Maailman kauneimman kuuloinen kieli?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vauvan jokellus.
NetistÀ en löytÀnyt ja saattaa olla vanhaa paska puhetta, mutta oli ehkÀ oikeasti tutkittu ettÀ eri kieliÀ jokeltevat vauvat erikoistuvat Àidin kielen ÀÀnteisiin jo kovin varhain. Se vauvan jokelluskin olisisi erikielisisillÀ erilaista, jos ei kuulisi vauvva muuta kuin ÀidinkielensÀ ÀÀnteitÀ.
Siis vauvatkaan eivÀt jokeltele samalla tavoin eri ÀidinkielisenÀ, kyseenalaistaisi minusta todella vahvasti kansainvÀliset adoptiot, siksi minÀ en löydÀ netistÀ lÀhteitÀ tai ne on poistettu kun en enÀÀ alkuperÀisteksetejÀ saa mistÀÀn .
Ja en ole harhainen ihminen tai olen kyllÀ ollut mielisairaalassa mutta en harhojen takia
Itse rakastan Espanjaa ja arabiaa <3
Voisitteko te, jotka pidÀtte latinasta, kertoa miksi se on mielestÀnne kaunis kieli. MielestÀni se kuulostaa vÀhÀn juntilta italialta. :D Mutta kuuntelenkin ja ÀÀnnÀn latinaa klassisesti.
Tuosta voi kuunnella minkÀlaista kieltÀ minÀ ajattelen ajatellessani latinaa. http://areena.yle.fi/1-3187364
Vai pidÀttekö enemmÀn siitÀ italialaisten latinan ÀÀntÀmisestÀ, mikÀ on oikeastaan vaan latinaa italian sÀÀntöjen mukaan ÀÀnnettynÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvan jokellus.
NetistÀ en löytÀnyt ja saattaa olla vanhaa paska puhetta, mutta oli ehkÀ oikeasti tutkittu ettÀ eri kieliÀ jokeltevat vauvat erikoistuvat Àidin kielen ÀÀnteisiin jo kovin varhain. Se vauvan jokelluskin olisisi erikielisisillÀ erilaista, jos ei kuulisi vauvva muuta kuin ÀidinkielensÀ ÀÀnteitÀ.
Siis vauvatkaan eivÀt jokeltele samalla tavoin eri ÀidinkielisenÀ, kyseenalaistaisi minusta todella vahvasti kansainvÀliset adoptiot, siksi minÀ en löydÀ netistÀ lÀhteitÀ tai ne on poistettu kun en enÀÀ alkuperÀisteksetejÀ saa mistÀÀn .
Ja en ole harhainen ihminen tai olen kyllÀ ollut mielisairaalassa mutta en harhojen takia
Olen kuullut saman asian. Mutta onhan se jÀrkevÀÀ. Vauvat oppivat ÀidinkielensÀ kuuntelemalla ÀitinsÀ puhetta. Hyvin nuorilla vauvoilla on suuri valikoima erilaisia ÀÀnteitÀ, mutta kun he kuulevat ympÀristönsÀ ÀÀntÀ, he alkavat toistamaan niitÀ ja ne mitÀ ei kuulla jÀÀvÀt pois.
Vierailija kirjoitti:
Espanja sekÀ farsi (persia)
Kaveri puhuu persiaa ja daria. Hyi vit.tu kuulostaa kummatkin ihan hirveÀlle sen suusta.
Saksa ja venÀjÀ. <3
(TiedÀn.. olen outolintu.. XD)
TÀssÀ omat suosikkini:
- slaavilaiset kielet (nÀitÀ ihailen aina Euroviisuissa kun mm. Serbia ja Montenegro esittÀÀ kappaleensa)
- kantoninkiina ja mandariinikiina
- japani
- korea
- englanti upper RP -aksentilla
Japani đ©đŻâ€đđŁđ„đžđ»
Darija