Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella hidas hiustenkasvu

Vierailija
20.01.2016 |

Olen nuori nainen. Leikkasin tukan 2 vuotta sitten lyhyeksi ja nyt se yltää hädin tuskin olkapäille :/ kaikki biotiinit ja ruokavaliot on kokeiltu, olenko vain tuomittu järjettömän hitaaseen karvankasvuun? Ja onko kellään muulla samaa ongelmaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Vedin tukan lyhyeksi vuosi sitten kun halusin vähän vaihtelua, ei olisi kannattanut. Ei kasva sitten mihinkään, viimeeksi kun näin kavereita niin eka kommentti oli "ai sä ootkin leikannut taas tukkaa lyhyemmäksi". No en ole leikannut...

Vierailija
2/11 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että syöt monipuolisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön, tai ainakin yhtä monipuolisesti kuin kumppanini jolla tukka kasvaa ihan hirveää vauhtia.

-Ap

Vierailija
4/11 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla päänahanhierontaa ja B-vitamiinikompleksia jossa on kaikkia B-vitamiineja eikä vain biotiinia! Ymmärtääkseni kilpirauhas- tai hormonihäiriöt voi vaikuttaa hiustenkasvuun mutta onhan tuo kasvunopeus erilaista jokaisella.

Vierailija
5/11 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla hiukset kuitenkin hyvässä kunnossa? Etteivät siis katkea latvasta.

Vierailija
6/11 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä taas ärsyttää, kun hiukset kasvavat niin nopeasti, että juurikasvua pitäisi olla koko ajan värjäämässä ettei ole ruman näköinen. Parin päivän päästä värjäämisestä on jo juurikasvu nähtävissä. Ilmeisesti vain hyvät geenit, koska elän melko epäterveellisesti, enkä hiuksiakaan hoida mitenkään erityisesti.

Vierailija
7/11 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hiuksia kasvattaa, tulisi niitä leikata vähän väliä latvoista, jotta ne kasvaisi paremmin. Ja tarkoitan esim ihan muutamaa milliä kerralla. Tiedän tämän, vaikka olen mies ja en koskaan ole hiuksia kasvattanut. Itse yritin hiuksiini käyttää vuosia näitä "tuuheuttavia ja hiuspohjaa ravitsevia" shampoita ja niistä ei omaan hiuslaatuun ole ainakaan ollut mitään hyötyä.

Vierailija
8/11 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla hiukset kuitenkin hyvässä kunnossa? Etteivät siis katkea latvasta.

On, ovat suht paksut ja kaksihaaraisia ei ole. Ainoa mikä mättää on tämä hidas kasvu.

-Ap

Vierailija
9/11 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla hormoonitoiminnassa jotain ongelmaa? Käy juttelemassa lääkärille ja otata testit.

Vierailija
10/11 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun hiuksia kasvattaa, tulisi niitä leikata vähän väliä latvoista, jotta ne kasvaisi paremmin. Ja tarkoitan esim ihan muutamaa milliä kerralla. Tiedän tämän, vaikka olen mies ja en koskaan ole hiuksia kasvattanut. Itse yritin hiuksiini käyttää vuosia näitä "tuuheuttavia ja hiuspohjaa ravitsevia" shampoita ja niistä ei omaan hiuslaatuun ole ainakaan ollut mitään hyötyä.

no, jos kuten ap:n tapauksessa hiukset on kasvaneet noin 2 vuoden aikana lyhyistä olkapäille yltäviksi niin se kasvu on kyllä niin hidasta että millin leikkaaminen vähän väliä vain hidastaisi kasvattamista...

Vierailija
11/11 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päinvastainen ongelma, kampaajakin sanoo aina että hiukset kasvaa kuin rikkaruohot. Pituus jää aina kuitenkin puoliselkään vaikka leikkaisin kuinka lyhyeksi. Pari senttiä kuussa kasvaa.