Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin lapsen, mutta mies ei vielä

Vierailija
21.01.2016 |

Eli olemme 25-30 vuotiaita miehelläni on lapsi entisestä suhteestaan. Mies ei halunnut lasta silloin ja nainen huijasi miehen isäksi, mies olisi voinut lähteä, mutta yritti lapsen takia mutta ero siinä tuli. Me tapasimme vuosi heidän eron jälkeen ja mies kertoi minulle ettei heidän suhteessaan ollut ollut rakkautta aikoihin, mies vain yritti lapsen takia mutta huomasi, että riitaisa suhde ei ole hyväksi. Minä tulin raskaaksi pari kk siitä, kun aloimme tapailla ja molemmat tiesi, että vahinko voi käydä. Se sitten kävi. Päädyimme aborttiin, sillä halusin olla tuon täydellisen miehen kanssa, joka kohteli minua hyvin. Tästä on nyt yli vuosi aikaa. Mies ei siis ollut valmis toiseen lapseen niin äkkiä sen jälkeen, kun ennen oli tapahtunut mitä on tapahtunut. Abortissa sain tukea ja luulin että selviän siitä. Nyt minua on alkanut vaivata vauvakuume ja haluaisin lapsen. Mies on sanonut, että haluaa minun kanssasi lapsia muttei vielä. Meillä on olllut melko riitaisa suhde, joka alkoi jonkun aikaa abortin jälkeen. Mies ei halua tehdä riitojen keskelle lapsia ja ymmärrän sen, mutta tuntuu että aiheutan riitoja koska haluan lapsen niin kovasti ja olen kateellinen, että mies on isä jollekin muulle. Me tulemme miehen lapsen kanssa toimeen mitä parhaiten ja kun minulla ja miehellä menee hyvin meillä menee tosi hyvin mutta riidat raastavat meitä ja mies onkin alkanut miettimään onko parempi erota. Tämä on minulle todella vaikeaa, sillä tein abortin että saan olla hänen kanssaan ja toiveissa oma lapsi ehkä parin vuoden sisään. Nyt tämä raastava vauvakuume vaivaa minua koko ajan ja olen kateellinen miehen eksällä, koska hänellä on lapsi mieheni kanssa. En voi sietää eksää, eikä se miestäni haittaa, sillä hänkään ei pidä hänestä sillä eksä teki mitä teki. Mutta miten tästä kateellisuudesta voi päästä eroon? Onko kellään kokemuksia? Haluaisin olla miehen kanssa ja tehdä joskus lapsia, haluaisin jaksaa odottaa sinne asti. Abortti on vain alkanut kaduttamaan minua, sillä minulla voisi olla jo oma lapsi. Eniten ärsyttää se, että miehen eksä on saanut pitää lapsen ja minä en, siitä tulen kateelliseksi...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt ainakaan lapsia ala vääntää, pohja vaikuttaa todella huonolta. Olet itsekäs, jos lapsen tuohon tilanteeseen väännät.

Joko eroat, tai odotat.

Vierailija
2/9 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestäsi, kuka isäksi ''huijattu'' haluaa välttämättä edes koskaan enää lapsia? Tuo on niin törkeää. Varaudu siihen, ettei miehesi halua enempää lapsia.

Minun mieheni haluaa lapsia, minä en. Vaihdetaanko? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi huolehtia ehkäisystä, ettei tarvitse katua jälkikäteen.

Vierailija
4/9 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun asiat on ihan sekasin. Sä teit abortin sen takia että voisit saada lapsen joskus myöhemmin. Sullahan olisi ollut se lapsi tarjolla juuri siinä sillä hetkellä. Ei se mies voi sulle sitä lasta luvata mitenkään. Aina voi tulla jokin syy, miksi lapsi ei juuri siihen tilanteeseen sovikaan. Sä vaikutat nyt niin katkeralta ja hankalalta että luulenpa miehesi eroavan sinusta joka tapauksessa. Sitten sulla ei ole miestä eikä lastakaan. Ota vastuu itsestäsi, elämästäsi ja ennen kaikkea raskauden ehkäisystä.

Vierailija
5/9 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikutat kyllä siltä, että miehesi tulee eroamaan sinusta joka tapauksessa :/

Lisäksi vaikuttaa siltä, ettet niinkään kadu aborttia oikeasti, vaan olet miehen eksälle katkera. Lisäksi vaikuttaa myös siltä, ettet välttämättä niinkään oikeasti vauvakuumeile vaan haluat ''näyttää'' miehen eksälle ja näpäyttää häntä. Voi tsiisus. Toivottavasti miehesi tajuaa ottaa eron.

Vierailija
6/9 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sitä lasta haluaa molemmat tai käytetään ehkäisyä, yksinkertaista.

Jos lapsi on sinulle kynnyskysymys niin ei auta kuin vaihtaa miestä. Lapsi yleensä aiheuttaa väsymystä ja siitä seuraa lisää riitoja.... eli suhde kuntoon ensin!

Vierailija
7/9 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua näpäytyää ketään vaan haluaisiin vain omankin lapsen, koska nyt huolehdin jonkun muun naisen lapsesta silloin kun hän on meillä.

Vierailija
8/9 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeitä tapahtuu mutta kun olet ihana ihminen niin harvemmin. Abortti oli hurjan rankka teko. Siitä ei välttämättä toivu muutta niinkuin aina elämässä sen kanssa voi oppia elämään. Kertomasi perusteella on fifti fifti tilanne tekeekö kyseinen mies lapsia sinun kanssa. Olisit varmasti hyvä äiti . Siitä ei ole kysymys.

Itse tekisin niin että kun on noita riitoja niin katsoisin pitkältä ajalta tilannetta . Onko riidat olleet turhia siis onko asiat oieneet. Oletko jäänyt aina alakynteen. Antanut periksi myöntynyt sovitellut jopa lahjonut.

Jos kuitenkin riidoista on suoriuduttu kompromisseilla ja saatu ilma putsattua niin silloin voit edes ajatella lapsen hankkimista.

Zemppiä sinulle...

Vierailija
9/9 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies halusi ja menimme naimisiinki. Olin raskaana niin ei olisi halunnut. Se oli jo myöhäistä.