Häpeääköhän Brangelina poikamaista Shiloh-tyttöään?
Varmaan aikamoista kun tyttö pukeutuu kuin poika ja ilmeisesti haluaa olla poika.
Kommentit (21)
Olen lukenut Angelinan haastatteluja. Hän tukee täysin tytärtään, ovat myös käyneet tämän asian vuoksi terapeutilla juttelemassa.
Tuskin häpeää. Jos häpäisivät, eivät antaisi lapsen pukeutua noin. Mielestäni on ihanaa, että lapsella on noin mahtava tyyli. :)
Mä jotenkin aattelin että se ois ylpeä siitä, kun lapsi on oman tiensä kulkija. Minusta se jopa vähän liikaa tukee sitä poikamaisuutta.
Voi voi, kun mammat vihaavat ihanaa Angelinaa niin paljon, että täytyy käydä viattoman lapsenkin kimppuun jo. Siinä mairitteleva kuva suomalaisesta naisesta.
Monenlaisia ongelmia aiheuttaa vaikka itse perhe hyväksyisikin asian. Paheksuvat katseet ym. kun pojan näköinen tyttö menee naisten WC:hen. Samoin nolot tilanteet kun vieraat luulee pojaksi jne.
Mä olin jo unohtanut, että se on tyttö.
Ei sitä nimestäkään voi päätellä.
Ja en todellakaan usko, että häpeävät. Kaunis lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Monenlaisia ongelmia aiheuttaa vaikka itse perhe hyväksyisikin asian. Paheksuvat katseet ym. kun pojan näköinen tyttö menee naisten WC:hen. Samoin nolot tilanteet kun vieraat luulee pojaksi jne.
Jos itse haluaa olla poika niin miksi hänestä ois noloa kun joku luulee pojaksi?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tosi noloa olla jonkun Angelina Jolien tytär, jonka sukupuolta ei kukaan tiedä paitsi me Suomen palstamammat.
Mistä sinä päättelet, missä vessassa hän tahtoo käydä?
Jos hän on transsukupuolinen, sittenhän hän voi muuttaa virallisen sukupuolensa pojaksi/mieheksi eikä ainakaan rahasta ole pulaa, jos haluaa leikkauksia ja hormoneja Amerikassa. Miksi häpeäisivät, sitähän pidetään lähinnä jännittävänä ilmiönä. Tai sitten hän vain on hyvin poikamainen tyttö, mikä on vielä trendikkäämpää.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, kun mammat vihaavat ihanaa Angelinaa niin paljon, että täytyy käydä viattoman lapsenkin kimppuun jo. Siinä mairitteleva kuva suomalaisesta naisesta.
Tätä samaa ne naiset pohtii siellä ameriikoissakin. Eli arvostellaan angelinaa lastensa kasvattamisessa. Eli ei tää mikään suomalaisen naisen erityisominaisuus ole. Samaa paskaa jauhetaan muuallakin.
Mä olen käsittänyt että tämä Shiloh on äidin lemmikki ja silmäterä koko lapsikatraasta.
Myös luulen että koko transseksuaalisuus on äidin muokkaamaa, lapsi on kerran vaatinut batman paitaa mylittleponin sijaan niin äiti on innostunut ja alkanut tukemaan häntä överisti.
Ja mitä pieni lapsi haluaa tehdä, miellyttää äitiään ja ylläpitää tätä tyyliään mikä erottaa hänet muusta sisarusparvesta edukseen, ainakin äidin mielestä.
reps *kops*.
minusta tuntuu että angie ei taida olla ihan noin ahdasmielinen.
Ei häpeä. Päinvastoin kumpikin vanhempi tukeneet lastaan tuolla tiellä, mikä se sitten loppu peleissä tulee olemaankaan.
Onhan niitä poikamaisia tyttöjä ja toisinpäin paljonkin. Eikä se vielä tarkoita, että tulevat aikuisena sitten olemaan transseksuaaleja tms. Saattavat hyvinkin tavallisia olla myöhemmällä iällä, jos se vaan tuossa perheessä on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa ne naiset pohtii siellä ameriikoissakin. Eli arvostellaan angelinaa lastensa kasvattamisessa. Eli ei tää mikään suomalaisen naisen erityisominaisuus ole. Samaa paskaa jauhetaan muuallakin.
No korjataan sitten: naiset ovat universaalisesti aivan kammottavia paskoja.
Päinvastoin, hänhän yrittää kaikin tavoin näyttää tismalleen samalta, taitavat painaakin saman verran.
Munkin vanhemmat olivat todella suvaitsevaisia siihen pisteeseen asti että kerroin seurustelevani naisen kanssa.Nykyään naimisissa miehen kanssa, vanhemmat konservatiivija :D
Vierailija kirjoitti:
Ei häpeä. Päinvastoin kumpikin vanhempi tukeneet lastaan tuolla tiellä, mikä se sitten loppu peleissä tulee olemaankaan.
Onhan niitä poikamaisia tyttöjä ja toisinpäin paljonkin. Eikä se vielä tarkoita, että tulevat aikuisena sitten olemaan transseksuaaleja tms. Saattavat hyvinkin tavallisia olla myöhemmällä iällä, jos se vaan tuossa perheessä on mahdollista.
Termi on transsukupuolisuus. Sillä ei ole juuri mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa.
Kyllä se varmaan harmittaa Angelinaa ihan heti toiseksi eniten Afrikan aids-orpojen jälkeen, ennen tyttöjen ympärileikkauksia.