Liian lihava varpaankynsien leikkaamiseen?
159/76. Saan vasemman jalan varpaat leikattua, oikean en millään. 3 pienintä on ihan mahdoton leikata.
Onko vika tosiaan läskissä vai jossain muussa?
Kommentit (16)
Jossain muussa. Mä sain varpaankynnet leikattua ja lakattua sujuvasti aina loppuraskauteen saakka, sitten oli maha tiellä...ja sen jälkeen en taipunut enää ollenkaan vaikka maha katosi ja muutama kilo ylimääräistä. On kuin tielläni olisi joku näkymätön raskausmaha. Eli ei se tosiaan massasta johdu vaan jäykkyydestä, sulla voi olla sama juttu kun et kuitenkaan mikään valtava vuori ole.
En usko et noilla mitoilla se läskistä johtuis.. Itse olin about samoissa lukemissa kun olin viimeisilläni raskaana ja silloin se maha haittas varpaankynsien leikkuuta kyllä. Olettaisin kuitenkin että sulla ei oo se läski kertynyt raskausmahan tavoin kaikki siihen keskivartaloon palloksi?
Olen 140kg ja lyhyillä jaloilla mutta yllän edelleen leikkaamaan kynnet, miten sä oikeen leikkaat niitä kun ei onnistu?
Täytyy varmaan mennä jollekin venyttely/jooga tjms. tunnille kokeilemaan olenko jumissa.
On meinaa hemmetin ärsyttävää ettei pysty itse leikkaamaan niitä kynsiä. Ei vaikka kuinka yrittäisi.
Ap
170/150 ja kyllä multa vaan onnistuu.
Itse olen 162/n. 100kg ja kynsien leikkuu onnistuu. Olen aika notkea ja yliliikkuva, joten voin "kiertää läskit" sivukautta :)
Lakkaaminen on hankalampaa ja annan suosiolla jalkahoitajalle sen työn.
Vierailija kirjoitti:
Olen 140kg ja lyhyillä jaloilla mutta yllän edelleen leikkaamaan kynnet, miten sä oikeen leikkaat niitä kun ei onnistu?
Laitan jalan koukkuun, kädet menee polvien molemmilta puolilta varpaisiin.
Onhan mulla vatsaa, mutta ei se sentään mikään pallomainen raskausvatsa ole.
Ap
Mä leikkaan suorilta jaloilta eli kädet varpaisiin. Kokeile niin. t. 6
Istu sohvalle. Vasemman jalan pidät lattialla. Käännä kehoasi hieman oikealle, sohvan selkätuelle päin samaan aikaan kun nostat leikattavan jalan sohvalle, taivuta jalka polvesta itseäsi päin. Leikka kynnet.
Tee sama, mutta päinvastoin kun leikkaat vasemman jalan kynnet.
Vierailija kirjoitti:
Istu sohvalle. Vasemman jalan pidät lattialla. Käännä kehoasi hieman oikealle, sohvan selkätuelle päin samaan aikaan kun nostat leikattavan jalan sohvalle, taivuta jalka polvesta itseäsi päin. Leikka kynnet.
Tee sama, mutta päinvastoin kun leikkaat vasemman jalan kynnet.
Kokeilin. Sain saksien pään varpaisiin, mutta en niin pitkälle, että olisin pystynyt leikkaamaan kynsiä.
Seisaaltaan sain just ja just leikattua. Wuhuu! =D.
Ap
Minä olen suurinpiirtein sun painoindeksissä, ja leikkaan varpaankynnet risti-istunnassa. Sulla on puutteita nyt tekniikassa. En minäkään sais tuolla sun tekniikalla leikattua mitään, siinähän on polvet suussa etkä näe kynnen alle.
Mä istun sohvalla, taivutan toista jalkaa sivulle niin, että kantapää on kohti pimppiä. Toinen jalka normaalisti kuten istuisin, jalkapohja lattiaa vasten. Hyvin taipuu, vaikka mahaa on. Enkä ole mikään kauriskinttuinen, vaan kaksi paksua pölkkyä kannattelee koko komeutta.
Ja olen kokoa 165cm/103kg
Mitähän jos laihduttaisitte vähän, niin onnistuisi kynsienleikkaus ilman mitään akrobatiaa..
Laihduttamisesta ei ole hyötyä. Oon vain niin hemmetin kankea. Jalkahoitajalta pitäis vissiin tilata aika.
Miten olet tullut noin lihavaksi?
xD