Vauva-lehden ystävälahjana myös haalari =)
Eilen ilmeestyneessä Vauva-lehdessä oli Ystäväntilaajalahjana samainen lime-tummansininen Reimatec-välikausihaalari, kuin oli Perhe-lehdessäkin. Vinkkinä vain, jos jotakuta kiinnostaa tämä lehti enemmän. Toisena lahjavaihtoehtona oli 15-36 kg turvaistuin autoon.
t. Meku
Kommentit (8)
Eli haalaria oli koot 80cm ja 92cm. Turvaistuin on 15-36kiloselle (3-8v), Dreamfix- merkkinen ja arvo 89e.
18kk:n lehdet (16 lehteä) maksaa 78e.
vauvassa ja meidän perhe ystävä tilauksessa?
Vastapalvelukseksi voisin vaikkapa surauttaa saumurilla tsi-trikooliinan. Mulla on ylimääräisinä mustia, tiilenpunaisia ja vaaleansinisiä 5m pitkiä ja n. 50cm leveitä interlocktrikookaitaleita (Kangastukun kantoliinoihin tarkoitettua puuvillatrikoota).
Mä olen itsekseni ihmetellyt sitä, miksei Vauva-lehden tilaajalahjat ole trikooliinoja. Ne kun olisivat vähän helpompia vasta-alkajille ja kotimaisetkin valmistajat olisivat varmaan myyneet niitä SanomaMagazinesille suht edullisesti. Aioin muuten hankkia kokeilumielessä tuollaisen Vauva-lehden tilaajalahjan huuto.netistä, mutta jätin sikseen kun kuulin, että liina on tehty lakanakankaan tyyppisestä kankaasta. Kaapista kun löytyy jo pari intianpuuvillasta tehtyä tsi-liinaa, jotka häviää selvästi " oikeille kudotuille" eli liinoja varten kudotusta kankaasta tehdyille " merkkiliinoille" .
Ei liity tähän ketjuun, mutta haluaisin kysyä sulta kantoliinasta..Laitatko meiliä: hamataip@cc.jyu.fi
paljonko on tuon Meidän perhe-lehden tilaushinta/montako numeroa. Kivan värinen tuo haalari olisi kyllä, kun kävin Reiman sivuilta värejä katsomassa, tosin oli vaan värimallit, ei kuvaa haalarista kys. värisenä.
ajattelin vain kun nyt ei ole rahallisesti mahdollista lehteä tilata...
ja siinä (haalarin kohdalla?) lukee myös: Rajoitettu erä - toimi nopeasti!
oli lehden hinta/kuinka pitkä tilaus? Olivatko kokovaihtoehdot samat kuin perhelehdessä (80cm ja 92cm)? Entä minkälainen/merkkinen se turvaistuin oli? Kovasti kiinnostaisi tuo tarjous, en vain jaksaisi nyt heti lähteä kauppaan lehdestä katsomaan;)