kuinka moni varastelee
Kuinka moni aikuinen täällä varastelee? Tästä oli joskus ketju, mutta siinä oli lähinnä moraalisaatiota. Kiinnostais itte tietää näin yh-mammana, et kuinka moni muu helpottaa köyhyyttä. Tää on gallup. Pidetään siistinä
Mä oon 29v, 2 lapsen yh-mamma ja varastelen lähinnä omat vaatteet ja meikit, rahat laitan lapsiin
Kommentit (17)
29v mies varastelen sillointällöin huvikseni karkkia, vitamiineja, tonnikalaa jne.
En tajuu, mut samal tajuun aloittajan pointin. Joo, 26v mimmi, seurustelen ja on lapsi, työtön. Ei aina jaksa maksaa, kun ei oo vaa varaa. Meikit, vaatteet, taloustavaraa. Ja ei, en ole narkki tai juoppo :) Kesällä jäin kiinni ja vähän opetti varovaisemmaksi.
Wt touhua on varastaa jostain marketeista ja kirppareilta... Jos alkaa pitkäkyntiseksi, tehdään se tyylillä! Ei mitään juustojenpöllimisiä! Käyttäkää päätänne ja nähkää tilaisuudet!
Yh+2
Joskus teininä varastin pari kertaa puuterin cittarista ja vieläkin hävettää. Aikuisena en oo ikinä varastanut mitään.
Varastan musiikkia ja elokuvia latailemalla torrentteja.
En ole varas itse, mutta annoin ilmi tuttavan joka varasti. Emme ole enää tekemisissä ja se on hyvä.
Kohta kai pitää alkaa varastaa kun rahat ei riitä. Mannen hame vaan päälle, niin sinne mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin nettivinkin =)
Urpo. Poliisit tulevat kohta varmaan ovelle vaatimaan edamista kuittia. Ihan varmaan! Alankin jo kurkkia, joko kohta kaartavat pihaan!
Vierailija kirjoitti:
Laitoin nettivinkin =)
Uu kovis vai?
Vierailija kirjoitti:
Kohta kai pitää alkaa varastaa kun rahat ei riitä. Mannen hame vaan päälle, niin sinne mahtuu.
Eikä kukaan halua että riisun sen!
Paitsi en näistä uusista nokikepeistä tiedä...
En varastele koskaan. Jos vahingossa ostoskärryyn jää käsilaukun alle ostos, niin käyn maksamassa sen. Samaa opetan lapsilleni.
Varastan aikaa aseman kellosta. Jos ihmettelette, kun jätättää vähän tai kaikissa kellotauluissa ei ole sama aika.
En varastele. Nuorempana tyhmänä pöllin jotain pientä, jäin kiinni ja sakot tuli. Jälkikäteen vitutti oma tyhmyys ja kauan vituttikin.
Olen varastanut n. 4 -vuotiaana purkan ja 10 -vuotiaana vihreän pyyhekumin. En jäänyt kiinni.
Olen 54 -vuotias ja muistan sekä häpeän.
Uskoisin, että tämä on normaalein tapa ajatella myymälävarkauksista.
Mä varastan joskus kirpparilla. Se on helpompaa kuin kaupassa ja siitä saa kiksit. Tiedän että se on typerää mutta silti... Tulee fiilis että Jes sain tän ilmaseks!