Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokaa syötte viikonloppuna?

Vierailija
20.01.2016 |

...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä sitä mitä jääkaapissa sattuu olemaan, firman piikkiin. buahahahah

Vierailija
2/17 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohisoppaa, ainakin jos lopulta muistan ostaa sitä juuriselleriä mitä siihen tarvitsisin. Jos en muista niin sitten varmaan paistettua lohta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä nyt vielä tiijä.

Vierailija
4/17 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tarkoitus tehdä ainakin naudan piffit, uunijuureksia, lohkoperunoita ja testataan ekaa kertaa punaviinikastikkeen tekoa. Viikolle kanakeittoa. Perjantai ja sunnuntai on vielä kysymysmerkkejä..

Vierailija
5/17 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tällä viikolla uunijuureksia, joita varten ostin ison pussin punajuuria. Niitä jäi reilusti yli, joten borssikeiton voisin viikonloppuna tehdä.

Vierailija
6/17 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasoppaa ja lettuja mansikkahillolla.

Vierailija
7/17 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun satuit kysymään, niin vastaan, että kuule silakkapihvejä ja perunamuusia ja jotain härpäkkeitä. Lohesta sitten toisena päivänä jotain namia, se jää miehen harteille.

Mä en ole varmasti vuosiin vielä keskiviikkona tiennyt tämmöisiä asioita, edes miettinyt. Tänään satuin tarjoukset kattomaan ja sillä mennään! :D

Vierailija
8/17 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri juteltiin näistä :) pe tehdään sinisimpukoita. Ja ei itse asiassa keskusteltu sen pidemmälle :D mutta tuli simpukka himo, kunnon Moules marinière with cream, garlic and parsley, siihen hyvä valkoviini ja ah..nam!

La voisi olla vaikka kotitekoiset tortillat.

Vierailija
9/17 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina hirvestä ja possusta jotain. Sunnuntaina jotain kalaa. Huomenna hernekeittoa ja perjantaina kaalilaatikkoa.

Vierailija
10/17 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen evääks perus kanasalaatin, enpä mitään erikoista :)

Vierailija
11/17 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljaa.

Vierailija
12/17 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarakastike ja keitetyt perunat. Sit sunnuntaina anoppilaan syömään.

Vierailija
13/17 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Pitäiskö nyt jo miettiä tätä? Vasta selvitty viime viikonlopusta ja ruuanjämiä vielä kaapissa . Oikeesti, kuinka ajoissa mietitte ja suunnittelette näitä?

Mä meen pe kauppaan ja ostan jotain. Sit syödään sitä.

Vierailija
14/17 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että kysyit, mä aina suunnittelen meidän ruokia monta päivää eteenpäin hahah! Tänä viikonloppuna suunnitelmissa on perjantaina pizza-perjantai, lauantaina vähän parempi aamiainen kotona brunssityyliin ja illalla tacoja. Sunnuntaina ulkoilun jälkeen makkarakeittoa ja lettuja, nam!:) Juu herkutteluviikonloppu tulossa, mutta kun saan miehen kotiin parin viikon jälkeen<3

Vierailija
15/17 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan stroganoffia tai stifadoa ja riisiä. Jotain lämmittävää ja mausteista pataruokaa kuitenkin näillä keleillä

Vierailija
16/17 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä jotakin mitä vastaan tulee.

Mies tekee lasten kanssa kotona mitä tekee.

Vierailija
17/17 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hä? Pitäiskö nyt jo miettiä tätä? Vasta selvitty viime viikonlopusta ja ruuanjämiä vielä kaapissa . Oikeesti, kuinka ajoissa mietitte ja suunnittelette näitä?

Mä meen pe kauppaan ja ostan jotain. Sit syödään sitä.

Minä suunnittelen alkuviikosta seuraavat 8 pv. ruoat (to-to) ja käyn torstaisin ostoksilla. Kuten tänäänkin hetken päästä. Käyn yleensä vain kerran viikossa kaupassa, ellei nyt jokin tuiki tärkeä tuote lopu ennen seuraavaa torstaita, niin pakko piipahtaa lähikaupassa.

Tarkat suunnitelmat pitää olla, kun on vähän rahaa käytössä. Siksi en mene hetken mielijohteesta kaupoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan