Mitä luet?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tällä hetkellä kesken Orlando Figesin Kuiskaajat, joka kertoo Stalinin ajan Neuvostoliiton elämästä tavallisten ihmisten vinkkelistä. On ollut jo vähän aikaa kesken, koska on aika pitkä ja välillä ihmiskohtalot ahdistaa, joten olen lukenut jotain kevyempää välissä. Mutta tosi hyvä kirja ja kertoo juuri siitä asiasta, joka mua on jo kauan kiinnostanut. Sain muuten vinkin täältä AV:lta :)
Kuulostaa kivalta kirjalta! :) t.ap
Olen lukenut joulun ajoista eiliseen viisi Nora Robertsin uusinta kirjaa (kovakantisia) Nyt aion lukea Kaari Utrion edellisen, uusinta en ole vielä ostanut.
Tietysti lehtiä luen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tällä hetkellä kesken Orlando Figesin Kuiskaajat, joka kertoo Stalinin ajan Neuvostoliiton elämästä tavallisten ihmisten vinkkelistä. On ollut jo vähän aikaa kesken, koska on aika pitkä ja välillä ihmiskohtalot ahdistaa, joten olen lukenut jotain kevyempää välissä. Mutta tosi hyvä kirja ja kertoo juuri siitä asiasta, joka mua on jo kauan kiinnostanut. Sain muuten vinkin täältä AV:lta :)
Kuulostaa kivalta kirjalta! :) t.ap
Se on, tai ehkä just kiva ei ole ehkä oikea sana, mutta todella mielenkiintoinen ja mukaansatempaava. Suosittelen kaikille historiasta ja yhteiskunnasta kiinnostuneille.
Tietenkin Tulen ja jään laulua, uudestaan taas.
Robert Galbraithin (eli J. K. Rowlingin) toista dekkaria. Soljuvaa, helppoa luettavaa.
Ken Grimwood - Replay
Neil Gaiman - American Gods
Tess Gerritsenin uusinta, eli metsästäjää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä ap luet?
En kerennyt alottaa viel mitää kirjaa mut ois kiva alkaa lukee jotain hyvää kirjaa ennen nukkumaanmenoa :)