Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä värinen ruokailuryhmä keittiöön?

Vierailija
20.01.2016 |

Eli, keittiön seinät valkoiset, keittiön kaapistot alkuperäiset pyökki/kirsikkasävyiset, lattiat tummanruskea/mahonki laminaatti.. Noille sävyille ei tehtävissä nyt mitään.

Minkä sävyinen ruokailuryhmä sopisi parhaiten muihin väreihin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niinpäin, että ostat se värisen ja mallisen ruokailuryhmän mistä itse tykkäät. Voit siinä samalla sitten miettiä, mihin suuntaan haluat keittiötä joskus alkaa remppailemaan kun sen aika on. Kaikki kiva sisustus lähtee siitä yhdestä unelmasta ja se unelma voi lähteä vaikka yhdestäkin esineestä. Sulla se voi olla keittiön pöytä ja tuolit. Se muistuttaa sua siitä omasta tyylistä ja asioista joita pidät.

Että älä liikaa sopeudu vaan osta jotain kaunista. :)

Vierailija
2/11 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku puunsävy lähelle kaapistojen sävyä/valkoinen tai sitten kokovalkoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset astiat ei erotu valkoisessa pöydässä.

Vierailija
4/11 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astioista ei ollut mainintaa. Sen takia en sitä ottanut huomioon. Mulla on itsellä mustat ja värilliset tabletit ja valkoisia astioita, joten sekin vaikutti.

Mielsin myös keittiön jostain ihmeen syystä vuokra-asunnon keittiöksi, joten ajattelin vain tämän hetken tilannetta. -2

Vierailija
5/11 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Olen miettinyt valkoista tai sitten joko lattian sävyistä tai kaappien, en vain tiedä mikä siistein kun kaikki eri sävyisiä eivätkä oikein keskenään matchaa. :) Ja siis, unelmaa tuosta keittiöstä ei ole tulossa, vaan olen myymässä asuntoa pois. Ajattelin jonkun parinkympin ryhmän keittiöön hankkia, että "näyttää hyvältä kuvissa" ja muutenkin, tähän mennessä ollut tyhjänä heh.

Vierailija
6/11 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä meinasit parillakympillä saada ruokailuryhmän haluamassasi värissä?

Vierailija
7/11 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutraalinsävyinen harmaa esim ikilevykantinen ruokapöytä ja lattian väriset rottinkiset tuolit. Mahdollisen maton värityksestä voisi löytää kaappien sävyäkin ja siinä voisi olla myös esim raikkaita raitoja.

Vierailija
8/11 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jemblen kirjoitti:

Mistä meinasit parillakympillä saada ruokailuryhmän haluamassasi värissä?

Tori.fi, tietenkin. ;)

Vierailija
9/11 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkaan punainen! Mitään muuta ei kannata edes harkita.

Vierailija
10/11 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi pelkästään myynti-ilmoituksen kuvien vuoksi hankkimaan ruokailuryhmää, jonka pitäisi olla sekä hyväkuntoinen mutta puoli-ilmainen ja josta et pidä. Hirveä homma tavaran vuoksi, jota se asunnon ostaja ei edes ole ostamassa. :)

Ota ne kuvat vaikka ihan tyhjästä asunnosta. Minä ainakin ostajana arvostin kaikkein eniten kuvia, joita ei oltu stailattu koko kaverin partylitevarastolla vaan josta näki esimerkiksi pintojen kunnon hyvin.

Vierailija
11/11 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi pelkästään myynti-ilmoituksen kuvien vuoksi hankkimaan ruokailuryhmää, jonka pitäisi olla sekä hyväkuntoinen mutta puoli-ilmainen ja josta et pidä. Hirveä homma tavaran vuoksi, jota se asunnon ostaja ei edes ole ostamassa. :)

Ota ne kuvat vaikka ihan tyhjästä asunnosta. Minä ainakin ostajana arvostin kaikkein eniten kuvia, joita ei oltu stailattu koko kaverin partylitevarastolla vaan josta näki esimerkiksi pintojen kunnon hyvin.

Välittäjä oli sitä meiltä, että joku pöytä olisi hyvä hankkia keittiöön. :D Tuo kotoisuutta, kai. Ihan tyhjä asunto ei ole vaihtoehto kun edelleen asustellaan siellä kunnes se on myyty, ja kauhea rumba olisi siirrellä kaikkea. Jos näen jonkun suht halvan ok kuntoisen ryhmän, hankin sen. Jos ei löydy, niin ei kait sekään ole big deal. näkee juurikin sitten keittiön lattian kunnon hyvin. :D