siitä ei tartte huolehtia ja hammasmukille löytyy aina tilaa, entäs ne muut voiteet, meikit, ties mitkä, paljonkos niille tilaa?
0 cm3, tajusitko? Kukaan ei halua tuntea sun metsästäneet ketä tahansa naista jolle olet varannut tilaakin, vaan kysyt sitten siltä ressukalta, jonka löydät, että meikkaako hän edes. Ei kaikki naiset meikkaa ja tunge rasvoja naamaansa edes. Ja sekin vaihtelee suuresti paljonko tuotteita käyttää jos käyttää. Muista ottaa ainakin joku matalalla äo:lla, niin teillä on jotakin yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vinkkejä, raivaanko hyllytilaa vaatteille ja naisen jutuille kuinka paljon, pitääkö kotini steriloida niin että on yhtä siistiä kuin sairaalassa?
Pidä sitä naista nyt ainakin muutama kuukausi omassa asunnossaan, jotta selviää, haluaako hän muuttaa sinun luoksesi. Siinä samalla selviää, pärjäätkö pelkällä hyllytilalla ja hammasharjatelineellä vai pitääkö asentaa poreamme ja leventää autotallia.
Eikö sulla Mr. Right ole edes sen verran tilaa, että sitä järjestyy tarvittaessa? Asutko sä jossain kanakopissa, hahhah!
Naista hankkiessa on hyvä tutustua erilaisiin kasvattajiin. Ei kannata ottaa ns pihan perällä pidettyä naista, saattaa olla agressiivinen etenkin miehiä kohtaan. Vältä myös lapsitehtailijoiden tuotoksia, terveys ei välttämättä ole hyvä. Kannattaa miettiä mitä ominaisuuksia haet. Jos haluat lenkkiseuraa, voi olla ikävä yllätys että nainen onkin jatkuvasti hyperaktiivinen. Monesti seuranaiset sopivat aloittelijalle ensimmäiseksi naiseksi. Naisen ulkonäkö voi tuntua hankittaessa tärkeämmältä kuin luonne, mutta siihen halpaan ei pidä mennä. Ulkonäön ylläpitoon voi mennä yllättävän paljon aikaa. Ensimmäisiksi tarvikkeiksi riittävät ruokakuppi ja peti. Jos naisella on erityisvaatimuksia, hän todennäköisesti saa tarvikkeet mukaansa edellisestä kodistaan. Onnea juuri sinulle sopivan naisen hankintaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä sitä naista nyt ainakin muutama kuukausi omassa asunnossaan, jotta selviää, haluaako hän muuttaa sinun luoksesi. Siinä samalla selviää, pärjäätkö pelkällä hyllytilalla ja hammasharjatelineellä vai pitääkö asentaa poreamme ja leventää autotallia.
Toki, yhden ihanan naisen kanssa seurustelen, siitähän tämä koko idea lähti, jos kokeilis jotain vakavampaa tällä kertaa. Mulla on paljon isompi kämppä ja tilaa olisi. Ollaan mun luona oltu suurin osa ajasta just ton takia, lisäksi on niin rauhallisella paikalla ja luonto lähellä, helppo lähteä ulkoilemaan ja tehdä kaikkea.
Yökerhon voisi olla hyvä kasvattaja ap:n tarpeisiin soveltuvaan naiseen. Missään tapauksessa en suosittele kirjaston kahvilan kenneliä, koska se rotu on liian tunteellinen ja kiintyvä ap:n tarpeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, yhden ihanan naisen kanssa seurustelen, siitähän tämä koko idea lähti, jos kokeilis jotain vakavampaa tällä kertaa. Mulla on paljon isompi kämppä ja tilaa olisi. Ollaan mun luona oltu suurin osa ajasta just ton takia, lisäksi on niin rauhallisella paikalla ja luonto lähellä, helppo lähteä ulkoilemaan ja tehdä kaikkea.
Oot löytänyt sitten puhumattoman rodun? Se on toki hankalaa, kun ei voi mitään kysyä naiselta itseltään. I feel you. Mä tunnen kans vetoa rescue suojasta löytyneisiin, hellyyttää sellainen invalidius.
Kauhean negatiivinen asenne monilla, hyvin viattomaan ja hauskaankin avaukseen jota nyt ei kuolemanvakavasti ole tehty. Tosikot vastailemassa, osa kuitenkin tajusi aloituksen.
Mun täytyy mennä, muistakaa että ei se elämä niin vakavaa ole ;)
Pidempään kuin mikä?