Miesystävä suuttui kun sain miespuoliselta ystävältä syntymäpäivälahjaksi lahjakortin kylpylään
Jankuttaa nyt että tämä ystävä haluaa että menen paljastelemaan itseäni muille miehille ja "etsimään jotain parempaa miestä" sieltä. Selitin että menen sinne rentoutumaan eikä minua kiinnosta muut miehet. Ei kelvannut selitys.
Nyt kun sovittelin uima-asujani niin mies tuli ovelle kurkkimaan ja sanoi että bikinit ei ainakaan ole ok. Olen 25-vuotias niin en haluaisi mitään "mummojen" kokouimapukua käyttää (älkää käsittäkö väärin, käyttäkää jos haluatte mutta minun vartalollani ei näytä hyvältä)
Mitähän tässä nyt sitten? Emme ole naimisissa tai kihloissa, seurusteltu 6kk. Jos menen, seuraa toinen maailmansota, toisaalta haluaisin kovasti viettää rentouttavan kylpyläpäivän ja niskatkin kiittäisivät hieronnasta. (sisältyy lahjakorttiin)
Kommentit (18)
Ja meille on siis molemmille omat huoneet.
Tää oli ehkä huonoin provo pitkään aikaan.. Miks näin tylsä? Haetko jotain "haloo, ei miehesi voi päättää mitä teet. Jjs, narsisti"-kommentteja? Huoh.
Eikö se sun miehes vois tulla mukaan rentoutumaan jos kerran noin kiree on?
Siis kylpyläviikonloppu toisen miehen kanssa?
Ennen sitä viestiä olisin sanonut.että miehesi on mustasukkainen, liiankin, ja sun kannattaisi miettiä tarkkaan jatkatko suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Ja meille on siis molemmille omat huoneet.
Siis oletko menossa sen toisen miehen kanssa sinne kylpylään? En minäkään tykkäisi tuollaisesta, että naisystävä menisi kylpylään jonkun toisen miehen kanssa. Ei ole hyväksyttävää.
Ihan tosissani olen :(
Ei hän ensimmäisinä kuukausina näyttänyt tuollaista mustasukkaisuutta.
ap
Ihan yksin olisin menossa eikä mikään yöreissu vaan aamupäivästä menisin ja illalla kotiin. Miesystävällä on silloin töitä kun sain itselleni vapaapäivän tätä reissua varten.
ap
Just laitoit, että teillä olis omat huoneet?
Joo vituttais jos muija lähtis jonkun miehen kans kylpylään. Mutta en nyt aikuista vois estää. Sit jos vielä miettii missä bikineissä näyttää hyvältä. Herätkää.
Tuo 2 ei ole minun kirjoittamani, jollakulla on näköjään liikaa aikaa kun pitää pilkata toisen ongelmia
ap
Kylpyläreissun ostaminen toisen miehen kumppanille on vähän harmaalla alueella. Miksei kaverimies antanut lahjaksi vaikka kukkia?
Kukistahan vasta meteli nousisikin.
Tietenkin menet kylpylään rentoutumaan. Mieskin käy varmasti ulkona kavereidensa kanssa ja SE vasta epäilyttävää onkin...
Menet.. Panet.. Pidät hauskaa.. Rentoudut.. Elät vain kerran, YOLO!
Äijä vaihtoon, ehdottomasti. Vuoden päästä pääset kauppaan vain ja ainoastaan saattajan kanssa.
Ihan sairasta mustasukkaisuutta.. usko mua toi menee vaan pahemmaksi ajan kanssa. Nyt pidät kiinni siitä, että se ukko ei määrää mihin millonkin saat mennä. Jos määrää niin potki se pihalle! Ei kukaan toista omista tai voi kyttäävällä käytöksellä edes estää pettämistä. Miten ihmiset ei tajua tuota! Jos haluaa pettää niin kyllä sille ajan ja paikan aina keksii.
Haloo. Ystävä (ja aivan sama onko mies vai nainen) on halunnut ilahduttaa lahjakortilla kylpylään = omaa aikaa, rentoutus, luksus = jee. Minä menisin empimättä, lahja minulle, hemmottelua, kivaa.
Sitten mustis ylkä alkaa kehittelemään skenaarioita "sinne persettä näyttämään vieraille miehille". Ööö, kylpylöissä käy enimmäkseen perheet ja eläkeläiset. Varmaan ne kattoo mutta mitä sitten. Miehet kattoo naisten perseitä ja tissejä missä tahansa, vaikka bussipysäkillä.
Ja ettei bikineitä. Öööö, jos kroppa kestää niin biksut ylle. Meinaatko ettei 80-vuotiaana ottais kupoliin aivan saatanasti jos on ikänsä taipunut muiden tahtoon ja joo, en tee sitä tai tätä MITÄ MILLONKIN että sun epävarmuutes saadaan tyyntymään. Ei Sovi Mulle. Minä päätän ainutkertaisesta elämästäni mitä syön, teen työkseni, mitä juon, kenen kanssa olen ystävä tai rakkaussuhteessa, pidänkö ylläni bikineitä, uimapukua vai jätesäkkiä. Ihan kuule ite.
Harmi ettei tuo sinun poikaystäväsi ole minun mieheni. Saisi tyyppi aika äkkiä kuulla mitä mieltä olen rajoittamisesta, luulottelusta ja ahdasmielisyydestä. Mutta toisaalta, minun mieheni ei ole laatikkopää.
Kertoo siitä ettei mies arvosta, eikä kunnioita sinua.
Hän pitää sinua lutkana, jolla ei saa olla omaa elämää. Jos tuota katsot läpi sormiesi, niin kohta sinulla ei ihan oikeasti sitä omaa elämää ole, vaan nökötät neljön seinän sisällä ja silloinkin saat miehelle todistella ettei kukaan käynyt luonasi silloin kun mies ei ole paikalla.
No, ap, ihan tarkoituksellahan näköjään olet menossa sinne heruttelemaan itseäsi muille miehille, kerta on ihan pakko laittaa ne bikinit?? Muka kokovartalo uimapuku ei sovi sulle... Seliseli !!!
Taas yks kunnon huomiohuora. Nautitko miehesi kiduttamisesta?
Miehesi kuulostaa sairaalloisen mustasukkaiselta, suosittelen että harkitset tosissasi eroa.