Primolut & sivuoireet
Aloitin n. 2 kk sitten käyttämään Primoja jatkuvan tiputteluvuodon takia. Näistä on kuitenkin tullut ihan järkyttävät sivuoireet :( Olo on kamalan kiukkuinen ja masentunut, itsetuhoisia ajatuksiakin on tullut. Lääkäri sanoi tietenkin, että se 3 kk pitäisi syödä että näkee sopiiko ne. Onko kellään ollut samaa ja onko helpottanut kolmen kuukauden jälkeen?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
No mulla on käynyt niin, että ruokahalu on aivan valtava ja koko ajan tekee mieli syödä ihan kaikkea. Ei sen pahempaa onneksi. Missä vaiheessa sulla ilmeni noi oireet? Tuliko sivuoireita heti kun aloitit?
Melkein heti :/ Ehkä kaks tai kolme päivää ekan pillerin ottamisen jälkeen. Nyt en tiedä enää uskallanko seuraavassa kierrossa ottaa kun on niin kovin paha olo :( Ja tää ei oo eka kerta kun hormonilääkityksen kanssa käy näin... ap.
Eikö kukaan muu ole käyttänyt? Enpä kyllä ihmettele jos ei :/
Käytän parhaillaan ja pahoinvointia tulee yleensä n. 1-2h pillerin ottamisen jälkeen. Ei sovi mulle yhtään mutta pakko vaan kestää koska tärkeä tapahtuma ensi kuussa eli kuukautisia pitää siirtää.
No mulla on käynyt niin, että ruokahalu on aivan valtava ja koko ajan tekee mieli syödä ihan kaikkea. Ei sen pahempaa onneksi. Missä vaiheessa sulla ilmeni noi oireet? Tuliko sivuoireita heti kun aloitit?