Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkoinen asunto

Vierailija
21.01.2016 |

Miksi nykyään melkein kaikilla on kotonaan värimaailma valkoinen? Eikö se ole kolkko?

Tässä hyvä esimerkki http://asunnot.oikotie.fi/card/11857479?dop=12

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuon rakennusvuonna 2011 valkoinen interiööri ollut oikein suurtakin huutoa? Ja on ihan viisasta antaa seinien olla valkoiset, jos epäilee joutuvansa muuttamaan pois kovinkin nopeasti.

Nähdäkseni suurin osa asunnoista on ihan normaalin värillisiä. Nämä uudehkot muutaman sadantuhannen kämpät ovat lähes kaikki valkoisia. On katsos ollut varaa ostaa uutta ja valkoista ja muodikasta.

Vierailija
2/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo edes ole pelkkää valkoista, vaan myös beigen eri sävyjä, puuta ja mustaa. Ei paha vielä ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myyntiä ajatellen hyvä pitää asunnot vaaleana ja yksinkertaisena.

Vierailija
4/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi valkoinen asunto on myydä kuin punaisella, kusenkeltaisella ja marokkolaisilla kaakeleilla varustettu. Kaikki ei halua remontoida koko kämppää.

Vierailija
5/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan asunnon ensisijaisesti kodiksi. Maalaan sen mieleisekseni ja sitten joskus jos sen myyn, maalaan sen myyväksi valkoiseksi.

Minä pidän kontrasteista ja tyylikkyydestä. Valkoinen ei tarjoa kumpaakaan.

Vierailija
6/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän kotona olla muutakin väriä kuin valkoista ja sen eri variaatioita.

Vierailija
7/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan asunnon ensisijaisesti kodiksi. Maalaan sen mieleisekseni ja sitten joskus jos sen myyn, maalaan sen myyväksi valkoiseksi.

Minä ostin asunnon, jonka yksi huone oli pinkki, toinen vauvansininen, kolmas vaaleanoranssi ja keittiön kahden neliömetrin laajuinen seinätila kermanvärinen. Maalasin joka ikisen seinän valkoiseksi. Lumi-maalilla. Huonekaluista vain jättisohva on valkoinen, puuta ja väriä riittää. Nyt viihdyn.

Vierailija
8/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo edes ollut valkoinen asunto? Vaalea yleisilmeeltään, mutta ei valkoinen. 

Vierailija
9/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen koti kertoo asujansa mielikuvituksettomuudesta. On helppoa olla "muodikas valkoinen, jos ei ymmärrä värien voimaa.

Vierailija
10/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin asunnon, jonka yksi huone oli pinkki, toinen vauvansininen, kolmas vaaleanoranssi ja keittiön kahden neliömetrin laajuinen seinätila kermanvärinen. Maalasin joka ikisen seinän valkoiseksi. Lumi-maalilla. Huonekaluista vain jättisohva on valkoinen, puuta ja väriä riittää. Nyt viihdyn.

Valkoinen koti ja valkoinen jättisohva, viihdyt siis mauttomuudessa.

Vierailija
11/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonattomuus on tullut muotiin Suomessakin. Vielä viime vuosikymmenellä sisustus oli omaleimaisempaa, mutta nykyään mennään massan mukana sekä tässä, että vaatetuksessakin. Onneksi mukana touhussa on kuitenkin pohjoismainen design, eli siinä mielessä kuitenkin ihan jees.

Toki täytyy myöntää, että nuoret naiset ovat nykyään kaunistuneet, kun pukeutuvat ja meikkaavat paremmin kuin edeltävät sukupolvet. Vaikkakin aika massatyyliin, niin silti paremmin kuin edellinen massatyyli eli farkut, tennarit ja huppari.

Vierailija
12/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en ymmärrä, miksi lasten huoneet ovat nykyään valkoisia? Eikö vähän väriä voisi käyttää?

Vierailija
13/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen koti ja valkoinen jättisohva, viihdyt siis mauttomuudessa.

Kukas sinun makusi on julistanut ainoaksi oikeaksi, hyvä lukutaidoton?

Vierailija
14/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin nuo korkeakiiltovalkoiset keittiönkaapit on kammottavia! Eihän noille voi edes tehdä mitään, kun jossain vanhoissa murjuissakin ovet saa helposti uudistettua maalilla.

Vierailija
15/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ymmärrä, miksi nykyään ihmiset jaksaa ottaa stressiä TOISTEN asuntojen värimaailmoista. Voin ihan käsi sydämellä sanoa, että mua ei pätkääkään kiinnosta, minkä värisissä kodeissa te asutte. Miksi kukin ei saa sisustaa kotiaan niinkuin tykkää?

Meillä esimerkiksi on valkoiset lattiat, valkoiset katot, valkoinen keittiö, osa seinistä valkoisia mutta suurin osa tapetoitu värikkäillä sandebegin ja boråstapeter:in tapeteilla. Meillä on myös valkoisia huonekaluja, mutta sitten on värikkäitäkin. Esimerkiksi värikkäät räsymatot lastenhuoneissa näyttää kivalta valkoista lattiaa ja valkoisia seiniä vasten. Saanko siis minä sisustaa kotini juuri sellaiseksi, jossa minun perheeni viihtyy, ja sisustakaa tekin kotinne omanlaisiksenne. Ennustan aika lyhyttä ikää sellaiselle, joka jaksaa ahdistua toisten kotien sisustuksista.

Vierailija
16/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos pitää valkoisesta väristä? Jos se on omasta mielestä kaunein väri sisustuksessa? Pitäisikö silti sisustaa väreillä ihan vaan että miellyttäisi jotain muuta kuin niitä, jotka siellä kodissa asuvat?

Vierailija
17/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on merellinen, raikas, avaran näköinen sisustus. Etelä-ruotsalaistyylinen.

Kuvittelin että kyseessä joku valkoinen lähiöblogikoti jossa halvan näköistä valkoista valkoisen päällä.

Vierailija
18/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiö saisi olla kodikkaampi eikä tuollainen laboratoriomainen korkeakiiltoinen valkoinen. Muuten ihan kiva.

Vierailija
19/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä muiden ihmisten sisustukset voivat aiheuttaa noin kauheaa hyökkäävän puolustelun tarvetta "värikkäistä" sisustuksista pitävien keskuudessa? Antakaa muiden asua valkoisissa kodeissa jos se heille sopii parhaiten ja keskittykää johonkin mikä ilahduttaa teitä :)

Vierailija
20/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on ihana talo sekä sisältä että ulkoa. Itse kyllä laittaisin jotain väripilkkuja kuten värikkäät taulut ja tyynyjä. Muuten kiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän