Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä talvilomasuunnitelmia teillä on?

Vierailija
20.01.2016 |

Minulla ei edes ole lomaa, mutta sain työt järjestettyä niin että pääsen lasten kanssa risteilylle :) oli vielä hyvä tarjous, bussikuljetuksineen 21e / hlö.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariksi yöksi kylpylähotelliin miehen kanssa :)

Vierailija
2/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariksi yöksi kylpylähotelliin miehen kanssa :)

Kuulostaa kivalle :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä kesälomiakin viimekesältä eli lomaa kolme viikkoa. Lähden Gambiaan 12.2. ja tulen maaliskuun alussa pois. Tarkoitus loikoilla rannalla ja altaalla ja käydä tapaamassa sos-lapsikylässä asuvaa kymmityttöä ja muita paikallisia tuttavia. Ihanaa päästä matkaan täältä pakkasesta :)

Vierailija
4/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vielä kesälomiakin viimekesältä eli lomaa kolme viikkoa. Lähden Gambiaan 12.2. ja tulen maaliskuun alussa pois. Tarkoitus loikoilla rannalla ja altaalla ja käydä tapaamassa sos-lapsikylässä asuvaa kymmityttöä ja muita paikallisia tuttavia. Ihanaa päästä matkaan täältä pakkasesta :)

Lähdetkö ihan yksin matkaan?

Itse en varmaan uskaltaisi! Kuulostaa tosi eksoottiselle ja jännittävälle!

Ap

Vierailija
5/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion tehdä käsitöitä koko viikon. Hiihdän ehkä, jos on sopivia kelejä. Alkaa syksyinen pitkä uupumus helpottaa ja kääntyä kohti kevään odotusta. Olen täynnä virtaa ja aion kerrassaan vain nauttia pienestä tauosta työnteon lomassa.

Vierailija
6/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion tehdä käsitöitä koko viikon. Hiihdän ehkä, jos on sopivia kelejä. Alkaa syksyinen pitkä uupumus helpottaa ja kääntyä kohti kevään odotusta. Olen täynnä virtaa ja aion kerrassaan vain nauttia pienestä tauosta työnteon lomassa.

Toivottavasti lomastasi tulee rentouttava :)

Ap

Vierailija
7/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään Åreen perheen kanssa.

Vierailija
8/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähtee lasten kanssa isovanhempien luo (siis omien vanhempiensa luo), aikovat kalastaa, metsästää, hiihtää, lasketella, uida jne jne. Pojat ovat innoissaan. Minä olen töissä, mutta nautin takuulla omasta rauhast iltaisin. Yhdessä mennään Espanjan pääsiäisen aikaan, yhdistetään perheen yhteinen reissu lasten pelimatkaan.

Vierailija
9/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljä suunnitelmavaihtoehtoa meidän viisihenkiselle perheelle:

1. Australian Sydneyyn koko hiihtolomaksi.

2. Huvittelua Helsingissä. Shoppailua, hyviä ravintoloita, sisäleikkipuistoja, elokuvia, museoita, kulttuuria.

3. Lappiin viideksi päiväksi katsomaan kunnon talvea, revontulia ja kenties laskettelemaan (kukaan meistä ei ole koskaan lasketellut, mutta kai kerran elämässään voi kokeilla).

4. Ollaan kotona ja näprätään puhelimia, läppäreitä ja katsotaan telkkaria. Käydään ehkä välillä ulkona, ehkä jossain leffassa kerran. Muuten rentoudutaan ja lojutaan kotona sohvilla koko loma. 

Vaihtoehtoihin 1-3 tarvitaan ensi lauantain lottovoitto. Vaihtoehto 4 toteutuu, jos voitto menee väärään perheeseen.

Vierailija
10/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdetkö ihan yksin matkaan?

Itse en varmaan uskaltaisi! Kuulostaa tosi eksoottiselle ja jännittävälle!

Ap

Mies lähtee ekaksi viikoksi matkaan :) Oon käynyt useamman kerran eli on tuttu paikka, siellä asuu myös mun pari suomalaista kaveria! Hyvää talvilomaa meille molemmille :)

Vierailija
11/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2. Huvittelua Helsingissä. Shoppailua, hyviä ravintoloita, sisäleikkipuistoja, elokuvia, museoita, kulttuuria.

3. Lappiin viideksi päiväksi katsomaan kunnon talvea, revontulia ja kenties laskettelemaan (kukaan meistä ei ole koskaan lasketellut, mutta kai kerran elämässään voi kokeilla).

4. Ollaan kotona ja näprätään puhelimia, läppäreitä ja katsotaan telkkaria. Käydään ehkä välillä ulkona, ehkä jossain leffassa kerran. Muuten rentoudutaan ja lojutaan kotona sohvilla koko loma. 

Vaihtoehtoihin 1-3 tarvitaan ensi lauantain lottovoitto. Vaihtoehto 4 toteutuu, jos voitto menee väärään perheeseen.

Vaihtoehto 4 kuulostaa sekin ihan mukavalle :)

Ap

Vierailija
12/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikaset kirjoitti:

Mies lähtee lasten kanssa isovanhempien luo (siis omien vanhempiensa luo), aikovat kalastaa, metsästää, hiihtää, lasketella, uida jne jne. Pojat ovat innoissaan. Minä olen töissä, mutta nautin takuulla omasta rauhast iltaisin. Yhdessä mennään Espanjan pääsiäisen aikaan, yhdistetään perheen yhteinen reissu lasten pelimatkaan.

Nauti yksinolosta!

Se on joskus tarpeen :)

Ap

Vierailija
13/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdetään Åreen perheen kanssa.

Mitä aiotte siellä tehdä? :)

Ap

Vierailija
14/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä lipilipi. "Vaihtoehto 4 kuulostaa sekin ihan mukavalle." Ei jumalauta.:D

Vierailija
15/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu mikä lipilipi. "Vaihtoehto 4 kuulostaa sekin ihan mukavalle." Ei jumalauta.:D

No sinä tasapainotit tätä sitten sopivasti äksyilylläsi.

Hyvää päivän jatkoa!

Ap

Vierailija
16/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtoon 2. riittää kyllä jo ihan 4 oikein. Vaikea kuvitella että vaatisi edes sitä. Jos ette sitten asu siellä Sydneyssä ja Helsinkiin päästäkseen pitäisi saada viidelle lennot.

Itse ajattelin vaihtaa työpaikkaa ja missata taas yhden talviloman.