Kantapään kautta kaikki opitaan. Moni kuvittelee voivansa kesyttää tiikeriä
koska se olis niin kivaa ja olis kiva saada meriittiä siitä mutta harva siihen pystyy ja yleensä käy todella pahasti.
Kommentit (11)
No en nyt ehkä käyttäis sanaa "moni"... omaan lähipiiriin ei ainakaan kuulu tälläisiä tiikerin kesyttäjiä.. voihan toki olla että tunnen sitten vaan niin tylsää porukkaa..
Taisit puhua vertauskuvallisesti. Elämän koulu on se tärkein koulu. Jokaisen ihmisen täytyy saada itse tehdä omat virheensä niistä oppii parhaiten. Eli kantapään kautta. Sieltä se viisaus kiipeää kalloon saakka.
Vierailija kirjoitti:
No en nyt ehkä käyttäis sanaa "moni"... omaan lähipiiriin ei ainakaan kuulu tälläisiä tiikerin kesyttäjiä.. voihan toki olla että tunnen sitten vaan niin tylsää porukkaa..
En minäkään sellaisia tunne. Media väittää kuitenkin että niitä on paljon
Onkohan median tiedot kaikki valetta?
Jaa, ei siinä lopulta usein kovin pahasti käy, jos siis vertauskuvallisesti puhutaan eikä kirjaimellisesta kissapetojen häkkiin kiipimisestä. Onpa sitä itsekin tullut esim. ihmissuhteissa turpaan otettua, myös kirjaimellisesti, ja varsinkin henkisesti, mutta oppia ikä kaikki, ja lopulta ne kokemukset on olleet kasvattavia ja opettavia. En luopuisi menneisyydestäni yhdestäkään kokemuksesta, koska ilman niitä minä en olisi sama minä kuin nyt.
Mitä luultavammin, kaikki jotka siihen ryhtyy niille käy huonosti. Ei kukaan selviä siitä ehjin nahoin.
Ja onko se sen arvoista? Menettää itsetuntonsa ja terveytensä myöhemmin tyhmyydeksi todettua aatetta.
Vierailija kirjoitti:
Ja onko se sen arvoista? Menettää itsetuntonsa ja terveytensä myöhemmin tyhmyydeksi todettua aatetta.
puhelin....
tyhmyydeksi todetun aatteen takia? Onko se sen arvoista?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan median tiedot kaikki valetta?
ON!!!!
Joo, onhan noita tiikerin aitaukseen kiivenneitä ollut viime vuosina ainakin kolme kappaletta ympäri maailmaa. Ja pahasti on käynyt. Mutta ei tuota ihan riesaksi asti tapahdu.