Vituttaa tuo lapsi.
Sai sitten karvalakin yhdessä päivässä rikki niin ettei sitä voi laittaa kouluun, lukko rikki. Rahaa ei ole joka päivä uutta ostaa. Mneköön sitten ohuella pipolla 30 asteen pakkasella.
Kommentit (12)
Ostit sitten lapselle halvan paskan karvahatun, mihin laitoit loput rahat? Röökiin, kaljaan.
Vierailija kirjoitti:
Ostit sitten lapselle halvan paskan karvahatun, mihin laitoit loput rahat? Röökiin, kaljaan.
En polta ja olen absolutisti. Eipä tuolla kestä vaikka olisi kuinka kalliit vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Sai sitten karvalakin yhdessä päivässä rikki niin ettei sitä voi laittaa kouluun, lukko rikki. Rahaa ei ole joka päivä uutta ostaa. Mneköön sitten ohuella pipolla 30 asteen pakkasella.
Siis kuka vanhempi tosissaan puhuisi lapsestaan tuolla tavalla? Ei ketkään muut kuin porvoolaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka vanhempi tosissaan puhuisi lapsestaan tuolla tavalla? Ei ketkään muut kuin porvoolaiset.
Voi kuule, minun äitini sanoi jotain paljon pahempaakin.
Jotkut ne vaan lisääntyvät, vaikkeivät ole todellakaan sopivia vanhemmiksi.
Entäs jos ei haluakaan laittaa, jos siitä on vaikka kiusattu? Tai joku kiusaaja sen rikkonut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun äitini puhui aikoinaan todella paljon törkeämmin.
Saatana, että vielä 20v jälkeen tuo äidinkuvatus osaa vituttaa ja paljon.
Vie suutarin ( siis hattu, ei lapsi).
Mee kangaskauppaan ja osta uus lukko, maksaa ehkä 2€.
Voi sen karvalakin laittaa ilman lukkoakin ja lukon voi korjata/vaihtaa.
Ei muuta kun savolaistyyliin läpät heiluen kouluun vaan.