Tinder ihastus ei vastaa mulle enää :'(
Mitä teen? Ei oo yli viikkoon vastanu mulle. Yleensä vastas ja kyseli joka päivä. Anto ymmärtää,että on kiinnostunut musta. Haluisin lähettää viestin vaikka että "hei,mitä teet?susta ei oo kuulunu mitään",mut en kehtaa. En oo pitkää aikaa nähny noin komeeta miestä ja muutenki vaikuttaa tosi kivalta tapaukselta. Oon surullinen :(
Kommentit (18)
Sinut on ghostattu. Uutta kehiin. Niin se sielä menee.
Se säätää nyt jonku muun tinder - matchin kanssa.
No jos olis ehdottanu näkemistä niin olisin tietenkin suostunut. Emmä viitsiny ite ehdottaa. Oon luonteeltani sellanen,että miehen pitää pyytää treffeille jne.
Se on tavannut jonkun uuden tuttavuuden, eikä kehtaa sulle sanoa reilusti. Sun on aika siirtyä eteenpäin. Uutta matoa koukkuun vaan.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Eikä :D Ehdit ensin.
tinderella kirjoitti:
Sinut on ghostattu. Uutta kehiin. Niin se sielä menee.
No ei tuolla oo hirveesti hyvännäkösiä miehiä :( oon koko Tinderin jo käyny läpi... Nyt viime päivinä tulee vastaa vaa ulkomaalaisia,jotka ei oo ihan mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Se on tavannut jonkun uuden tuttavuuden, eikä kehtaa sulle sanoa reilusti. Sun on aika siirtyä eteenpäin. Uutta matoa koukkuun vaan.
Niin mä oon aatelluki,et onks hänel joku toinen,ettei ehdi mulle ees vastata muutamaa sanaa. Ap
Oikeesti. Miksi te naiset ette voisi avata niitä keskusteluja ja pitää keskustelua yllä? Siis ei jumalauta. Miehen on aika vaikeeta yrittää päätellä onko nainen kiinnostunut vai ei jos kummassakin tapauksessa naisen vastaustyyli on samanlainen, toisinsanoen vastaillaan lyhyesti ja miehen tehtävänä on yrittää pitää yllä sitä vitun keskustelua. Keskustelun ei kuulu olla mikään galluppi. Itse olen poistanut useita matcheja tuosta syystä, koska tuntuu että naista ei sitten tippaakaan kiinnosta, vaikka jälkeenpäin selvinnyt ettö sitö kiinnostusta sittenkin taisi olla.
Harvoin mulle tulee sellasta tunnetta,kun näkee toisen ekaa kertaa,että "ton kans mä haluun panna" :D Siitä lähtien ku näin tän tyypin ekaa kertaa Tinderissä niin oon siitä päivästä lähtien joka päivä miettiny panemista hänen kanssa. Tiedättekö sen tunteen? :D Ap
V*tuttaa kirjoitti:
Oikeesti. Miksi te naiset ette voisi avata niitä keskusteluja ja pitää keskustelua yllä? Siis ei jumalauta. Miehen on aika vaikeeta yrittää päätellä onko nainen kiinnostunut vai ei jos kummassakin tapauksessa naisen vastaustyyli on samanlainen, toisinsanoen vastaillaan lyhyesti ja miehen tehtävänä on yrittää pitää yllä sitä vitun keskustelua. Keskustelun ei kuulu olla mikään galluppi. Itse olen poistanut useita matcheja tuosta syystä, koska tuntuu että naista ei sitten tippaakaan kiinnosta, vaikka jälkeenpäin selvinnyt ettö sitö kiinnostusta sittenkin taisi olla.
Mitä pitäisi sitten jutella/kysellä? :) En oo ikinä nettidettailu, sen takii oon vähä "jäässä". Ap
Vierailija kirjoitti:
Harvoin mulle tulee sellasta tunnetta,kun näkee toisen ekaa kertaa,että "ton kans mä haluun panna" :D Siitä lähtien ku näin tän tyypin ekaa kertaa Tinderissä niin oon siitä päivästä lähtien joka päivä miettiny panemista hänen kanssa. Tiedättekö sen tunteen? :D Ap
No olis varmaan syytä ollut ehdottaa sitä panemista. Joku muu varmaan tehnyt sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olis varmaan syytä ollut ehdottaa sitä panemista. Joku muu varmaan tehnyt sen.
Hahahaa en oo niin "törkee" et heittäisin tuntemattomalle ihmisille panemista heti ens alkuun. Ap
Vierailija kirjoitti:
V*tuttaa kirjoitti:
Mitä pitäisi sitten jutella/kysellä? :) En oo ikinä nettidettailu, sen takii oon vähä "jäässä". Ap
Kyselkää ihan mitä tahansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahaa en oo niin "törkee" et heittäisin tuntemattomalle ihmisille panemista heti ens alkuun. Ap
90% tinderin käyttäjistä on siellä seksiseuran toivossa. olit vaan liian hidas.
mulle ei vastaa melkeen kukaan mies tinderissä :O
Munaa olisi tehnyt mieli, sellaisiahan ne naiset ovat.
Joku muu kerkes jo antaa sille. Pihtasit liian kauan.