Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olkaa onnellisia te perheenäidit, joiden mies ei ehkä ole kiinnostunut siivoamisesta, mutta tulette nähdyksi ja kohdelluksi naisina!

Vierailija
21.01.2016 |

Täällä aina naiset valittavat, ettei mies osallistu kotitöihin ainakaan oma-aloitteisesti jne...

Jos pystytte kuvittelemaan tilanteen, jossa mies on ottanut lähes kaiken vastuun kodin siisteydestä, mutta ei halua seksiä eikä pidä, kohtele eikä edes näe teitä haluttavina naisina, vaihtaisitteko paikkaa kanssani?
t. alkuperäinen "en valita miehelle vuoteen" - ketjun ap

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitöillä ostat itsellesi seksiä?????

Vierailija
22/24 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee kyllä oma aloitteisesti kotitöitä oli ne mitä vaan ja myös kohtelee mua niinku prinsessaa, ei onneksi ole valittamista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni käy kaupassa, tekee lähes kaiken ruoan, järjestelee tavaroita, pesee ja silittää itse pyykkinsä - sänkyyn haluaa 4xvuodessa.

Ottaisin Mielummin panevan miehen kuin nalkuttavan (korjaa sukat lattialta) "miehen", joka järjestelee kaappeja.

Oletko koskaan joutunut tuollaiseen valintatilanteeseen, että on otettava joko paneva mies tai kaappeja järjestelevä mies?

Minusta tuntuu ihan siltä, että koko ketju käsittelee täysin keinotekoisesti rakennettua ongelmaa. Samalla tavalla teoreettista höpötystä kuin kyselyt "ottaisitko mieluummin auton, jossa on vaihdelaatikko tuusannuuskana vai auton, jonka pelleistä menee sormi läpi" - harvalla on vain nuo kaksi tarjokasta valittavanaan.

Jep. Huolimatta ap:n ja edellisen ikävästä tilanteesta, kotitöiden tekeminen ei vie miehen seksihaluja.

Vierailija
24/24 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden asian olen täältä oppinut. Monille naisille kotityöt ja siisteys on fiksaatio ja pakkomielle lähes hulluuteen asti.

-mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan