Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua kodin tunkkainen haju?

Vierailija
28.06.2008 |

Palasin viikon reissulta kotiin (Saton vuokra-asunto) ja vastassa taas paha tunkkainen haju. (Mies oli ollut kotona muutaman päivän tuloani ennen, eli (k)raanoja oli käytetty jne, siitä ei siis kyse) Siihen hajuun kai tottuu, kun sitä ei päivittäin haista. Jos se on kotimme ominaishaju, niin ei kiva :( Mistä seikoista kotien ominaishajut syntyvät? Voisiko tuo olla roskis? Biojäteroskis? Mikä kumma?!

Me emme kulje likaisissa vaatteissa, emmekä likaisina itse. Lattioita olen laiska kyllä pesemään :( Haluaisin kotimme tuoksuvan mukavalta, kun sinne sisään astuu vieraatkin. Joku pysyvä muutos (ei siis raikastinsuihkeita tms) on saatava aikaan ja selvitettävä, että mistä tämä johtuu. Olen itsekin käynyt kodeissa, jotka haisevat ihan kummallisilta/pahoilta ja toisaalta kodeissa, joissa on hyvä haju/tuoksu. Tosi askarruttavaa, että mistä nämä eri hajut syntyvät :)

Muilla ollut samaa ongelmaa? Mikä auttoi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyhjennä lattiaviemärit ja lavuaarin hajulukko.

Vierailija
2/8 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös vanhoista matoista voi tulla tunkkainen haju. pese myos ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajun huomaa kun tulee toista tms kotiin.

luulen etta tassa asunnossa on poltettu aikaisemmin, ja haju pinttynyt seiniin ja lattioihin yms. meilla on remontti menossa.

Vierailija
4/8 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on osat seinistä maalattukin tähän muuttaessamme. Hyviä vinkkejä on jo tullut, mitä en ollut tullut ajatelleeksikaan, kiitos. Lisää saa laittaa, varsinkin, jos omakohtaisia kokemuksia.

Vierailija
5/8 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä se auttoi heti! Roskat viedään päivittäin ja tuuletetaan vähintään kolmesti päivässä. Ilmastointia pistin asteen isommalle.

Vierailija
6/8 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Home ei välttämättä haise maakellarilta, voi olla tunkkainen tai makeakin haju.

Vierailija
7/8 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on helppo testata: laittaa palan vessapaperia siihen ja sen pitäisi imaista se siihen kiinni. JOs ne eivät vedä kunnolla, niin ilma voi olla tunkkaista senkin vuoksi.

Vierailija
8/8 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-rapun vanhapiika otti sen hengiltä nuijimalla dildolla, kun huoltomies ei suostunut harrastamaan eläimellistä seksiä vanhanpiian kanssa. Siihen ois kuulunu kaikenmaailman sitomista ja sen sellasta, en nyt jaksa selittää sen kummemmin. Mutta joka tapauksessa, se ruumis on siellä kellarissa ja haju tulee teille ilmaistointikanavia pitkin.

Oo nyt varovainen, kun puhut siitä hajusta, ettei teillekin käy ohrasesti. Esim. naisten lenkkisaunassa en alkais ääneen ihmettelemään hajua. Vanhoilla piioilla on pettämätön tiedonsaantiverkosto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi