Ilmoittiko teille mitä?
Osalle tuli että elinikäinen tili.
Mulle tuli viesti että tili päättyy...
Kommentit (31)
Mulle tuli joku ilmoitus, minkä vahingossa näppäisin luetuksi enkä ehtinyt edes lukea sitä.. Mitenköhän ilmoituksen sisällön saa näkyviin?
Mikä juttu tää on. Mulle tuli et huomionosoituksena sinulle, tilisi on nyt elinikäinen ja hävisi tiedoista se vuosimaksun merkintä. Siis ilmainen? Onks tää nyt sitä ku facebook on ostanut/ostaa watsapin ni vaihtuukse ilmaseks tms.
Elinikäinen tili tuli. Ja sitten aikaa oli lyhennetty. Tämän jälkeen uusi elinikäinen tili. Jos se pitää: ei haittaa.
Mul tuli eilen illal ja luokkalaisil kans😳
Sasssu kirjoitti:
Mikä juttu tää on. Mulle tuli et huomionosoituksena sinulle, tilisi on nyt elinikäinen ja hävisi tiedoista se vuosimaksun merkintä. Siis ilmainen? Onks tää nyt sitä ku facebook on ostanut/ostaa watsapin ni vaihtuukse ilmaseks tms.
Juu, whatsappista on tullut ilmainen. Tosin kyllähän siihen kuulemma joku uudenlainen mainossysteemi tulee. Pakkohan niiden on rahaa jostain saada.
Mulle tuli molemmat ilmoituksen kaksi kertaa. :D
Noi tilit päättyy on siitä. Elin ikäsestä. Mutta se jatkuu automaatisesti.
Mulla on ollut wa jo vuosia, aina on näkynyt, että on "elinikäinen" tmv. enkä ikinä ole maksanut mitään. Onko joku joskus joutunut maksamaan käytöstä edes sen dollarin/vuosi??
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut wa jo vuosia, aina on näkynyt, että on "elinikäinen" tmv. enkä ikinä ole maksanut mitään. Onko joku joskus joutunut maksamaan käytöstä edes sen dollarin/vuosi??[/quote
Ja siis mitään viestejä ei oo asiasta nyt tullut mulle.
Ei ole meilläkään kukaan mitään maksellut ja kaksi-kolme vuotta on whats app ollut käytössä minulla ja lapsilla.
Eiköhän se sieltä tule. Et vaan nyt kuulunut ekaan ryhmään joka viestin sai.