Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat / suihinotto

Vierailija
21.01.2016 |

Naiset! Kun teillä on menkat, otatteko silloin suihinne mieheltänne vai oletteko ilman seksiä n viikon? Miksi otatte? Miksi ette?
Miehetkin voi kommentoida.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, vetäkööt kateen jos veri häiritsee.

Toki kahden pienen lapsen perheessä seksikertojen väli on muutenkin vähintään viikko, joten kuukautiset ei vaikuta.

No, vaikka en olisikaan katkeroitunut seksikertojen välisen ajan pituudesta, en siltikään näkisi mitään syytä siihen että pitäisi erityisesti miettiä miten mies tyydytetään tuolla välillä. Käy huolellisella pesulla ennen seksiä, ei silloin tarvitse uida veressä. Ennemmin antaisin vaikka peppua kuin jotain suuta. Ei se kusivehje suuhun kuulu...

Vierailija
2/13 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset! Kun teillä on menkat, otatteko silloin suihinne mieheltänne vai oletteko ilman seksiä n viikon? Miksi otatte? Miksi ette?

Miehetkin voi kommentoida.

Ai miehetkin voi kommentoida.

Tänne esittävistä mielipiteistä on 99 % miesten esittämiä, oli siihen lupaa tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan menkkojenKIN aikana suihin, tosin vähemmän kuin normaalisti koska pannaan menkkojen aikana enemmän suihkussa pitkin viikkoa, koska se on siistimpää. Suihkussa tulee harvemmin otettua suihin tilanpuutteen ja epämukavan kovan lattian takia. Lisäksi olen menkkojen aikana kiimaisempi kuin muina aikoina kuukaudesta joten suihinotot jää välistä tai kovin lyhkäsiksi kun haluan jo tositoimiin :D

Sitten kun menkat on ohi ja panetus on taas normaalia, niin tyydytellään toisiamme suullamme molemmin puolin. Mukavaa hommaa.

Vierailija
4/13 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä annan suuhoitoa, vaikka naisella on menkat. Erään naisen kanssa ekaa kertaa ollessani, hän sanoi varottaen, että hänellä on menkat. Mutta villiintyi ihan hurjaksi, kun annoin kunnon suuhoitoa aluksi. Toki halusi minut luokseen muulloinkin kuin menkkojen aikoina, mutta aina silloin.

On toki huomattava, että eri naisilla menkat ovat erilaisia määrältään ja maultaan. Mutta en ole milloinkaan hylännyt tarjousta, jos olen luvan saanut.

Vierailija
5/13 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miksei silloin voisi paneskella ihan samoin kuin muulloinkin? Pyyhe alle vaikka, niin ei haittaa. Ymmärrän, jos mies ei halua silloin nuolla pillua, mutta voi kyllä panna vaikka sitten kakkoseen jos veren kanssa puuhastelu ei kiinnosta.

Vierailija
6/13 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran olen oman vonkaamiseni johdosta saanut ottaa loppuun asti suihin ja se oli juuri kun oli itselläni runsaat kuukautiset. Miehen ajoittain vähäisen kiinnostuksen takia seksissä on usein viikkojen taukoja, joten äkkiä siinä yhdet menkat menevät huomaamatta ohitse. Toisaalta silloin kun sitä kiinnostusta on, ei sitä veri ole haitannut. Suuseksiä en saa juuri koskaan muutenkaan.

Vierailija
7/13 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ymmärrä miksei silloin voisi paneskella ihan samoin kuin muulloinkin? Pyyhe alle vaikka, niin ei haittaa. Ymmärrän, jos mies ei halua silloin nuolla pillua, mutta voi kyllä panna vaikka sitten kakkoseen jos veren kanssa puuhastelu ei kiinnosta.

Joillakin meistä kun sattuu olemaan tosi runsaan ja kivuliaat menkat jolloin seksi on viimeisenä mielessä. Suihin kuitenkin otan, jos kivut hellittää hetkeksi.

Vierailija
8/13 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu otan menkkojen aikana mieheltä suihin pari kertaa, varsinkin alkupäivinä olen sen verran kipeä, että ei tee mieli paneskella. Enkä halua muutenkaan, miehellä ei olisi mitään panohommiakaan vastaan. Mulla menkat kestää 5 päivää, joten sitten tauon jälkeen on ihanaa panna kunnolla, saan ainakin 10 orgasmia ja seuraavana päivänä taas haluttaa. Muulloin otankin sitten harvemmin suihin, paitsi tietysti esileikkinä. Ja siksi otan suihin menkkojen aikana, kun tiedän, että miestä panettaa ja tietysti haluan helpottaa hänen oloaan ja suoda nautinnonhetken. Jos mieskin olisi sen 5 päivää ilman, niin hänhän tulisi sitten muutaman työnnön jälkeen. Mun mies ei harrasta runkkaamista kuin hätätapauksessa. N46

Vierailija
9/13 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei panna menkkojen aikaan, mutta miehen hoitelen tietenkin, jos hän on sitä vailla. En ymmärrä, miksen voisi tehdä niin. Mun menkat kestää vähintään viikon, koska en käytä hormoniehkäisyä. Kuukuppi mahdollistaa myös sen, että oisin suuhoidon saavana osapuolena.

Vierailija
10/13 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Beppy tampooneja seksin aikana. Menkkoja ei edes huomaa. Suihin otan mieheltä silloin kun kumpikin sitä toivoo.

Vierailija
11/13 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan suihin myös menkkojen aikana, koska haluan tyydyttää miehen myös silloin ja tavallaan myös kiihotun siitä yksipuolisuudesta. Onneksi mies muulloin huolehtii siitä, että myös mä tulen tyydytetyksi :)

Vierailija
12/13 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä veri ällöttää . Runkkaa mua vinyymiläsineet kädessä menkkojen aikaan . 2-4 kertaa viikossa rakastelemme

Vierailija
13/13 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukuppi mahdollistaa myös sen, että oisin suuhoidon saavana osapuolena.

Apua, kuinka tyhmä olenkaan ollut kun en tätä ole tajunnut :D Olen pitänyt kuukuppia jo muutaman vuoden ja aika usein menkkojen aikaan kärvistellyt että voi kun tekis mieli saada mies jalkojen väliin häärimään. No, eiköhän tää asia ensi kuukautisista muutu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän